Camping Sölden

147 reviews over Camping Sölden

• 2019
    5Kris van gucht27-12-2019

Gemengde gevoelens

We betaalden 55 € per nacht wat heel duur is . Plaatsen heel klein, eerder een parking gevoel dan een camping gevoel . Wij hadden geluk, wij stonden op een soort geasfalteerde ondergrond met losse kleine asfaltsteentjes, niet leuk voor binnen te stappen in de camper . Maar dat was nog niks vergeleken met andere plaatsen, die werkelijk eerder op een modderbad leken, dan op een camperplaats . Electriciteit zeer duur, we hadden er ook geen controle over, hoeveel we verbruikt hadden, de metertjes zijn niet toegangkelijk voor de gebruiker, men moet maar geloven wat er op de afrekening staat . Personeel niet echt vriendelijk . Positief punt is het sanitair, heel netjes en moderne infrastructuur, gebruik van douche is onbeperkt. De camping is heel goed gelegen dicht bij het centrum Solden is niet bepaald goedkoop, de camping evenmin . We hadden geen wauw gevoel, maarja er is immers geen alternatief .

Gereisd met partner in december 2019

• 4Geert13-08-2019

Nooit meer!

De camping viel heel erg tegen, super kleine plaatsen. De één verdringt de ander van z'n plek. Auto moet ook nog op de plek staan, maar dat kan niet. Die staan dus op de paden en belemmeren weer andere campinggasten. Hier en daar heel steil, met als gevolg dat auto's met caravans er niet bij opkomen. Medewerkers zijn kortaf en niet echt behulpzaam. Na vertrek bleek de rekening ook nog eens niet te kloppen, teveel betaald. Voor gezinnen met kinderen is er niks te doen voor de kinderen en ze hebben er ook niet de ruimte. Wel prima schoon sanitair en natuurlijk een prachtige omgeving. Maar niet meer op deze camping.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Leonie Wijker31-07-2019

Mooie ligging, goed sanitair

Mooie, centraal gelegen camping. Rustig, op het geluid van de rivier na. Fantastisch uitzicht. gelegen naast de gondel. Supersanitair! We werden heel goed geholpen door de mensen van de camping toen de toegewezen plek wel heel smal bleek voor de caravan... Er is verder niet zo veelte doen op de camping voor tieners, maar in de omgeving is er van alles sportiefs te doen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7gunther28-07-2019

Op elkaar gepropt

Ga hier niet naar toe als je een grote tent hebt. De plekken zijn echt heel klein (je staat op elkaar gepropt) Zelfs met kleine tent is het maar juist. Veel mensen staan gewoon met hun spankoorden over elkaars plek. Buiten je tent een plaatsje zoeken om te zitten is erg moeilijk . Sanitair wel dik OK en mooie omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Alex de Munnik23-02-2019

Fantastisch!! Voor herhaling vatbaar!!

Perfect voor elkaar!! We zaten daar in appartement "Columbia" wat super was. Klein stukje lopen naar de lift waar geen wachtrijen staan. Super gebied voor alle soorten skiërs. Wij hebben genoten!!!

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 8Susan Swart21-02-2019

Fantastische wintersportplek

Fantastische wintersport plaats! Voor ieder wat wils. Lekker op de gletcher skieeen, of een rondje funpark het kan hier allemaal. En de apreski niet te vergeten is top hier. Apresski Philip is Solden echt een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 8Kai17-02-2019

Geweldig

Schitterende pistes, leuke skihutten en een heel gezellig dorp waar heel veel te doen is voor jong en oud.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in april 2017

• 8Janika Bax15-02-2019

Prachtig

De mooiste brede banen die ik ooit gezien hebt op de gletsjer. Mooie pistes en een gezellig dorp!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in december 2017

• 9Joris Vernaillen24-01-2019

Perfect voor wintersport !

Camping op wandelafstand van het centrum en de liften . Bakkerij vlakbij . Mooi en proper sanitair . Klein maar toch voldoende grote ‘wellness ‘ , met sauna en Turks stoombad . Wij stonden in de sneeuw recht aan de rivier , mooie standplaats .niet elke plaats bied even mooi uitzicht , maar wij mochten zelf onze standplaats gaan uitkiezen dus perfect ! Prijs kwaliteit ok !

Gereisd met partner in februari 2018

• 2018
    9Tammy31-12-2018

Vriendelijk personeel, compleet, prachtig uitzicht

Perfecte ligging midden in Sölden, al wat men wenst is op wandelafstand. Sanitair schoon, alles aanwezig om je vakantie te veraangenamen (droogruimte, sauna, hondendouche..). Prima uitvalsbasis voor wintersport, maar ook om te gaan wandelen, met of zonder hond. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Let enkel op elektriciteitsnet verbruik, elektriciteit is erg duur.

Gereisd met vrienden in december 2018

1 tip over Camping Sölden

• manoncameron, 07-06-2013

als je met een tent bent niet te dicht bij het water, wat kan dat snachts te keer gaan. regent het of is het het water? haha

2 vragen over Camping Sölden

• E.zomers, 18-02-2018

Ampere

Kan iemand vertellen hoeveel ampere ik kan gebruiken. Groet zomers

• K. brakke, 01-09-2016

bereikbaar

Is de camping in de winter goed bereikbaar met een camper?

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • MobilehomesAanwezig

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Kapel, Opslag voor ski benodigdheden, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats