Appartement Garni Peter

Appartement Garni Peter

7.1Goed

Oostenrijk, Tirol, Sölden

Op vakantie geweest naar Garni Peter?

7.1Goed

Meer appartement info

27 reviews over Appartement Garni Peter

• 2018
    10Rene Pladdet03-03-2018

Het verblijf was echt perfect.

Fantastisch, zeer kindvriendelijk en erg goed verzorgd. Al het personeel was erg gastvrij. We gaan zeker een keer terug.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• Oude reviews

8anne10-11-2012

Leuk voor zomerse tussenstop

Wij hadden een ontzettend groot appartement met een heerlijk balkon

's zomers op loopafstand weinig te doen, maar in de directe omgeving wel leuk: veel wandel en fietsmogelijkheden

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2012

• 6RvG12-03-2011

Onvriendelijk en "Kat in Zak" gevoel

Periode 05-03/12-03. Perfecte ligging voor skien, goed bereikbaar mits goed weer. Bij aankomst na 7 uur vertraging krijg je een blik van de eigenaresse, wat wil die man. Geen groet, ok... appartement geboekt (nr 5) 5 volwassenen 2 kinderen 1 baby. Plaats genoeg, inrichting van keuken klopt niet met aanbod, te weinig spullen, t weinig handdoeken, bij navraag om wat meer handdoeken wederom een blik (geen antwoord) wat wil die kerel, belachelijk nog nooit meegemaakt, wel gekregen naar veel moeite gekost. In ons aanbod zit internet, moest € 20,- betalen ook hier, ja, das sehen sie falsch, geen magnetron, ja dass haben Sie falsch gelesen, pfff.

Ik kan nog even doorgaan maar ik raad niemand aan hier naartoe te gaan, we hebben veel gereisd en gezien en kunnen ons niet herinneren ooit zo een slechte service te hebben gehad.

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 8Fam. Kuijpers04-10-2010

Fijn appartement

Appartement ligt aan het eind van Solden, hoog de berg op. Daardoor met sneeuw wat lastiger te bereiken, maar de eigenaar is behulpzaam. Door hoge ligging super terug naar appartement skien. Vertrek naar de piste is minder; daar kom je niet zo makkelijk. Verder prima verzorgd ontbijt en prima appartement.

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 7Mark Buys25-08-2010

Prachtig appartement met goede ligging

Solden is een ski gebied bij uitstek, echter ook in de zomer kun je er goed vertoeven. Prachtige bergen en natuur, veel water en beekjes. Appartement Garni Peter ligt in Solden op de berg. Prachtig appartement, goed ingericht voorzien van alle gemakken. Echter voor kinderen (hier hebben wij ons op verkeken bij het uitzoeken van de vakantie) is gewoon niets te doen. Zeker als het weer tegenvalt (het heeft bijna iedere dag geregend) ben je verplicht erop uit te trekken met de auto en ben je altijd min. drie kwartier onderweg. Dus voor jonge kinderen is het minder geschikt, maar als je met zijn tweeen bent en je houdt van wandelen en van natuur, is appartement Garni Peter een prima aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9Ton09-03-2009

Perfect met de hoofdletter P

Wij zijn met 2 families geweest in februari 2009. Het is grotendeels hellemaal nieuw gebouwd. Wij zaten in appartement 7, 7a, 7b en 7c. Alles was in nieuwstaat. Helaas voor 8 personen wel wat weinig pannen om te koken. Verder helemaal perfect. Iedereen had ook een eigen badkamer en wij hadden uitzicht op de pisten en aan alle kantn verschillende balkons. Ligging is ook perfect. Aan de piste. Eenvoudige blauwe piste naar de gondel of 100 meter lopen naar de stoeltjeslift (is niet zo druk 's-ochtends). Voor de allerkleinsten kun je bij de skischool Solden (op 200 meter van het appartement) ook kinderopvang voor overdag boeken. Tip: kies dan wel voor de locatie Gigijoch, boven op de pistes.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 9Eloise31-03-2008

Ik en mijn vriend zijn hier vorig jaar zomer geweest. En we hebben een heerlijke vakantie gehad. Onwijs vriendelijke eigenaresse. Mooi apparament. Broodjesservice. Enig nadeel is dat je redelijk ver van het centrum vandaan bent. Ongeveer 25 min lopen en best wel steil naar beneden. Dus geen aanrader als je niet met de auto komt. Zodra wij een auto hebben gaan we zeker weten nog een keer terug!

• 5Paul10-03-2008

Zeer onvriendelijke ontvangst bij parkeren auto (normal gehtst schneller) --> de auto stond niet goed naar inzicht van de eigenaar. Bijzonder gehorig bij normaal praten kan je de buren al letterlijk verstaan. Beloofde kinderraum hebben we niet gevonden. Geen diner in "hotel" mogelijk. Geen barretje, alleen een kleine ontbijtruimte voor de "hotel" boekers. Van terras geen sprake, wel redelijk balkon bij Appartement. Ligging wel direct aan piste nr 10. Kinderweidje dichtbij, maar lastig te belopen, want je moet over een gladde piste (nr 9). Centrum dorp niet te belopen. Eigenaar niet behulpzaam, praat alleen maar, luistert niet. Redelijk sauna aanwezig. Bij veel sneeuwval moeilijk te bereiken (smalle en soms steile weggetjes) De weg ernaar toe kruist piste nr 10.

Gereisd met vrienden in maart 2008

• 8C.M. Roosendaal05-08-2007

Mooi appartement, lekker ruim, netjes ingericht, goede ligging voor in de zomer

• 7H. de Cocq van Delwijnen31-07-2007

Het appartement die wij daar huurden was erg netjes en de eigenaresse is erg aardig. De locatie is mooi. Het enige probleem is (voor als je met de bus gekomen bent) dat als boodschappen moeten worden gedaan je dan iedere keer naar Solden beneden in het dal moet (appartement ligt in Innerwald dat 200 meter boven Solden ligt) en met zware boodschappen tassen weer omhoog moet klimmen naar het appartement. Verder wil ik vakantiegangers die voor deze bestemming kiezen waarschuwen dat een euto huren erg duur is! En een extra verzekering nemen voor de huurauto heeft geen zin, want zelf zijn wij het slachtoffer geworden van het feit dat wij helaas verkeerd hadden getankt. De extra verzekering dekte dit niet. Wij moesten toen in totaal 700 euro betalen voor slechts 5 dagen huur! Dus zeker geen auto huren via Europcar en zeker niet bij Europcar in Innsbruck (Hallerstrasse 165). Daar werden wij slecht behandelt!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Appartement Garni Peter info