Hotel Valentin

• Sauna

183 reviews over Hotel Valentin

• 10Familie H.29-02-2020

Fantastisch hotel

Heerlijk hotel, mooi, warm en toch modern ingericht. Kortbij de gondel, ski-huur en opslag in de kelder. Het eten is er werkelijk subliem. Prijzig maar is het helemaal waard. De medewerkers stuk voor stuk vriendelijk en bereid alles te doen om het naar je zin te maken. We komen al vele jaren in Sölden, Valentin is een topper!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 9Fam. Drenth05-01-2015

Perfect hotel

Wij hebben last-minute geboekt via de website van hotel Valentin en door sommige recensies hoopten we er maar het beste van. Werkelijk alles is ons meegevallen. Bij ontvangst is het inchecken soepel verlopen en kregen we een lekker glaasje prosecco. De auto konden we in een nabij gelegen parkeergarage kwijt, waar plaatsen voor het hotel gereserveerd waren, dit was erg gunstig vanwege het weer. De ligging ten opzichte van de Gaislachkogelbahn is perfect, wanneer je de skikelder uitstapt zit je al bijna in een gondel. Het avondeten was heerlijk, een 4-gangen menu werd geserveerd met bijzondere ingrediënten en exclusieve ingrediënten. Bovendien waren de obers uiterst vriendelijk en beleefd. Het ontbijtbuffet was niet erg groot, maar wel toereikend. Daarnaast is in het half-pension ook een soepje en een broodje in de namiddag inbegrepen. De kamers in het hotel zijn net gerenoveerd, onze kamer rook gewoon nog 'nieuw'. Dit is absoluut een hotel dat ik bij iedereen zou willen aanraden.

Gereisd met partner in december 2014

• 9De Jaeger Gino20-08-2012

Fantastische prijs-kwaliteitsverhouding!!

Dit hotel verdient zeker haar 4 sterren en heeft een zéér goede prijs-kwaliteitsverhouding. Wij waren hier voor een weekje en betaalden 674€, half pension in een superiorkamer met inbegrip van de premium oetztal card die normaal al 68€ per persoon kost. Het eten is ronduit fantastisch,van het uitgebreid ontbijtbuffet met véél vers fruit en kwaliteitsprodukten, tot het verfijnde avondmaal waarbij produkt,bereidingswijze en bordschikking van een hoog niveau getuigden. Hier is een echte chef aan het werk. Ik las hier over Maggi toestanden? Get a life!! Ok er is geen jacuzzi of zwembad, maar wel een stoombad en sauna.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10Marleen20-08-2012

Topper!

Dit hotel is een aanrader. Het personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Zeer attent! Vriendelijk onthaal. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Het avondmaal was elke keer opnieuw uitkijken naar lekkere creaties. Menu wordt zonder problemen aangepast bij allergie.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 9firmin16-08-2012

fantastisch hotel

perfecte ligging, prima service, alles zeer net, ultra nieuw meubilair en sanitair, zeer vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 6Victor04-04-2012

Volgend jaar een ander hotel

Net terug van een prima vakantie in Sölden. Alles was goed behalve "Hotel Valentien"!! De kamers zijn prima en de ligging t.o.v. de lift is helemaal perfect maar dat is dan ook al het positieve. Personeel van het hotel kijk naar ja alsof ze liever hebben dat je meteen je koffers pakt en weer weg gaat. Kan geen lachje af en communiceren is heel lastig aangezien de heren en dames nauwelijks Duits of Engels spreken. Dit gedrag past overigens uitstekend bij dat van de eigenaar van het hotel die werkelijk niks doet om het zijn gasten naar de zin te maken. Omkleden na de laatste dag skiën kon alleen in een soort opslagruimte en douchen in bij de sauna was al helemaal uitgesloten. Al het eten heeft de zelfde herkenbare “Maggi uit een pakje smaak”. En de kok weet zelfs van goede ingrediënten iets heel bijzonders te maken. Voor dit geld zijn er veel betere hotels te krijgen.

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 10Famillie Camerlinckx28-07-2011

Prachtig Hotel !!!!

Wij hebben 1 week van onze vakantie doorgebracht in dit hotel.Wij kunnen eigenlijk geen minpunten vinden. Alles zeer proper,personeel super vriendelijk en zeer lekker eten.Kamer was zeer ruim en comfortabel. Heel goede ligging en vele leuke attracties en wandelingen in de buurt. Prijs Kwaliteit een absolute topper !!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 10van eester27-07-2011

uitstekend !

weekje verbleven, lekker eten, supervriendelijk, uitstekende service, behulpzaam, prachtige welness en sauna gedeelte op -1, kindvriendelijk, veel faciliteiten, prijs kwaliteit is uitstekend, ligging is top, geen moeite is voor de familie Schwarz te veel om je op je gemak te stellen of om je verder te helpen. Hier komen we zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9katrien08-08-2010

super!!!!!!

Juist terug zomer 2010. Super hotel, heel vriendelijk ontvangen, lekker eten, gezellig terras, heel mooie en ruime kamer, aansluiting voor internet, dagelijks keuze menu, We hebben een super vakantie gehad, zeker een aanrader, in de winter zal het zeker goed zijn vermits er werd gewerkt aan een nieuwe lift, juist naast het hotel.

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Elise en Tim02-01-2010

Geweldig skihotel!

Wij gaan nu al voor de 4e maal naar Hotel Valentin en we vinden het daar super: Vooreerst de ideale ligging voor de skiërs onder ons. De vriendelijkheid van Tino en zijn personeel, ze staan steeds klaar als je iets vraagt. De verzorgde kamers. De sfeer in de après-ski bar. Zalig ontspannen in de sauna. Voor de verhouding prijs-kwaliteit is dit een uitstekend hotel, gelegen in een heel goed skigebied. Je moet er natuurlijk rekening mee houden dat dit geen hotel is dat zich richt op mensen met kinderen, maar juist op mensen die willen ontspannen en zich amuseren zonder kinderen (niet dat kinderen worden buiten gekeken). Wij komen er in ieder geval graag terug.

Gereisd met partner in januari 2010

Hotel Valentin info