Appartement Europa

Aanrader

Vera Staaks
28-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Erg mooi en netjes appartement. Wij verbleven in een 5-6 persoons appartement met 5 personen. Dit beschikt over 2 moderne badkamers, 3 wc's, 2 tweepersoons slaapkamers en een extra bed in de woonkamer. Keuken heeft alles wat je nodig hebt en het appartement is ruim. Ligt tegenover een bakker en naast de Gaislachkogellift. Ligt wel vrij ver van de apres-ski af (10 min. lopen). Er stopt een skibus voor de deur.

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Super appartement volgend jaar zeker weer!!

Enter
22-9-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement Europa is een prachtig appartement, op een prachtig gelegen lokatie. de bakker is aan de overkant van de straat. Gaislachkogelbahn bevindt zich 300 meter verder op. de ski's en skischoenen kunnen worden achter in een skiraum. alles is prima geregeld bij Haus Europa. een echte aanrader.

Gereisd Met vrienden in maart 2009
2008

prima appartement, 300 meter van de lift af, tegenover de

sander
8-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

prima appartement, 300 meter van de lift af, tegenover de bakker, ruime kamers en lekker fris en schoon. ligt een beetje aan het eind van de dorpsstraat, zo'n 10 minuten lopen van de apres ski af.

Gereisd Met vrienden in maart 2008

2007

Prima accommodatie! 200 meter van Gaislachkoglbahn en voor

Gerard
27-12-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima accommodatie! 200 meter van Gaislachkoglbahn en skibus voor de deur. Enige minpuntje: héél klein keukentje. Maar ruim voldoende restaurants in de buurt. Sölden is een sfeervolle plaats met een sneeuwzeker skigebied (3 gletschers!). Wij waren er al meerdere keren, de laatste keer in november 2007. Er lag voldoende sneeuw en dalfdalingen waren al mogelijk (ook dankzij de vele sneeuwkanonnen).

Gereisd Anders in Thu Dec 27 2007 20:09:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit Appartement ligt helemaal super, gelijk naast de lift

Chris
18-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit Appartement ligt helemaal super, gelijk naast de lift en je kan terug skieen tot aan het appartement!! Eenvoudige kamers, heel klein keukentje en normale badkamer. Voor 8 Euro p.p krijg je er simpel ontbijtje. Ligt niet echt in het apre skie centrum maar dat is op loop afstand. Skie verhuur en bakker voor de deur.

Gereisd Anders in Thu Jan 18 2007 14:46:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schoon, goed verzorgd en compleet appartement (oven erbij

M. Bloo
17-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Schoon, goed verzorgd en compleet appartement (oven erbij zou welkom zijn), incl. handdoeken en bedlinnen dat halverwege de week nog wordt vervangen. Recent vernieuwd sanitair en meubels. Daarbij vrij gebruik van prima saunaruimte.

Gereisd Familie in Fri Dec 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Europa in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.