Chalet Ferienhaus Pult

• Kinderopvang
Meer chalet info

29 reviews over Chalet Ferienhaus Pult

• 10Iris Meeuwsen02-02-2016

Alles inclusief. Echt heerlijk...

Als je dit skichalet boekt dan houdt het in dat het ontbijt en diner volledig voor je wordt verzorgd. Iedere morgen staat er een uitgebreid ontbijt klaar en je hoeft niets af te ruimen want je kunt zo door naar de pistes. Als je 's middags terugkomt komen de geuren van heerlijke hapjes je tegemoet. 's Avonds kun je genieten van een echt goed en gevarieerd drie gangen diner.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9Manon Heemskerk28-12-2015

Geweldig skigebied. Fijn chalet. Top!

Al voor de zesde keer reizen we met touroperator en weer was het heel goed. Het huis is uitstekend verzorgd, de staf was een gastheer pur sang. Iemand die het horecavak tot in de puntjes kent. We hebben heerlijk gegeten, het chalet was keurig schoon en de service was super. Ieder jaar genieten we weer van dit concept dat alles geregeld is. We zijn een groep dertigers met drukke banen en we willen gewoon op de wintersport gezellig bij elkaar zijn in een huis en nergens achteraan moeten gaan. Wij vinden dat dit alleen kan in zo'n catered skichalet.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2015

• 9Danielle Voorwinden07-04-2015

Goed ski chalet, prachtig skigebied.

Het skigebied is werkelijk fantastisch. Sneeuwzeker, leuke tentjes om te eten en een super gezellige après-ski. Echt voor elk wat wils. Het ski chalet is echt Oostenrijks gezellig en het is een uitstekend verzorgd huis. De Stube is met veel hout, dus dat geeft een knusse sfeer. Kim was onze chalet host en ze deed het echt fantastisch. Wat kan zij koken zeg. En een super aardige en leuke meid. Nou touroperator zeg maar in welk chalet Kim volgend jaar werkt, want dan boeken we gelijk weer....

Gereisd met vrienden in april 2015

• 10I. van Moer27-02-2015

Echt een leuke week gehad...

We hebben het heel gezellig gehad. Een echt Oostenrijks huis met veel gezelligheid. De stube is leuk om te zitten met elkaar. Je eet er ook gezellig. Het is eten was echt heel goed. Heel gevarieerd. Echt, alle complimenten naar de staf.

Gereisd met vrienden in februari 2015

• 9C. Loos13-10-2014

Catered chalet formule is geweldig

Geweldig hebben we het gehad. Het huis is heel gezellig. Echt op z'n Oostenrijks, dus met frisse slaapkamers, een gezellige stuben en goed verzorgd. We hadden een stel als chalet staf. Ze kwamen uit Nederland en ze waren echt heel goed. Lieve schatten waren het. Het was iedere dag weer een verrassing wat we te eten kregen. Marcella kon echt heel goed koken. We gingen ook weleens aprèsskien in het dorp en dat kan je in Sölden wel, maar we zaten ook vaak gezellig in het chalet. Drankjes zijn gratis en hoef je dus niet te kopen en te halen uit de supermarkt. Ook zorgt de staf voor iets lekkers bij de borrel. Het leuke is dat je zelf ook chips en borrelnootjes mag eten bij je biertje en wijntje. Het is en blijft je eigen huis natuurlijk met die goeie service van je staf. Voorheen boekten we een groot appartement, maar we zijn nu om en blijven een catered chalet boeken.

• 10Kirstin Bregman02-10-2014

Vriendelijke staf, super eten. Super skiën.

Alles was tot in de puntjes verzorgd. Ook maakte de chaletstaf voor onze kinderen speciale kindermenu's en de kinderen konden ook eerder eten dan wij als ouders. Echt super deze catered chalet formule. Het is een uitstekend huis in Sölden. Het skigebied is groot en sneeuwzeker. Ook voor de kinderen zijn er makkelijke pistes en de skischool met Nederlandse leraren was echt goed. Voor de kinderen ook fijn dat ze Nederlands spreken. We hebben het top gehad in dit ski chalet. We zijn al weer bezig om dit chalet weer te boeken. Een echte aanrader dus!!!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 10Jeannie Heus03-09-2014

Het blijft toch heerlijk al die verzorging

Ieder jaar weer treffen we het weer fantastisch met alle verzorging. Het blijft een luxe dat je gewoon gezellig met elkaar in een huis kan zijn en dat alles zo heerlijk voor je geregeld wordt. Niks geen gesleep meer met boodschappen. Je drankje staat altijd klaar. Je hoeft niks op te ruimen en schoon te maken. Voorheen zaten we altijd in een groot appartement, maar die tijd is nu voorbij. We blijven een catered chalet boeken.

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 10A. Ouddijk28-07-2014

Charmant huis. Leuk dorp. Skiën top!

We hebben genoten van dit charmante huis. Jammer dat het in onze vakantie veel gesneeuwd had. Verder een top verzorging gehad door onze chaletstaf Dieuwke. Het restaurant waar we aten is heel goed. Heerlijk eten en gastvrije en aardig bediening. Het is een klein stukje van het chalet. Leuk hoor zo'n wandeling naar het restaurant. Leuk van het concept is dat je drankjes worden geregeld en dat het allemaal inclusief is. Het huis werd goed schoongehouden door de staf. We hoefden echt helemaal niks te doen. De omgeving is prachtig. Het uitzicht vanuit het chalet ook heel mooi. Het huis ligt heerlijk. Je bent ook zo in Ischgl.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 10Wijnand Post17-07-2014

Solden is super skigebied.

Echt goed getroffen hadden we het, strakblauwe lucht bijna iedere dag en super sneeuwcondities. Het huis is in goede staat en is zeer schoon. Ook getroffen met John en Marcella. Heerlijk hebben zij voor ons gekookt. En een heel gezellig, vriendelijk stel. Voorheen boekten we een appartement, maar nu toch wel verwend dat ontbijt en de maaltijden voor je verzorgd worden. Dus we denken er aan weer zo'n catered chalet te boeken.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 9C. van Heel17-07-2014

Wat een prachtig skigebied. Super vakantie!

Sölden stond nog op ons lijstje om naar toe te gaan. Afgelopen winter gedaan en we hebben er geen spijt van. We hadden veel sneeuw en prachtige zonnige dagen. Wat wil je nog meer. Het huis is ons heel goed bevallen. Het eten en de verzorging was goed verzorgd door een Nederlands stelletje. Ze hielden het chalet ook heel goed schoon. Je kon er van de vloer eten. We hebben het heel gezellig gehad. Bedankt en tot een volgende keer.

Chalet Ferienhaus Pult info

• Aantal personen8 tot 12