Hotel Valentin

Perfect hotel

Fam. Drenth
5-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben last-minute geboekt via de website van hotel Valentin en door sommige recensies hoopten we er maar het beste van. Werkelijk alles is ons meegevallen. Bij ontvangst is het inchecken soepel verlopen en kregen we een lekker glaasje prosecco. De auto konden we in een nabij gelegen parkeergarage kwijt, waar plaatsen voor het hotel gereserveerd waren, dit was erg gunstig vanwege het weer. De ligging ten opzichte van de Gaislachkogelbahn is perfect, wanneer je de skikelder uitstapt zit je al bijna in een gondel. Het avondeten was heerlijk, een 4-gangen menu werd geserveerd met bijzondere ingrediënten en exclusieve ingrediënten. Bovendien waren de obers uiterst vriendelijk en beleefd. Het ontbijtbuffet was niet erg groot, maar wel toereikend. Daarnaast is in het half-pension ook een soepje en een broodje in de namiddag inbegrepen. De kamers in het hotel zijn net gerenoveerd, onze kamer rook gewoon nog 'nieuw'. Dit is absoluut een hotel dat ik bij iedereen zou willen aanraden.

Fantastische prijs-kwaliteitsverhouding!!

De Jaeger Gino
20-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit hotel verdient zeker haar 4 sterren en heeft een zéér goede prijs-kwaliteitsverhouding. Wij waren hier voor een weekje en betaalden 674€, half pension in een superiorkamer met inbegrip van de premium oetztal card die normaal al 68€ per persoon kost.

Het eten is ronduit fantastisch,van het uitgebreid ontbijtbuffet met véél vers fruit en kwaliteitsprodukten, tot het verfijnde avondmaal waarbij produkt,bereidingswijze en bordschikking van een hoog niveau getuigden. Hier is een echte chef aan het werk. Ik las hier over Maggi toestanden? Get a life!! Ok er is geen jacuzzi of zwembad, maar wel een stoombad en sauna.

Topper!

Marleen
20-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit hotel is een aanrader. Het personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Zeer attent! Vriendelijk onthaal. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Het avondmaal was elke keer opnieuw uitkijken naar lekkere creaties. Menu wordt zonder problemen aangepast bij allergie.

fantastisch hotel

firmin
16-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

perfecte ligging, prima service, alles zeer net, ultra nieuw meubilair en sanitair, zeer vriendelijk personeel

Volgend jaar een ander hotel

Victor
4-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Net terug van een prima vakantie in Sölden. Alles was goed behalve "Hotel Valentien"!! De kamers zijn prima en de ligging t.o.v. de lift is helemaal perfect maar dat is dan ook al het positieve. Personeel van het hotel kijk naar ja alsof ze liever hebben dat je meteen je koffers pakt en weer weg gaat. Kan geen lachje af en communiceren is heel lastig aangezien de heren en dames nauwelijks Duits of Engels spreken. Dit gedrag past overigens uitstekend bij dat van de eigenaar van het hotel die werkelijk niks doet om het zijn gasten naar de zin te maken. Omkleden na de laatste dag skiën kon alleen in een soort opslagruimte en douchen in bij de sauna was al helemaal uitgesloten. Al het eten heeft de zelfde herkenbare “Maggi uit een pakje smaak”. En de kok weet zelfs van goede ingrediënten iets heel bijzonders te maken. Voor dit geld zijn er veel betere hotels te krijgen.

Prachtig Hotel !!!!

Famillie Camerlinckx
28-7-2011

Wij hebben 1 week van onze vakantie doorgebracht in dit hotel.Wij kunnen eigenlijk geen minpunten vinden. Alles zeer proper,personeel super vriendelijk en zeer lekker eten.Kamer was zeer ruim en comfortabel.

Heel goede ligging en vele leuke attracties en wandelingen in de buurt.

Prijs Kwaliteit een absolute topper !!!!!!

uitstekend !

van eester
27-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

weekje verbleven, lekker eten, supervriendelijk, uitstekende service, behulpzaam, prachtige welness en sauna gedeelte op -1, kindvriendelijk, veel faciliteiten, prijs kwaliteit is uitstekend, ligging is top, geen moeite is voor de familie Schwarz te veel om je op je gemak te stellen of om je verder te helpen. Hier komen we zeker nog eens terug.

super!!!!!!

katrien
8-8-2010

Juist terug zomer 2010.

Super hotel, heel vriendelijk ontvangen, lekker eten, gezellig terras, heel mooie en ruime kamer, aansluiting voor internet, dagelijks keuze menu,

We hebben een super vakantie gehad, zeker een aanrader, in de winter zal het zeker goed zijn vermits er werd gewerkt aan een nieuwe lift, juist naast het hotel.

Geweldig skihotel!

Elise en Tim
2-1-2010

Wij gaan nu al voor de 4e maal naar Hotel Valentin en we vinden het daar super:

Vooreerst de ideale ligging voor de skiërs onder ons.

De vriendelijkheid van Tino en zijn personeel, ze staan steeds klaar als je iets vraagt.

De verzorgde kamers.

De sfeer in de après-ski bar.

Zalig ontspannen in de sauna.

Voor de verhouding prijs-kwaliteit is dit een uitstekend hotel, gelegen in een heel goed skigebied.

Je moet er natuurlijk rekening mee houden dat dit geen hotel is dat zich richt op mensen met kinderen, maar juist op mensen die willen ontspannen en zich amuseren zonder kinderen (niet dat kinderen worden buiten gekeken).

Wij komen er in ieder geval graag terug.

• Ligging t.o.v. pistes10

vanaf 15.30 u tot 18.30 u Tino's apresskibar aan hotel voor de rest zeer goed gelegen zeer goed eten en voor kinderen andere menu is geen probleem. Personeel zeer behulpzaam en eigenaars zeer vriendelijk zeker de zoon. Wij gaan zeker terug. De vorige beoordelingen van de groep van 10/4/2007 waren waarschijnlijk te uitbundig

We hebben een aantal aanbieders voor Valentin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Valentin in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Valentin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Valentin scoort een 9.45 uit 10 op basis van 158 reviews.