Pension Haus Felsneck

PensionWeer vandaag18°10°
Pension Haus Felsneck
8,1

• Ligging t.o.v. pistes7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Felsneck voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Haus Felsneck in het Nederlands

Eenvoudig Top Pension

Haring Harrie
18-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gezellig eenvoudig goed verzorgt pension. Eenvoudige mooie kamer met goede bedden. Douche goed. Ontbijt perfect verzorgt met elke dag verse broodjes en een gekookt eitje

Vlakbij grote gondel op loopafstand en het centrum.

Aanrader voor mensen die van rust en toch vlakbij het centrum houden

Leuk voor een weekje, niet voor herhaling

carolineoutside
17-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Pension Felsneck ligt gelukkig niet direct aan de hoofd weg. Deze weg is tamelijk druk.

Klein stukje lopen naar de lift. Lockers bij de lift.

Alleen ontbijt

Lieve attente pension houdster. Zonder te vragen kreeg ik een extra kussen

Elke dag schone handdoeken

Op dag van vertrek (05.00) een briefje met een zak met broodjes

Eetkamer is niet gezellig, houten stoelen en banken, jammer

Inrichting is gedateerd en staat vol met vitrine kasten gevuld met stenen.

Gehorig. Je hoort het toilet van de overige gasten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Felsneck in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Felsneck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Haus Felsneck scoort een 8.14 uit 10 op basis van 2 reviews.