Appartement Schwalbennest

Appartement
Weer vandaag-5°-12°

• Ligging t.o.v. pistes4,0

We hebben een aantal aanbieders voor Schwalbennest voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Schwalbennest in het Nederlands

2008
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

Het appartement ligt heel mooi op een berg. Dit maakt het tevens ook lastig als het heeft gesneeuwd. De weg er naar toe is erg steil. Skibus stopt voor de deur, lopend is het eigenlijk niet te doen op skischoenen. Het appartement is eenvoudig maar netjes. Voor kinderen is het minder handig. Je kijkt de afgrond in, dus gaat niet makkelijk met kleintjes naar buiten om te sleeen of zo. Goed verwarmingshok voor je skischoenen. Douche is erg klein. Je kunt evt gebruik maken van de broodjesservice.

Erg mooi uitzicht!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Schwalbennest in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Schwalbennest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.