Hotel Liebe Sonne

• Sauna

46 reviews over Hotel Liebe Sonne

• 9Vindevogel ilse03-08-2017

Aanrader op alle vlak!

Voor het tweede jaar op rij een fantastische vakantie beleefd in Hotel Liebe Sonne. Super lekker eten. Uitgebreid ontbijtbuffet en super 5 gangendiner. Kamers zijn net. Zwembad en saunacomplex bieden een alternatief bij slecht weer en een welgekomen rust na een hele dag wandelen. Hotel ligt naast kabelbaan en op wandelafstand van een tweede kabelbaan. Bushalte vlakbij. Premium Card is inbegrepen en biedt onbeperkt gratis openbaar vervoer, dagelijks gebruik van lift, gratis toegang tot musea, zwembaden, ...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 1Gert Van Dyck04-08-2016

Niet gekregen, wat we betaald hebben

Wij hebben naar aanleiding van de opmerkingen die we op verschillende sites hebben gelezen expliciet gevraagd naar een rustige kamer. Bij aankomst zagen we al direct dat de kamer helemaal niet leek op de foto's die op hun site staan, en een rustige kamer was het zeker en vast niet. Nadat wij hierover de receptie aanspraken, om de laatste drie nachten toch een kamertype te geven aan de achterkant van het gebouw, wat we dan ook aanvaard hebben. Toen wij echter op die kamer aankwamen bleek dat deze kamer veel kleiner was dan dat we ervoor hadden, en tot overmaat van ramp zaten we onder de technische ruimte van het bubbelbad , telkens het bubbelbad werd ingeschakeld hoorden wij de compressor draaien en voelden de trillingen van deze machine in de kamer. Daar kwam dan ook nog eens bij dat er achter het hotel een grote werf was waar ze van 07.00u tot 18.00u aan het werk waren met zware machines, dus daar was de rust ook weer ver te zoeken.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Ilse02-08-2016

Uitstekend en voor herhaling vatbaar!

Hotel Liebe Sonne biedt een uitstekende service. Het personeel (van restaurant, wandelgids als receptie) is heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten is er heerlijk. Kinderen eten aan het buffet. Voor de volwassenen wordt er opgediend aan tafel. Bij het hoofdgerecht is er telkens de keuze tussen vlees en vis. Het ontbijtbuffet is heel uitgebreid (ontbijtgranen, verschillende broodjes, hartig en zoet beleg, verse fruitsalade, ontbijtkoeken, ...). Zwembad en saunacomplex is heel mooi en netjes. Ook daar vind je koffie, thee en fruit. De Brunnenkogl kamers zijn voldoende groot en voorzien van alle comfort, maar wat verouderd. Voor ons vormde dit echter geen probleem.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Broers-Carlens, Monique03-02-2016

Zeer goed hotel!

In dit hotel was echt alles goed : de kamer, de zachte bedden, de badkamer, het eten, de skistal, de ligging qua liften en aprés-ski. Er viel niks tegen.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9mevrouw Kooren29-01-2015

prima lokatie

Dicht bij de lift, goede verzorging, lief personeel

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9Van Gompel Tim30-11-2014

mooie zomervakantie met kinderen

leuke vakantie met kinderen van 6, 8 , 14 , 14j eten was geweldig ! zeer verfijnd maar voor kinderen is er ook wel buffet mogelijk all in was ook wel leuk grootste nadeel was kamer in de zijblok aan de overkant , het is zo lawaaierig door de drukke straat (camions enz ..) Met ramen open valt niet te slapen , met ramen dicht is het dan weer benauwend want geen airco. Voorkeur vragen het hoofdgebouw en niet aan de straatkant ! Veel uitstapjes mogelijk in omgeving met de auto ook area47. Mooi hotel met super eten ... een aanrader behalve het lawaai van de straat.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Charles30-03-2014

Uitstekend Hotel

Goed hotel, centraal gelegen en makkelijk te vinden. Parkeergarage is gratis. De kamers aan de straatkant kunnen last hebben van verkeer en late feestvierders. Apres ski direct in de buurt. Vriendelijk personeel, de directeur stelde zich netjes voor. Eten, voortreffelijk. Sauna en zwembad oké voor 4*

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 9Annemarie Bolt25-02-2014

Aanrader!

Mooi, vrij nieuw, design-achtig hotel vlakbij de Giggijoch-gondel. Serviceniveau top! Glaasje prosecco bij aankomst, bij een verjaardag zonder extra kosten ontbijt op de kamer geregeld, uitgebreid keuze-menu voor het diner. Enige nadeel vonden wij dat de openluchtjacuzzi op het dak bij het saunacomplex hoorde en daardoor alleen nakende te bezoeken was. Was leuk geweest als het die het zwembadgedeelte hoorde.

Gereisd met partner in januari 2014

• 8ellen02-09-2013

Mooi hotel midden in het centrum

Het is een mooi hotel met grote kamers. Het is gelegen in het centrum van Sölden. Maar met gesloten ramen hadden we geen geluidshinder. Kindermenu was steeds een keuzemenu (2 keuzen) wat voor ons wel een voordeel was met een peuter van 1.5 jaar. Omgeving voor sporters en skiërs ideaal, voor kinderen waren de wandeling te zwaar. Weinig kindvriendelijke omgeving. Ötztal premium card is een aanrader. Vooral voor het gebruik van bergbanen. Zeer goede vakantie gehad maar volgende keer trekken we naar een minder toeristisch (wielrennersgericht) dorpje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8Bart06-08-2013

Ja maar.....

Tweede maal dit hotel bezocht. Helaas was het dit jaar een luidruchtige kindertuin. Dit komt vooral omdat er weinig voor kinderen ondernomen wordt zodat kinderen dan maar spelen in de lounge,de liften, de trappenhal enz Hier zijn natuurlijk de ouders verantwoordelijk voor. De speelruimte op de vierde etage wordt om 18u al gesloten.Ook stoorde ik me enorm aan de gehaastheid waarmee het avondeten wordt afgehandeld. Er wordt gegeten in twee shifts (18.30u -19.45u). Ik vind het een gruwel om alle vijf tot zes gangen ( die overigens vaak heerlijk zijn klaargemaakt) er in 75min door te proppen. Je moet ook iets voor 21u snel een kop koffie, wijn of water nemen want nadien is de all in afgelopen. Ander negatief punt :de kamers vooraan het gebouw. We hadden warm weer en geen airco en dan moet geslapen worden met de ramen open. In zo'n stadscentrum is dat niet te doen! Als ik hier nog eens terug kom zal het dus liefst in een andere kamer en in een kind-rustige periode zijn

Gereisd met vrienden in juli 2013

0 tips over Hotel Liebe Sonne