Pension Sunnhäusl

17 reviews over Pension Sunnhäusl in het Nederlands

fantastisch pension

Co den Boer
22-9-2013

Wij hebben het hier goed gehad was van plan om er nog twee nachten bij tedoen maar zijn weg gegaan na vier daagen dit hadden we zo geboekt om dat ik nog wat anders wilde doen

Gereisd Met partner in september 2013

Prima appartement

stefan van straten
12-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

We zijn met 15 vrienden naar dit appartement geweest. De recenties waren vrij slecht dus we hielden ons hart vast. Echter viel alles enorm mee. We stelden ons aardig op tegen de gastvrouw en zij deed aardig naar ons. Dat afval scheiden, tja, wat maakt dat uit? Dat doe je dan toch gewoon? We hebben af en toe met de vrouw des huizes gepraat en ze was best aardig. Ontbijt is lekker maar wel elke dag hetzelfde. We hebben na het ontbijt, geskied en gefeest en daarna vielen we uitgeput ons bed in. Een bed dat heerlijk lag, moet ik zeggen. Als ik wakker werd was het weer ontbijttijd en meer zie je niet van het appartement. Je komt toch voor de sneeuw en de après-ski??? Wat kunnen mensen zaniken! Een echte wintersporter is alleen s nachts ens ochtends even in het appartement. Dus het was prima in apartement Sunnhausll! De grusse!

Gereisd Met vrienden in februari 2013

Prima lokatie

Nathalie Raadgers
3-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

Ligging iets buiten het dorp, 15 min lopen. Bus stopt voor de deur om de 10 min. 1e bus 8.30 u, laatste 18.00 u. Ruime kamers, schoon, goede douche. 1 x handdoekwissel. Alleen eindschoonmaak. Wij hebben alleen gebruik gemaakt van het ontbijt. Deze was goed. Geen vers fruit. Personeel is behulpzaam en vriendelijk, heeft alleen een stugge uitstraling. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Heel degelijk.

Gereisd Met vrienden in Sat Feb 23 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima Oostenrijks hotel/pension!

D. Kruis
10-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gewoon goed Oostenrijks hotel voor de wintersport. Commentaar van voorgaande beoordelingen kunnen wij ons totaal niet in vinden. Schone kamers, goed ontbijt, gastvrouw altijd hard aan het werk (ook sneeuwruimen voor de ingang), voldoende handdoeken, kamer steeds netjes in orde gemaakt en als je ze wat vraagt krijg je ook gewoon antwoord. Zelfs op de dag van vertrek heeft ze nog om 5:30 uur voor ontbijt gezorgd. Skibus op korte loopafstand en snel bij de Giggijoch.

Gereisd Met vrienden in Sat Feb 02 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Verschrikkelijk

Miranda
21-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes3

Vies, onvriendelijke gastvrouw, geen oven, riool lucht. Echt afschuwelijk, de vrouw komt ongevraagd binnen. Nooit aan beginnen. Loopt half naakt door het hotel. De ontvochteraars stonden in de gang. Slecht bed lees bank. Niet hartelijk ontvangen. Niet mee te praten en zwaar onredelijk. Houd niet van kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

saggo, maar wel sneeuw

ellen
19-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Bij aankomst niet eens een begroeting. Alles werd snel uitgelegd. Inderdaad de handdoeken worden 1 keer per week verschoond. Ze is inderdaad niet echt vriendelijk. Ontbijt is goed. Bus stopt voor de deur en gaat elke 10 min. 20 min lopen voor een restaurant of met de taxi gaan. Tis een goedkoop pension maar daar is de prijs ook naar. Maar wel alles wat je nodig hebt. We komen voor de sneeuw en dat was er. Maar een glimlach kost niet veel, das jammer. Je zou bijna denken dat ze niet van oostenrijkse afkomst is....nog nooit een saggo in oostenrijk ontmoet.

geen aanrader!

Wesly
5-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Pensioen Sunnhausl is een netjes pension, maar de gastvrouw is een humeurig mens. Als je haar ziet lachen, dan heb je geluk. Doordat TO een drukfout in de brochure heeft, kregen wij niet de kamer boven het woonverblijf van 4kamers appartement, maar in de kelder. Deze kamer is netjes, maar je gaat ervan uit dat de kamers bij elkaar zijn, om samen met je familie vakantie te vieren. Het afval scheiden is niet heel vervelend, maar kost wel even tijd. De handdoeken worden maar 1 keer schoongemaakt en je krijgt 2 rollen WC papier voor 1 week. Als je dan ergens vragen over hebt, dan verwijst ze naar de brochure...met drukfouten..Het is dus niet een gastvrouw en volgens mij iemand op de verkeerde plek.

Gereisd Met vrienden in Sat Feb 26 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

willempies
27-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

zojuist teruggekomen van app. sunnhausl. Eigenaresse is inderdaad geheel niet vriendelijk. Komt erg gestresst over. Kom niet voor 3 uur tijdens drukke periode s want dan mag je er toch niet in en een kop koffie en een ruimte waar je kunt wachten tot je er in mag ook niet. Daarnaast doet ze heel moeilijk of je afval. Je moet eerst alles wat je gescheiden hebt aan haar laten zien . Scheidt je je afval niet goed dan ben je je 50 euro borg kwijt. Ik kan geen afval schieden meer zie er stonden wel 7 prullebakken in de keuken , papier. metallic, bio , kartonnage , kunstoffe, rest, glas , Ook maar 1x schone handdoeken voor een week. Staat ook zo in de brochure.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Feb 27 2010 17:09:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

José
28-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes3

De eigenaresse is HEEEL chagrijnig. Bij aankomst was het overboekt,i.p.v. een sorry werden wij afgesnauwd en naar en ander appartement gestuurd,dit hebben wij niet geaccepteerd. (op een nette manier) Misschien hadden wij dit achteraf wel moeten doen. De vrouw heeft ons de hele week afgesnauwd. Je vind hier niets van de Oostenrijkse gemutlichkeit zoals ik die gewend was. Het ontbijt was aardig, genoeg beleg, maar max. 2 broodjes. Het is ongeveer 15min lopen naar de lift en de apres ski. Maar de skibushalte is bijna voor de deur. De kamers zijn wel netjes en schoon. Wij zullen niet terug gaan naar Sunhaussl, en de enige reden is de chagrijnige vrouw.

Gereisd Met vrienden in maart 2009

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Sunnhäusl in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Sunnhäusl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.