Camping Sölden

Anders

Mooie ruime pistes

Gerhard
15-2-2018

Gigijoch een top plek om te skiën voor elk wat wils

Niet de goedkoopste maar super leuk.

Zeer nette camping

8-1-2018

Zeer nette camping. Alles goed verzorgd. Klein plaatsen.

Een super wintersportgebied!

Manouk
      6-1-2018

Solden is een leuk dorpje met luxe hotels waar je prima terecht kan voor een uitgebreide lunch of borrel, ook vind je er genoeg apres-ski en barretjes voor na een dag skiën!

Het skiën solden is erg divers met een groot en uitgestrekt gebied. Neem vooral de moeite de beide gletscher kanten te bezoeken!

Het enige minpunt van solden is dat het dorp vrij uitgestrekt is en je soms dus beter de skibus kan pakken dan de benenwagen.

Mooi gebied

Leffert
      30-11-2017

Geweldig en hoog en mooi hoog gebied. Bij Giggijog heb je lekkere brede pistes om weer even een beetje in te komen aan het begin van je vakantie. Voor een apres ski feestje hoef je ook niet lang te zoeken in sölden.

Super Sölden, Oostenrijk

Babs Alberts
      30-11-2017

In Sölden kun je al vroeg in het seizoen skiën. Eerste weekend van november 2017 voor de eerste keer op ski vakantie geweest. De oefenberg bovenop de gletsjer was goed te doen. Dag 2 met de lerares de piste op. Best eng, maar super om te doen!! Dag 3 een meter verse sneeuw, echt winterwonderland! Apres ski ook goed geregeld. Bovenop de berg diverse gelegenheden om te eten en te drinken en beneden in het dorp, veel restaurants en cafétjes. Je kunt er een mooi feestje bouwen. Het skiën smaakt naar meer, hier in Nederland druk aan het oefenen zodat ik de volgende keer op meerdere pistes terecht kan.

Top vakantie

John kroon
      25-11-2017

Het was een vakantie om nooit meer te vergeten. Zo gezellig en mooi, al viel het weer soms een beetje tegen. Maar dat kon de pret niet drukken. Perfecte gelegenheid voor een grote groep of meerdere gezinnen. Top vakantie.

Fantastisch goede camping direct bij de gondelbaan

WS
      18-11-2017

Prima verwarmd en luxe sanitair. Aan de rand van het dorp en direct in de gondel naar de gletscher.

Top (après)ski gebied!

Jessica Heuperman
      18-11-2017

Fantastisch skigebied, mooie brede pistes, 3 gletschers binnen handbereik. De après-ski is helemaal top: Giggijoch boven en Fire&Ice beneden!

Top vakantie

Gerhard
      16-11-2017

Mooi skigebied voor elk wat wils

Zeer goed verzorgde en onderhouden camping. Het sanitair is zeer schoon en de medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam.

Heerlijke 2 weken op de camping gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sölden in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sölden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.