Pension Garni Wiesengrund

Pension Garni Wiesengrund

7.7Goed

Oostenrijk, Tirol, Sölden

Op vakantie geweest naar Garni Wiesengrund?

7.7Goed

• 6Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Garni Wiesengrund voor je op een rij gezet:

Pension info

Meer pension info

3 reviews over Pension Garni Wiesengrund

• 2018
    6Roy03-01-2018

Weekje in het souterain

Bij het zoeken naar een knap, betaalbaar appartement in Sölden zijn we met z'n zessen hierop uitgekomen. We mochten overnachten in de kelder van dit appartement, wat op zich wel te doen was. Helaas heb je geen uitstapje naar buiten, wat wel heel lekker is. Het licht dat door de ramen naar binnen valt is minimaal. Daarnaast zijn de tweepersoonsbedden heel gevoelig; als de ander beweegt, dan beweeg je lekker mee. De eigenares is ook een niet al te vrolijk type, beetje chagrijnig en stond vaak voor de deur bij het minste of geringste geluid. De afstand tot de piste is ook niet optimaal, al gaat er wel een bus naar de hoofdgondel toe.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2017

• Oude reviews

9Bart19-02-2008

Prima accommodatie en zeer aardige eigenaresse. De kamers werden elke dag schoongemaakt en bovendien mocht er niet gerookt worden!! Het ontbijt was prima geregeld.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2008

• 8S. Groen14-03-2007

Erg net en verzorgd hotel. Hele aardige gastvrouw die alles goed geregeld heeft. Uitgebreid ontbijt met elke dag verse broodjes, gekookt eitje, yoghurt, fruit etc. Iedere dag schoonmaak in de hotelkamer en schone handdoeken. Voor het hotel is de bushalte. Deze gratis bus brengt je naar de piste. Het hotel ligt ongeveer 1000 meter van het centrum en de gondel, maar ligt gunstig, omdat je in de bus stapt als hij nog leeg is. Altijd plaats dus. Binnen 10 minuten ben je bij de gondel.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in maart 2007