Appartement Seppl

Kris De Keyser
30-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Deze eigenaars zijn niet geschikt voor het uitbaten van deze accommodatie ondanks dit hotel alle troeven heeft qua uitrusting en ligging. Je voelt je absoluut niet welkom en wordt van bij de aankomst in het hotel de les gespeld. Eigenaars spreken enkel Duits, wanneer je in het Engels meer uitleg vraagt waarom er zich volgens hen weer ‘een groot probleem’ heeft voor gedaan wordt er een hele litanie aan regeltjes opgesomd in het Duits om dan af te sluiten met ‘ik spreek geen Engels’. Je kan absoluut geen opmerkingen geven over de netheid en de ligging van de accomodatie maar jammer genoeg doen de eigenaars je al deze troeven vergeten door het continu dicteren van nieuwe regeltjes.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek!

Stefan Cornelis
14-12-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

De appartementen zijn zéér ruim, supervriendelijk onthaal, alles super netjes gepoetst, onderhouden, volledig uitgeruste keuken, mooi uitzicht over Sölden. Komen hier elk jaar weer!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Seppl in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Seppl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.