Pension Viktoria

Pension Viktoria

• Ligging t.o.v. pistes6,7

8 reviews over Pension Viktoria in het Nederlands

Familie

Mooi modern ingericht (gerenoveerd) proper pension

stefan Thijs
26-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Viktoria is een heel proper pension aan de rand van Solden met heel vriendelijke behulpzame ontvangst. Jammer dat er geen lunch / dinner mogelijkheden zijn maar dag weet je voorop.. Alles heel netjes ingericht en proper. Eenvoudig maar prima ontbijt. Waarde voor geld is top, gezien gratis onbegrip van de Oetztal premium card waarmee je heel wat activiteiten kan ondernemen. We keren zeker terug!

• Ligging t.o.v. pistes7

Zeer netjes pension, moderne, gezellige ontbijtruimte waar iedere ochtend een lekker ontbijtbuffet klaarstaat. Kamers zeer netjes, wij hadden een Premium kamer met aparte wc en badkamer, een apart zit- en tv-hoek en balkon. De eigenaresse is zeer vriendelijk en gastvrij en kan je alles vertellen over de omgeving, restauranttips, enz.

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Robert
15-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Pension Viktoria ligt aan de rand van Sölden en is hierdoor rustig gelegen. Supermarkt op 500m afstand, skibushalte ligt 100m vanaf het hotel.

Dit jaar wordt het 13e jaar in dit hotel: zag er altijd wat oud uit, maar nu ZEKER niet meer! De entree en ontbijtruimte zijn netjes en modern ingericht. Verder is er een ruimte waar we met de hele groep (10 personen) samen kunnen zitten. De bar is onbemand, maar je mag er zelf drinken pakken en opschrijven wat je gebruikt.

Twee van de drie appartementen zijn helemaal verbouwd en zien er keurig uit. De meeste kamers hebben een kleine facelift gehad en zijn ook netjes. Zelf hebben wij altijd een premium kamer, vanwege de zithoek die daarin zit. Ruime kamer, met aparte badkamer en toilet en veel kastruimte. Ook de sauna en het stoombad zijn nieuw en zien er netjes en schoon uit. Goed hotel voor een redelijke prijs met een erg vriendelijke eigenaresse en vriendelijk personeel!

buiten centrum rustig gelegen

leo
23-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

ideale verbinding naar de liften elke 10 minuten een bus.geweldig genoten.in de ochtend lange rijen bij de de gaislachkogl bahn maar eenmaal boven is er een fantastisch gebied.in december 2010 opent de nieuwe gaislachkogl bahn dus hopelijk minder wachten in de ochtend.wat ons betreft een aanrader!!!!

2008

Eenvoudig maar net en leuk pension

Fam Abbas
1-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

Eenvoudig maar net en leuk pension. Prima familiekamers. Eenvoudig, compleet ontbijt. Idd jammer dat de bar onbemensd bleef, kregen wel de mogelijkheid om met grotere groep (met vrienden ) gebruik te maken van de ruimte beneden. Prima oplossing! Grote supermarkt op loopafstand. Aparte verwarmde ruimte voor skischoenen etc. Afstand naar liften wel te doen maar met kinderen lastiger. We gingen dan wel met de auto. Eerste keer in voorjaarsvakantie en geschrokken van de drukte!!! Kids moesten om 9.30 uur op skiles dus elke ochtend er vroeg bij. Ontzettend aardige eigenaresse en dame voor ontbijt en de kamerverzorging. Aanrader als je niet gebonden zit aan afstanden en tijden!

2007
  • Ligging t.o.v. pistes6

Propere accommodatie, goed verzorgd ontbijt, zeer vriendelijke en behulpzame jonge eigenaresse. Skibus stopt op 100 meter. Wandelen naar het dorp duurt ongeveer 10 min tot aan Gaislachkogelbaan en zo'n 25 min tot aan de Giggijochbaan. Het is jammer dat het leuke barretje 's avonds onbemensd is. Als je in het pension blijft zelf zorgen voor verteer en vertier. Prima prijs/kwaliteit verhouding

2006

Wij hadden een kamer voor 2- 4 pers

A. van den Bogaert
13-9-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij hadden een kamer voor 2- 4 pers..

Met de kinderen ideaal. Er zit een gordijn tussen dat je kunt sluiten als afscheiding.

Er zit een ruime kast in en ook een meubel waar je wat boodschappen kwijt kunt

Er is ook een tafel met banken(de bedeen opgeklapt) aanwezig zodat je ook afhaal eten kunt nuttigen. Verder is het netjes en schoon. Beddegoed wordt gewisseld indien nodig kan men dit ook zelf(met ongelukjes of zo)

Erg vriendelijke gastvrouw en hulpvaardig.

In een woord geweldig

Klein appartement maar wel volledig

A. van den Bogaert
13-9-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

Klein appartement maar wel volledig.

Gastvrouw is super

Met kinderen is het ideaal. Op nog geen 200 meter zit de skischool waar je ze al ruim voor het skieen kan afgeven. Ophalen moet voor 17.00 uur. Skibus stopt zowat voor de deur en gaat ook regelmatig. Het is wel 1 km naar het dorp maar met de auto goed te doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Viktoria voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Viktoria in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Viktoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.