Appartement Garbershof

Appartement Garbershof

8.3Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Sölden

Op vakantie geweest naar Garbershof?

8.3Fantastisch

• 8.8Ligging t.o.v. pistes
  • 8.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

9 reviews over Appartement Garbershof

• 9Willem26-01-2014

ideale locatie voor wintersport

Netjes, sfeervol, verzorgd, vriendelijk en correct. Midden in het centrum van Sölden, dus dicht bij alle activiteit en voorzieningen. Het complex ligt aan een dalafdaling en je kan er dus op de ski's heen. Afstanden bij benadering: Après skibar op 50 m skiverhuur op 70 m supermarkt op 90 m skibussen op 70 m Giggijoch lift op 500 m Gaislachkogl lift op 1 km Nadelen: - geen lift aanwezig in het gebouw - complex ligt naast de kerk, dus je moet wel tegen klokkengeluid kunnen

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9B Gijbels07-02-2011

Zeer goed

Garbershof is een perfect gelegen pension,zowel voor apres ski als de liften. De uitbaatster wordt in beoordelingen omschreven als niet klant vriendelijk,deze mening delen wij totaal niet. Zeer behulpzaam en gastvrij,kortom prijs kwaliteit verhouding goed

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 9jacq makay22-02-2009

super

we waren er in de carnavalsweek dus erg druk. maar toch konden we vlot overal door de liften.dalafdaling tot aan ons huisje. lekker centraal in het dorp. skiebus voor de deur.een dag door hevige sneeuwval niet geskied, dus toen maar na t zwembad. heerlijk badderen.de gastvrouw suzanne als een warme liefdevolle vrouw leren kennen die altijd voor ons klaarstond. we hebben dan ook niets te klagen en als we weer in solden zijn zullen we zeker de garbershof weer boeken.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 8christina defendi11-03-2008

prima pension.proper en ontbijt is goed.de gastvrouw mag ietsje viendelijker zijn,niet erg maar mag vrolijker zijn.je kan skieen tot de deur en de apresskibar is vlak naast waar het heerlijk vertoeven is!!je kan te voet naar de lift,dus ideaal kwa ligging.t was een toffe vakantie.volgend jaar gaan we terug!!

Gereisd met vrienden in februari 2006

• 7christina11-03-2008

garbershof ligt ideaal kwa ligging.niet ver van de giggijoch,je kan makkelijk te voet gaan.je kan skieen tot aan de deur,en de apresskibar marco's tref ligt vlak bij garbershof waar het heerlijk vertoeven is.ambiance verzekerd!!!het pension is netjes,niets op aan te merken,alleen de vrouw mag ietjes vriendelijker zijn.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2008

• 8martijn11-02-2007

Prima pension/appartement met een zeer vriendelijke behandeling. Op de dag van vertrek kregen we om half zes 's-ochtends een geheel verzorgd ontbijt. Dus absoluut geen bitch maar een zeer vriendelijke vrouw des huizes. De kamers zijn ruim en zeer schoon met uitstekende douche. De ligging is perfect midden in het centrum.

Gereisd met vrienden in februari 2007

• 8Hans02-02-2007

Prima pension. Bijzondere vriendelijke pensionhoudster. Terug kun je skiën tot aan de voordeur. Op de heenweg moet je ruim 5 minuten lopen of de skibus nemen. Apres ski is prima. Beslist een aanrader

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2007

• 7Marcella26-03-2006

Wij hebben hier afgelopen crocusvakantie onze wintersport doorgebracht. Het appartement ligt perfect nabij de Giggijoch gondel en ook midden in het dorp. Je hebt dus alles bij de hand. Garbershof op zich is prima verzorgt alleen zouden ze de vrouw des huizes moeten ontslaan. Wat een bitch!! Een heus onvriendelijk mens, die alles teveel was. Ik zou niemand aanraden naar dit appartement te gaan. Is ons helemaal niet bevallen en dat alleen vanwege zo'n gastvrouw. Voor de rest is Solden prima vertoeven voor jong en oud. Ik zou op zoek gaan naar een ander appartement

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in maart 2006