Hotel Erhart

Een super mooi, leuk en gezellig hotel

Miriam en John,
15-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit hotel is zijn 4 sterren meer dan waard. Vriendelijk personeel, heerlijk en gevarieerd eten, zelfs een Italiaanse avond. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

Mooie rustige ligging, net buiten het centrum van Solden op 15 minuten lopend van de Giggijoch gondelbaan, wij zijn hier nu al voor de 6e keer, en er volgen er zeker nog meer.

Kenmerken

Miriam en John,
15-1-2018

Hotel Erhart, Eigentümer, 24-1-2018

Dear Hotel Erhart Guest,

Thank you for your evalutation.

We are pleased to hear that you were more than satisfied with your stay in our hotel.

We look forward to welcoming you for further years.

Best regards,

Family Erhart

Geweldig!

Justus Leerling,
1-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fantastisch eten, goede ontvangst en die wellness, he. En heel goed omgegaan met dieetbeperkingen

Hotel Erhart, Eigentümer, 16-8-2017

Sehr geehrter Herr Leerling,

Vielen Dank für Ihre tolle Bewertung.

Wir hoffen auf ein baldiges Wiedersehen.

Mit kulinarischen Grüßen, Familie Erhart

Prima hotel

DN
17-8-2016

Wij hadden kamer 209, een prima kamer. Het gedeelde balkon was even wennen, maar gaf (natuurlijk) geen enkel probleem. Goede bedden en een uitstekende douche. Het duurde wel even voor hij goed warm werd, maar dan is hij ook heerlijk. Het ontbijtbuffet is overvloedig, mag van ons wel een tandje minder.

Voordeeluitjes.nl

mooi hotel, kamers zijn verouderd

christophe
28-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

de locatie van het hotel is ideaal, dicht bij Gaislachkogel-lift. Ontbijt is prima, het avondeten is niet altijd afgestemd voor kinderen ( 10jaar ). De kamer waarin wij logeerden is aan vernieuwing toe. Toch een prima vakantie en voor herhaling vatbaar.

Niet meer

Men
16-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi Hotel, vriendelijk personeel, ontbijtbuffet prima. Wat echt tegenviel was het diner, De kok is een kunstenaar en maakt van ieder gerecht een plaatje, Het probleem is alleen dat het te weinig is en werkelijk ieder gerecht c,q, gang nergens naar smaakt of geen smaak heeft. Deze kok proeft niks en daarbij, na een dag skien wil je graag een lekkere stevige maaltijd van vlees groenten en aardappels, in wat voor een vorm dan ook. wij hebben afgelopen week geen aardappel gezien en bij mekaar 100 gram groenten gehad. Vooral rijst en polenta gehad. Daarbij werden we echt moe van de oost blokkers en Russen, die ongeremd asociaal gedrag vertonen waar het personeel niks op durft te zeggen. (Met zwemkleding in de sauna, ontbijtbuffet leegroven voor lunchpakketten waarbij er hele rugzakken gevuld werden, tot twee uur s'nachts schreeuwende kinderen op de gang)

niet voor herhaling vatbaar

martha obers
12-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Kamers sterk verouderd,bad-douche scheiding slecht, bad erg hoog om in te stappen zeker voor oudere mensen. Voor 2 personen 1 heel klein stukje zeep,wordt ook niet vernieuwd,je zult het zelf moeten vragen. Kamer voldoet zeker niet aan 4 sterren. Internet ontzettend slechte verbinding overal in hotel.We hadden een kamer boven keuken,dat hebben we geweten. Tot 23.00 uur heel veel overlast van lawaai en om 6.30 uur in de morgen begon het weer opnieuw. In de eetruimte staat een sapcentrifuge, welke ontzettend veel lawaai maakte.Niet ontspannend voor de mensen die aan het ontbijten zijn. Het poetsen begint ook al vroeg in de ochtend, wat voor overlast zorgt en niet ontspannend is voor toerist. Bar stelt niks voor.

Het eten en de bediening is in orde.

• Ligging t.o.v. pistes6

Het hotel ligt niet dichtbij het actieve centrum van Sölden, maar even daar buiten. Via een brug en circa 500 meter lopen kom je bij de Glaislachkogl kabinelift. Comfortabel naar boven.

Het personeel is wel even wennen. We hebben onderkend: Schnor, Bieber, medicijnhoofd. Soms vriendelijk, soms wat kattig tegenover elkaar. Het bedienend personeel lijkt continu ingewerkt te worden. De deur naar de keuken gaat open als het keukenpersoneel afwas wegzet. Dus: deur open, veel kabaal, deur dicht. Amusant in het begin, irritant na een paar dagen.

Het welkomstdrankje is tof: even neuzen in de honderden wijnen in de kelder van het hotel.

Iedere avond een vaste tafel. 's Morgens kiezen wat je wilt eten. Al het eten is van goede kwaliteit; er is zorg aan besteed en smaakt prima. Kies wat je wilt eten. Vergeet het kaasplankje niet: zelf snijden in tientallen kazen (let op: het kaaskarretje heeft laden!) :-)

zalig!!!!

Bart Dierckx
6-8-2012

Erhart is een gemoedelijk, gezellig hotel.De kamers zijn ruim met balkon, fijne ontbijt en eetruimte, super lekker eten en vrolijk behulpzaam personeel. Je kan er heerlijk ontspannen in de sauna na een dagje wandelen. Je voelt je er direct thuis.

Zeer goed hotel

Kees
20-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hadden halfpension, en zowel diner als ontbijt waren absoluut top. Daarbij zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Faciliteiten als sauna, Turks stoombad en whirlpool zorgen ervoor dat ze wat mij betreft een 9 verdienen. De kamers en ligging ten opzichte van de pistes zijn redelijk goed.

Geweldig hotel

Fam. Koster
3-4-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Ehrhart in Solden is een bijzonder goed hotel. Het personeel is heel vriendelijk, zeker naar kinderen toe. Het eten is goed en je hebt dagelijks keuze uit drie menu's. Onze kamer was ruim en doordat we aan de zijkant zaten hadden we aan twee kanten lichtinval, erg prettig.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Erhart in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Erhart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.