Hotel Erhart

Tonen op kaart

42 reviews over Hotel Erhart

• 2019
    10anoniem07-08-2019

Zoals gewoonlijk was alles weer tip top in orde, de gezelligheid en vriendelijkheid van de uitbaters en het personeel zijn super. En natuurlijk de fantastische keuken van Benjamin is top. een aanrader voor iedereen.

Bart & Linda

Gereisd in augustus 2019

• 2018
    10Miriam en John15-01-2018

Een super mooi, leuk en gezellig hotel

Dit hotel is zijn 4 sterren meer dan waard. Vriendelijk personeel, heerlijk en gevarieerd eten, zelfs een Italiaanse avond. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Mooie rustige ligging, net buiten het centrum van Solden op 15 minuten lopend van de Giggijoch gondelbaan, wij zijn hier nu al voor de 6e keer, en er volgen er zeker nog meer.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Hotel Erhart, Eigentümer, 24-01-2018

Dear Hotel Erhart Guest,

Thank you for your evalutation.

We are pleased to hear that you were more than satisfied with your stay in our hotel.

We look forward to welcoming you for further years.

Best regards,

Family Erhart

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

9Justus Leerling01-07-2017

Geweldig!

Fantastisch eten, goede ontvangst en die wellness, he. En heel goed omgegaan met dieetbeperkingen

Hotel Erhart, Eigentümer, 16-08-2017

Sehr geehrter Herr Leerling, Vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Wir hoffen auf ein baldiges Wiedersehen. Mit kulinarischen Grüßen, Familie Erhart

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

• 8DN17-08-2016

Prima hotel

Wij hadden kamer 209, een prima kamer. Het gedeelde balkon was even wennen, maar gaf (natuurlijk) geen enkel probleem. Goede bedden en een uitstekende douche. Het duurde wel even voor hij goed warm werd, maar dan is hij ook heerlijk. Het ontbijtbuffet is overvloedig, mag van ons wel een tandje minder.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8christophe28-02-2016

mooi hotel, kamers zijn verouderd

de locatie van het hotel is ideaal, dicht bij Gaislachkogel-lift. Ontbijt is prima, het avondeten is niet altijd afgestemd voor kinderen ( 10jaar ). De kamer waarin wij logeerden is aan vernieuwing toe. Toch een prima vakantie en voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 5Men16-01-2016

Niet meer

Mooi Hotel, vriendelijk personeel, ontbijtbuffet prima. Wat echt tegenviel was het diner, De kok is een kunstenaar en maakt van ieder gerecht een plaatje, Het probleem is alleen dat het te weinig is en werkelijk ieder gerecht c,q, gang nergens naar smaakt of geen smaak heeft. Deze kok proeft niks en daarbij, na een dag skien wil je graag een lekkere stevige maaltijd van vlees groenten en aardappels, in wat voor een vorm dan ook. wij hebben afgelopen week geen aardappel gezien en bij mekaar 100 gram groenten gehad. Vooral rijst en polenta gehad. Daarbij werden we echt moe van de oost blokkers en Russen, die ongeremd asociaal gedrag vertonen waar het personeel niks op durft te zeggen. (Met zwemkleding in de sauna, ontbijtbuffet leegroven voor lunchpakketten waarbij er hele rugzakken gevuld werden, tot twee uur s'nachts schreeuwende kinderen op de gang)

Gereisd met partner in januari 2016

• 6martha obers12-01-2015

niet voor herhaling vatbaar

Kamers sterk verouderd,bad-douche scheiding slecht, bad erg hoog om in te stappen zeker voor oudere mensen. Voor 2 personen 1 heel klein stukje zeep,wordt ook niet vernieuwd,je zult het zelf moeten vragen. Kamer voldoet zeker niet aan 4 sterren. Internet ontzettend slechte verbinding overal in hotel.We hadden een kamer boven keuken,dat hebben we geweten. Tot 23.00 uur heel veel overlast van lawaai en om 6.30 uur in de morgen begon het weer opnieuw. In de eetruimte staat een sapcentrifuge, welke ontzettend veel lawaai maakte.Niet ontspannend voor de mensen die aan het ontbijten zijn. Het poetsen begint ook al vroeg in de ochtend, wat voor overlast zorgt en niet ontspannend is voor toerist. Bar stelt niks voor. Het eten en de bediening is in orde.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Patrick17-02-2013

Heerlijk hotel met goede kamers en uitstekend eten

Het hotel ligt niet dichtbij het actieve centrum van Sölden, maar even daar buiten. Via een brug en circa 500 meter lopen kom je bij de Glaislachkogl kabinelift. Comfortabel naar boven. Het personeel is wel even wennen. We hebben onderkend: Schnor, Bieber, medicijnhoofd. Soms vriendelijk, soms wat kattig tegenover elkaar. Het bedienend personeel lijkt continu ingewerkt te worden. De deur naar de keuken gaat open als het keukenpersoneel afwas wegzet. Dus: deur open, veel kabaal, deur dicht. Amusant in het begin, irritant na een paar dagen. Het welkomstdrankje is tof: even neuzen in de honderden wijnen in de kelder van het hotel. Iedere avond een vaste tafel. 's Morgens kiezen wat je wilt eten. Al het eten is van goede kwaliteit; er is zorg aan besteed en smaakt prima. Kies wat je wilt eten. Vergeet het kaasplankje niet: zelf snijden in tientallen kazen (let op: het kaaskarretje heeft laden!) :-)

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 10Bart Dierckx06-08-2012

zalig!!!!

Erhart is een gemoedelijk, gezellig hotel.De kamers zijn ruim met balkon, fijne ontbijt en eetruimte, super lekker eten en vrolijk behulpzaam personeel. Je kan er heerlijk ontspannen in de sauna na een dagje wandelen. Je voelt je er direct thuis.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Kees20-02-2012

Zeer goed hotel

Wij hadden halfpension, en zowel diner als ontbijt waren absoluut top. Daarbij zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Faciliteiten als sauna, Turks stoombad en whirlpool zorgen ervoor dat ze wat mij betreft een 9 verdienen. De kamers en ligging ten opzichte van de pistes zijn redelijk goed.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2012

1 tip over Hotel Erhart

• Patrick, 17-02-2013

Leuk om te doen (voor ons via Oad hostess geregeld): rodelen in Vent. Met de sneeuwscooter omhoog en via een fakkel-verlichte baan naar beneden. Lachen! Vent ligt 20 minuten met een taxi verderop.

Sauna!!!! Het hotel heeft een Turks sauna, Finse sauna, bubbelbad met jet, stiltekamer, koelkamer met buitenlucht en relaxruimte met ligstoelen en uitzicht op bubbelbad; sauna's naakt, bubbelen kan in badkleding

0 vragen over Hotel Erhart

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans
    • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadJacuzzi

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin
    • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel
    • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
    • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht