Bed and Breakfast Corona

9 reviews over Bed and Breakfast Corona in het Nederlands

Fantastiche plek

albert Vermunt, 7-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

wij zijn 3 nachten verbleven omdat we op doorreis waren naar Italië , maar hebben spijt dat we geen we geen week zijn gebleven.

Het complex is geheel gerenoveerd en heeft zeer mooie appartementen allen te bereiken met een grote lift.

Je kan er niet ontbijten maar er is een broodjes service die nog goedkoper zijn dan de bakker in het dorp zelf.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk !!

de ligging is perfect langs een mooi water en dicht bij het centrum van Solden en kijkt uit over de pistes en liften !!

Kortom ga het zelf meemaken!!!!

inderdaad onvriendelijk

stefan, 29-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij zijn hier met z'n drieën verbleven. overall toch een matig B&B en eigenlijk alleen geschikt voor zeer sportieve skiiers die alleen een bed nodig hebben.

gastvrijheid:

Het leek in het begin goed te gaan: bij aankomst (om 09.30u 's ochtends) werden wij hartelijk ontvangen en we konden de kamer al betrekken. Ons werd toen wel medegedeeld dat het ontbijtbuffet om 08.00u geopend werd. Op zich is dit prima, maar wel wat aan de late kant: de Giggijoch lift gaat om 08.00u open ...

De eerste dag waren wij er om 07.45 al helemaal klaar voor en we besloten om beneden in de ontbijtzaal te wachten tot we konden beginnen. De kamer is namelijk erg klein. De deur stond open... Nog nooit zijn wij zo onvriendelijk erop gewezen dat de ontbijtzaal voor 08.00 absoluut niet mocht worden betreden. na eerst uitgekafferd te zijn door de man des huizes kwam de vrouw des huizes het nog even dunnetjes overdoen. op de laatste dag vertrokken wij om 06.00u, dat is mooi dachten zij vast, dat scheelt weer...

goed adres

1234, 21-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat kan het toch wisselen de reacties

van bepaalde bed and breakfasts.

wij zijn hier met 4 gasten geweest in januari 2010. Werden goed ontvangen en om half 12 konden we in onze kamer.

Goede bedden en goede badkamer.

zeer uitgebreide lunch en ALLES VERS!!!

zou zo weer terug gaan naar dit adres, niet duur en gewoon goed!

Vakantiedomper

BB, 7-6-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wat een drama. Nog nooit zo slecht en onvriendelijk ontvangen in Oostenrijk. Oud, vies, zeer zuinig ontbijt. Nee hier zie je mij nooit meer en ik kan het ook zeker niemand aanraden, ook niet al is het de laatste vrije plek in Solden.

wat een ellende!!!

erik, 27-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes5

de vermelding is ''bed en breakfast, maar ik heb nog rugpijn van de matrassen,(die volgens mij net zo oud zijn als de rest van het hotel)

en het ontbijt is al niet veel beter.

dit wordt grotendeels 's middags na het ontbijt van de ochtend alweer klaargezet, je mag er absoluut niet met schoenen binnen maar hun vlooienbal van een kat ligt ondertussen wel heel de dag op de banken van de ontbijttafels te slapen.

als je niet heel vroeg aan de ontbijttafel zit, dan heb ik het al over 8 uur 's ochtends, heb je pech want het meeste is dan al op en aanvullen word er niet gedaan. verder word er erg moeilijk gedaan over schone handdoeken na 3 dagen met dezelfde te hebben gedaan.

verder gaat de deur om 9 uur 's avonds op slot en om 10 uur moet het absoluut stil zijn.

kijk alstublieft verder want er is echt wel iets beters te vinden in solden voor hetzelfde bedrag.

Wat een ellende!!!

esther, 14-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

en het ontbijt is al niet veel beter.

Slechtste verblijf in Oostenrijk ooit!!!

Leon, 14-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

De ontvangst is vanaf 14.00uur, kom niet eerder anders wordt je dat heel duidelijk gemaakt.

Inrichting ongeveer 100 jaar oud, blauwe plekken van de vering in het matras.

Schoenen uit in de ontbijtzaal, maar huiskat is van harte welkom.

Ontbijt, op is op, en wat er ligt is zo dun gesneden dat je er doorheen kan kijken.

Kortom geen investering voor de gasten, maar wel zakkenvullen.

Na 23 jaar skien slechtste ooit!!!

Leon, 14-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

Inrichting ongeveer 100 jaar oud, blauwe plekken van de vering in het matras.

Schoenen uit in de ontbijtzaal, maar huiskat is van harte welkom.

Kortom geen investering voor de gasten, maar wel zakkenvullen.

Waardeloos en niet Oostenrijks!

Ester, 14-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes5

Pension en inrichting lijken wel een museum zo oud als alles is. Ook de bedden ;-(

Kon tegelijk plassen, tanden poetsen en haren wassen zo klein was de badkamer. Ontbijtbuffet wordt 's ochtends klaar gezet en als je wat later ontbijt en vlees en of kaas zijn op dan heb je pech, er wordt niet aangevuld! Schone handdoeken slechts 2 x per week nadat eigenaresse eerst beoordeeld of ze wel vies genoeg zijn. Anders worden ze gewoon van de grond opgeraapt en terug opgehangen! Eigenaars zijn zeer onvriendelijk. Toen we dus toch schone handdoeken vroegen ( na 3 dagen) werd ze boos > Immer die Hollander mit die viele Hanttuche?????

Ik kan u dit adres dan ook alleen maar afraden. Er zijn vele adressen welke beter zijn voor het zelfde of minder geld.

We hebben een aantal aanbieders voor Corona voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Corona in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Corona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Corona scoort een 3.42 uit 10 op basis van 10 reviews.