Pension Grünerhof

7,6

• Ligging t.o.v. pistes8,6

5 reviews over Pension Grünerhof in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes10

Super ligging aan de piste. Na het skien handig om eerst je materiaal op te bergen, dan 100m over de piste naar beneden wandelen naar de kortst gelegen en prima aprés ski. Van daaruit kan men ook via een gratis kabellift (+/- 25p/rit en open tot 22u) naar het paar honderd meter lager gelegen dorpscentrum.

Mooi deftig hotel, is meer dan behoorlijk, maar toch enkele mindere punten:

De badkamers zijn niet meer van deze tijd en kunnen een dringende upgrade gebruiken.

De gratis wifi is beperkt tot enkel de lobbyruimte.

Geen ruimte beschikbaar om de valiezen te plaatsen als je nog (of niet meer) beschikt over je kamer.

De wellness moet je je niet te groots voorstellen, maar was in mijn geval niet nodig...geen tijd voor gehad :)

Solden

mevrouw Doornbos
28-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuke accomodatie, fijn dat we 5 nachten konden boeken.

Zeer leuke plek om heen te gaan

ed
26-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer goed pension, piste ligt voor de deur.

Apres ski is een stukje bergaf lopen, erg gezellig . alleen sávonds een pittige klim terug naar het pension.

Naar het dorp kun je de liftshuttle pakken deze ligt achter de apres ski tent en je bent zo onder in het dorp. ideaal.

Het pension heeft een zeer mooie ligging , kamers zijn wel wat ouderwets maar netjes en schoon.

Het ontbijt is prima en er werkt behulpzaam personeel.

Zeker een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Grünerhof voor je op een rij gezet:

Meer dan prima oostenrijks pension

mauricedeborst
2-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Typisch oostenrijks pension. Werden vriendelijk ontvangen door de eigenaresse. Je mag zelf drankjes uit de koelkast pakken en op de rekening zetten. Puur een kwestie van vertrouwen. Prima ontbijt met voldoende keuze. Pension bestaat uit een oud en nieuw gedeelte. De kamer is ruim maar wel wat gedateerd. De kamer uit het nieuwe deel kan ik niet beoordelen. Toch het mooiste van dit pension is de ligging op de piste!! Werkelijk super en voor herhaling vatbaar.

• Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het enige jammere was dat we geen eigen tafel hadden tijdens de diners.

Verder goed pension, met cocktailbar tegenover!! ;-)

(Wel even lopen naar de lift)

We hebben een aantal aanbieders voor Grünerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Grünerhof in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Grünerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.