Appartement Gletscherblick

Fantastisch!!

Rianne
27-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Helemaal super en de familie is zo gastvrij. Heel dicht bij de lift en een supermarkt tegenover. De auto ben je de hele week niet nodig!

• Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn in de kerstvakantie naar Gletscherblick geweest. De appartementen liggen vlak bij de gondel en je hoeft dus niet ver met je ski's te slepen. De familie Riml die dit appartementen complex runt is zeer gastvrij. Wij kwamen al erg vroeg aan en het appartement was nog niet beschikbaar. We konden ons omkleden in een andere kamer en kregen koffie/thee aangeboden. Ook hebben ze een broodjesservice, je kruist aan wat je wil en elke ochtend staat het voor je deur. Goedkoper dan de bakker en zelfs de supermarkt! De appartementen zijn prima ingericht. Lekker zachte bedden. Om de dag schone handdoeken. Wat ook erg prettig was, is dat er standaard al afwasmiddel, schoonmaakmiddel, wc papier en dergelijke is. Scheelt een hoop gesleep met je eigen spullen! Als je hier geboekt hebt mag je gratis onbeperkt gebruik maken van het zwembad in de Freizeitarena. Leuk zwembad met ook apart kinderbad! Wij hebben rechtstreeks geboekt en het mailcontact verliep erg soepel en netjes. Echt een aanrader!!

2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gute platz, prima fruhstuck, zimmer wechseln, nocht neu, aber prima betten, jeden tag neue handtucher usw.

We hebben een aantal aanbieders voor Gletscherblick voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gletscherblick in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gletscherblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gletscherblick scoort een 9.29 uit 10 op basis van 3 reviews.