Appartement Grüner Fidelis

Appartement Grüner Fidelis

6.8Voldoende

Oostenrijk, Tirol, Sölden

Op vakantie geweest naar Grüner Fidelis?

6.8Voldoende

Meer appartement info

6 reviews over Appartement Grüner Fidelis

• 7linda vd elsen09-08-2012

prima plek in Solden

Ruim, schoon en gemakkelijk te combineren. Wij waren met zijn achten in twee appartmenten, samen ontbeten, prima!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 6W.de Bruijn11-03-2011

Somber appartement

2 appartementen gehuurd, weinig op aan te merken, alleen zijn ze aan de schaduwzijde van het dal gelegen, dus zijn ze erg somber. De eigenaar is een lompe boer, ging helemaal uit zijn dak over het afval scheiden, dat hadden we niet goed gedaan. Wilde eerst geld op de borg inhouden, maar zag daar later toch van af.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 5Gido07-03-2011

Mooie plek, slechte service

Appartement Gruner Fidelis is een goed appartement en redelijk onderhouden. Jammer echter van de lakse service en het gigantische hotel complex ernaast. Het is tot op zekere hoogte kindvriendelijk. Het halletje wat afsluitbaar zou zijn was helaas niet op slot te krijgen. Het beddengoed is voor korte mensen (1.60m) en het scheiden van het afval is niet te doen. Echter na een enorme discussie, wat natuurlijk bij het weg gaan niet leuk is, hebben we het rond kunnen krijgen. Het was echt heel kinderachtig. De pistes waren binnen de KM, maar met skischoenen is dat voor het gevoel een 3 KM. Voor de echte wintersporters is het een prima appartement. Voor de wat verwende mensen waaronder ikzelf is het een matig 7-je. Solden zelf is echt een aanrader, lekker gebied, mooie pistes, super breed en super snel te nemen.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 8van Leussen25-01-2009

Prima ruim appartement

Het appartement Gruner Fidelis is ons prima bevallen. Wij hadden een 3-kamer appartement met ons gezin met twee kleine kinderen. In het andere appartement zaten vijf vrienden van ons. Via een gezamenlijke, afsluitbare hal (kindvriendelijk!) konden we bij elkaar over de vloer komen. Vlakbij het appartement is een speeltuin, dus dat was voor de kinderen prima. De afstand naar de skilift en het dorp was nog te doen. Je moet wel even langs het riviertje omlopen. Wij zouden op zich het appartement wel weer willen boeken.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 8Michel05-02-2006

Samen met vier vrienden een weekje op wintersport geweest in appartementen Grüner Fidelis. Leuk appartement. Ruim en goed onderhouden. Uitzicht op de skilift, maar de afstand naar de lift is toch nog ongeveer 1 km vanwege een riviertje wat je dient over te steken. Solden is erg oke, wel duur!!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2004