Appartement

4 reviews over Appartement Harald in het Nederlands

gastvriendelijk

claudia putzu
21-7-2012

Zeer netjes, schoon en ruim. In max 10 minuutjes te voet in centrum. Kortbij diverse wandelroutes. Gastvrouw zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideaal voor wintersport

anoniem
11-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super appartement voor wintersport: - mogelijk omheid om 1 of 2 verdiepingen te huren. Afhankelijk van de verdieping heb je 3 of 4 slaapkamers, een keuken en een woonkamer; - kamers zijn ruim en netjes; - superlieve gastvrouw en ze staat altijd klaar met een fles schnapps! - Prima ligging tov de piste (klein stukje lopen) - Op aanvraag zorgt de gastvrouw ervoor dat er 's ochtens broodjes in het appartement staan - daarnaast korting op de skihuur in de winkel van haar man

Gereisd Met vrienden in maart 2009
2008

9.0

V. toxopeus
6-7-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

zeer gastvriendelijk, je hebt vanaf je balkon zowel voor en achter het appartement zicht op moooie bergen. in je appartement heb je slaapgelegenheid tot 6 personen verder heb je een koelkast en een fornuis. veel ruimte in je woonkamer, met tv.

Gereisd Familie in juli 2008

9.0

F. Toxopeus
6-7-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

zeer gastvriendelijk, zeer netjes en schoon. sauna ter beschikking. appartement bestaat uit 3 ruime slaapkamers met douche/bad en wc, balkon aan voor en achterkant (dus de hele dag zon), ruime keuken met koelkast en gastfornuis en een ruime woonkamer met tv

Gereisd Familie in juli 2008

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Harald in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Harald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.