Hotel Tyrol

Geweldig

Annita
6-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super mooue luxe kamer.ieder dag schoon gemaakt.smorgens ontbijtbuffet. Savonds 5 gangen dfuner.zeer goed.vri eendelijk per s oneel.l

Gereisd Met partner in januari 2019

Geweldig

Remco
20-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig hotel, kamers waren netjes en goed verzorgd. Het eten was voor een 3 sterren hotel wel 4 sterren waard.

Gereisd Met vrienden in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne plek

Linda
30-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Keurig verzorgd 3 sterren hotel. Wij hadden een kamer in het nieuwe gedeelte. Mooi ruim en rustig. Kamers werden goed schoon gehouden. Ontbijt prima, diner goed verzorgd. Ook met de Kerst. Bus stopt voor het hotel, dus zo bij de skilift. Zouden voor het hotel graag nog eens terug komen. Skigebied solden zelf viel tegen door slecht onderhoud van de pistes.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Prima hotel in centrum van Sölden

Debbie de Bree
31-12-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Heerlijke week gehad in hotel Tyrol. Kamer 206 keurig in orde en ruim. 3 bedden en een zitje plus balkon. Ontbijt goed en het avond eten 4 gangen keuze menu met salade buffet meer dan voldoende en goed verzorgd. Parkeergarage altijd fijn. De bar voor na het eten ook gezellig.

Gereisd Met partner in Fri Dec 23 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke vakantie maar hotel kan beter!

Chris
8-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Super vakantie solden is echt een goeie wintersport plaats goede apresski en mooie pistes! Het hotel is netjes schoon! Ik irriteer me alleen wel dat sommige kamers fijne tv en nederlandse zender heeft en in onze kamer echt een heel klein tvtje die super erg stoort en geen nederlandse zender! Ook is onze kamer veel kleiner dan die van andere terwel die kamers de zelfde prijs zijn! Je moet het dus wel treffen volgende x liever wat meer betalen dat je zoizo goed zit ik ga er zeker geen tweede x meer heen. Eten was ook niet echt lekker

Gereisd Met vrienden in februari 2016

Gemoedelijk hotel

heer Van Dooren
30-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prettig hotel midden in het centrum van Sölden. De skiliften op loopafstand, skibus op 25 meter. Goede keuken met dagelijks keuzemenu, heel gevarieerd. Prettige bediening. Kamers enigszins gedateerd maar netjes.

Gereisd Met partner in Sat Feb 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vriendelijk eenvoudig hotel op prima locatie

wouter_5
11-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel is aantrekkelijk door de goede ligging in het centrum, tussen de winkels/horeca en met skibushalte naast de deur. Eten viel tegen, enkele dagen goed, andere dagen stuk minder. Zeer vriendelijke mensen, maar matige kamer (er zijn ook duurdere kamers die wellicht mooier zijn). Geen koelkast, geen shampoo en 1 plastic bekertje voor 2 personen. Wel per kamer een afsluitbare locker voor de ski's in de skiruimte. 's-Avonds overlast door het lawaai (luide muziek) van de bar.

Gereisd Met partner in maart 2015

Prima

heer Kempers
29-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima centraal gelegen Hotel. Ontbijt en avondeten is zeer uitgebreid en goed verzorgd.

Gereisd Met vrienden in Mon Jan 13 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een perfecte skiweek met veel nieuwe contacten.

mevrouw Heeringa
17-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit hotel is ideaal: het heeft een cafe: je kunt een borrel drinken voordat je aan tafel gaat. Als je 's avonds terug komt van stappen is het cafe meestal nog open (02.00 uur). Dit gaat pas dicht als de laatste gast vertrekt. Erg gezellig. Ook open voor gasten uit het dorp. Ook vaak gezellig voetbal kijken. TV hangt centraal. Supercafe! Diner 5 gangen in het hotel is erg goed en handig. Je hoeft nooit te reserveren of zoeken buiten je hotel.Goede prijzen voor de wijnen.

Gereisd Met vrienden in april 2013

Goed verblijf voor prima geld

Toine
3-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Verblijf in hotel tyrol was helemaal ok. Lekker eten. Gezelligheid in de huisbar. Vlakbij de pistes. Kamers een beetje aan de kleine kant, maar daar zit je nooit. Ook de sauna/ wellness was ok.

Gereisd Met vrienden in maart 2013

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tyrol in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tyrol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.