Appartement Le Jardin

Harrie Lemmen
12-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Helemaal niets op aan te merken. Het appartement was groot, schoon en compleet. Rondom balkon. Geweldige ligging je kijkt van je af naar de bergen.

echte aanrader

jos aarts
1-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prachtig, ruim en zonnig appertement, midden in het centrum en toch geen hinder van eventueel straatlawaai. Mooi uitzicht op gletscher en omliggende bergen en vlakbij de lift.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

echte aanrader!!!

jos aarts
1-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooie ruime en zonnige appartemeneten. Midden in het centrum en toch iets terug van de drukke doorgaande weg, zodat je van eventueel lawaai uit het centrum geen hinder hebt. Prachtig uitzicht op de gletscher en om liggende bergen

Gereisd Met partner in januari 2011

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Jardin in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Jardin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.