Appartement Rangger

Appartement
Weer vandaag12°-1°

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Rangger voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Rangger in het Nederlands

Met oudere kinderen

Topper

Schoonveld
4-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

We waren hier voor het eerst en zeker niet voor het laatst. Heel mooi en schoon appartement. Helemaal compleet met alles er op en eraan. Hele vriendelijk gastvrouwen. Je voelt je er direct thuis. En de broodjesservice is ook geweldig. Een toplocatie dus volgend jaar daar weer terug. Een echte aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rangger in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rangger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.