Pension Sonnenheim

Pension Sonnenheim

8.4Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Sölden

Op vakantie geweest naar Sonnenheim?

8.4Fantastisch

Prima hotel met 3 appartementen. Vriendelijke eigenaren. Vlak bij piste/liften

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

• 9Rob22-01-2017

Toplocatie in Centrum Solden

Prima Pension in het centrum van Solden met erg vriendelijk en behulpzame eigenaren en personeel. Mede hierdoor een super skivakantie gehad. Ontbijt is goed en het avondeten super, lekkere lokale gerechten, eens iets anders dan een pizza of schnitzel met friet. Start avondeten is tussen 18:00 en 19:00. Serveren gaat inderdaad een beetje snel. Voor het eten pakten wij meestal nog even de sauna, deze is erg fijn. Handdoeken hiervoor zijn ruimschoots aanwezig. Lekker stoombad, sauna en infrarood sauna, samen met de relax ruimte super na een dagje skien. Kamers zijn eenvoudig maar heel netjes en schoon. Matrassen zijn prima voor een goede nachtrust. Afstand tot de Gigijoch lift is 5 minuten lopen (met skischoenen), van hieruit kun je eenvoudig het gehele skigebied door. Let op; met een skipas t/m 4 dagen (wat wij hadden) kun je alleen in Solden skien, en na een dag of 2-3 kun je alles wel hebben gehad. Apreski is op loopafstand in de nabijheid van de Gigijoch lift. Fire & Ice en Katapult zijn zeker een bezoekje waard. Al met al een top locatie voor een leuke vakantie!

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 8Blikkie09-05-2012

Prima hotel, goede locatie

Dicht bij de liften, net hotel en supervriendelijke mensen. Kamers eenvoudig maar schoon. Goed ontbijt en heerlijk avondeten. Enige nadeel was dat het avondeten vroeg geserveerd werd. Verder weinig op aan te merken.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9tamara08-06-2011

Echte gastvrijheid

Officieel is het een 2-sterrenpension, maar in werkelijkheid meer dan 3. Pension Sonnenheim wordt gedreven door moeder en dochters die gastvrijheid combineren met lekker eten, schone kamers en een prachtige sauna-gelegenheid om je na het skien/ snowboarden even terug te trekken.

Minpunten? de kamers zijn eenvoudig ingericht en missen een koelkast.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 9Marielle nouwens12-01-2010

prima lokatie

We zochten op kort termijn een verblijf in Solden voor 5 nachten. via zoover dit pension gevonden. Erg leuk en vriendelijk pension. Op loopafstand van de skilift, verhuur en apres ski. Elke avond een overheerlijk en gevarieerd 5 gangen menu...echt een verwennerij .Een klein minpuntje was dat de gerechten erg snel achter elkaar geserveerd worden.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8van Opstal25-04-2008

We hebben in dit pension een heerlijke vakantieweek gehad. Het pension ligt 5 minuten wandelen van de Giggijoch-lift. Pension is goed en wordt dagelijks netjes opgeruimd. Het ontbijtbuffet is heerlijk. Het avondeten zelfs super goed verzorgd.(4 gangen + saladebuffet)

Gereisd met vrienden in april 2008

• 8van Opstal25-04-2008

We hebben in dit pension een heerlijke vakantieweek gehad. Het pension ligt 5 minuten wandelen van de Giggijochlift. Het ontbijtbuffet is heerlijk. Het avondeten zelfs super.

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 8Bravenboer02-03-2008

Pension is schoon, kamers dagelijks netjes opgeruimd. Rustig gelegen, terwijl je toch in 5 loopminuten aan begin van centrum staat. Ontbijtbuffet is prima. Avondeten is geweldig. Dagelijks 4 gangen + saladebuffet erbij. De mensen die het pension runnen zijn gastvrij en vriendelijk. De ober bij avondeten is overdag skileraar. 5 minuten lopen naar de Gigijoch lift. Samengevat een prima vakantie gehad, mede door dit pension.

Gereisd met vrienden in februari 2008

Pension Sonnenheim info