Appartement Residenz Sonnalp

Te duur voor 4 sterren !

Fire und Ice
10-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

Dit appartement is in redelijke staat maar niet prijswaardig.

Warmwater voorziening is slecht, veel lawaai van auto's door smalle straat in de ochtend, sauna niet aan of veel te laat, vaatwasser kapot, kachel werkt niet optimaal, geen tv op de kamers.

Maar ergste is dat ze 4 dubbele prijs wilden berekenen toen we gingen betalen, Shame on You.

Prijs niet waard!!

Jos Aarts
9-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij verbleven onlangs in 8 pers. appartement Schönwiess. de ontvangst was heel hartelijk en professioneel. Het appartement ligt op 150 meter van hotel Castello, waar men ook incheckt en vrij dicht bij de skilift Gaislachkogel. We verbleven reeds vaker in accomodaties van de fam. Falknerok enkele jaren geleden reeds in Sonnalp.Echter inmiddels zijn deze appartementen enigzins verouderd en vertoonde de nodige makementen. De vaatwasser was stuk en kon niet gerepareerd worden en kregen te horen dat als we niet zelf wilden afwassen we alles van die dagen maar op het aanrecht moesten laten staan dan deden zij het na ons vertrek wel zelf??, daarnaast deed de kachelofen in de woonkeuken het niet en na melding kregen we te horen dat deze even moest opwarmen, echter ons heel verblijf bleef hij buiten werking. Verder waren alle kluisjes geblokkeerd en deed de TV het niet. Nogal wat achterstallig onderhoud en bij een dergelijke accomodatie zou dit niet mogen voorkomen.

Schitterende service en geluk met het weer

Gil Drossart
14-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben een schitterend verblijf achter de rug in Castello Falkner!! Is absoluut aan te raden voor families!!

De mensen zijn super vriendelijk, niks was te veel en aangezien er toch iets niet in orde was hebben ze ons zonder verpinken een upgrade gegeven.

Een dikke pluim voor het Castello Falkner personeel.

Het skigebied zelf is ook magnifiek en een aanrader voor zowel beginnende als ervaren skiërs.

We hadden geluk met het weer en dus 4 dagen volle zon.

We hebben een aantal aanbieders voor Residenz Sonnalp voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residenz Sonnalp in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residenz Sonnalp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.