Bed and Breakfast Corona

Bed and Breakfast Corona

2.5Onvoldoende

Oostenrijk, Tirol, Sölden

Op vakantie geweest naar Corona?

2.5Onvoldoende

• 6.3Ligging t.o.v. pistes

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

10 reviews over Bed and Breakfast Corona

• 8albert Vermunt07-09-2014

Fantastiche plek

wij zijn 3 nachten verbleven omdat we op doorreis waren naar Italië , maar hebben spijt dat we geen we geen week zijn gebleven. Het complex is geheel gerenoveerd en heeft zeer mooie appartementen allen te bereiken met een grote lift. Je kan er niet ontbijten maar er is een broodjes service die nog goedkoper zijn dan de bakker in het dorp zelf. De eigenaren zijn zeer vriendelijk !! de ligging is perfect langs een mooi water en dicht bij het centrum van Solden en kijkt uit over de pistes en liften !! Kortom ga het zelf meemaken!!!!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2014

• 2stefan29-03-2010

inderdaad onvriendelijk

Wij zijn hier met z'n drieën verbleven. overall toch een matig B&B en eigenlijk alleen geschikt voor zeer sportieve skiiers die alleen een bed nodig hebben. gastvrijheid: Het leek in het begin goed te gaan: bij aankomst (om 09.30u 's ochtends) werden wij hartelijk ontvangen en we konden de kamer al betrekken. Ons werd toen wel medegedeeld dat het ontbijtbuffet om 08.00u geopend werd. Op zich is dit prima, maar wel wat aan de late kant: de Giggijoch lift gaat om 08.00u open ... De eerste dag waren wij er om 07.45 al helemaal klaar voor en we besloten om beneden in de ontbijtzaal te wachten tot we konden beginnen. De kamer is namelijk erg klein. De deur stond open... Nog nooit zijn wij zo onvriendelijk erop gewezen dat de ontbijtzaal voor 08.00 absoluut niet mocht worden betreden. na eerst uitgekafferd te zijn door de man des huizes kwam de vrouw des huizes het nog even dunnetjes overdoen. op de laatste dag vertrokken wij om 06.00u, dat is mooi dachten zij vast, dat scheelt weer...

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 7123421-01-2010

goed adres

Wat kan het toch wisselen de reacties van bepaalde bed and breakfasts.

wij zijn hier met 4 gasten geweest in januari 2010. Werden goed ontvangen en om half 12 konden we in onze kamer.

Goede bedden en goede badkamer.

zeer uitgebreide lunch en ALLES VERS!!!

zou zo weer terug gaan naar dit adres, niet duur en gewoon goed!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 1BB07-06-2009

Vakantiedomper

Wat een drama. Nog nooit zo slecht en onvriendelijk ontvangen in Oostenrijk. Oud, vies, zeer zuinig ontbijt. Nee hier zie je mij nooit meer en ik kan het ook zeker niemand aanraden, ook niet al is het de laatste vrije plek in Solden.

Gereisd met partner in februari 2009

• 1erik27-03-2009

wat een ellende!!!

de vermelding is ''bed en breakfast, maar ik heb nog rugpijn van de matrassen,(die volgens mij net zo oud zijn als de rest van het hotel) en het ontbijt is al niet veel beter. dit wordt grotendeels 's middags na het ontbijt van de ochtend alweer klaargezet, je mag er absoluut niet met schoenen binnen maar hun vlooienbal van een kat ligt ondertussen wel heel de dag op de banken van de ontbijttafels te slapen. als je niet heel vroeg aan de ontbijttafel zit, dan heb ik het al over 8 uur 's ochtends, heb je pech want het meeste is dan al op en aanvullen word er niet gedaan. verder word er erg moeilijk gedaan over schone handdoeken na 3 dagen met dezelfde te hebben gedaan. verder gaat de deur om 9 uur 's avonds op slot en om 10 uur moet het absoluut stil zijn. kijk alstublieft verder want er is echt wel iets beters te vinden in solden voor hetzelfde bedrag.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 1esther14-03-2009

Wat een ellende!!!

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 1Leon14-03-2009

Slechtste verblijf in Oostenrijk ooit!!!

De ontvangst is vanaf 14.00uur, kom niet eerder anders wordt je dat heel duidelijk gemaakt. Inrichting ongeveer 100 jaar oud, blauwe plekken van de vering in het matras. Schoenen uit in de ontbijtzaal, maar huiskat is van harte welkom. Ontbijt, op is op, en wat er ligt is zo dun gesneden dat je er doorheen kan kijken.

Kortom geen investering voor de gasten, maar wel zakkenvullen.

Gereisd met partner in maart 2009

• 1Leon14-03-2009

Na 23 jaar skien slechtste ooit!!!

Kortom geen investering voor de gasten, maar wel zakkenvullen.

Gereisd met partner in januari 2009

• 2Ester14-03-2009

Waardeloos en niet Oostenrijks!

Pension en inrichting lijken wel een museum zo oud als alles is. Ook de bedden ;-( Kon tegelijk plassen, tanden poetsen en haren wassen zo klein was de badkamer. Ontbijtbuffet wordt 's ochtends klaar gezet en als je wat later ontbijt en vlees en of kaas zijn op dan heb je pech, er wordt niet aangevuld! Schone handdoeken slechts 2 x per week nadat eigenaresse eerst beoordeeld of ze wel vies genoeg zijn. Anders worden ze gewoon van de grond opgeraapt en terug opgehangen! Eigenaars zijn zeer onvriendelijk. Toen we dus toch schone handdoeken vroegen ( na 3 dagen) werd ze boos > Immer die Hollander mit die viele Hanttuche????? Ik kan u dit adres dan ook alleen maar afraden. Er zijn vele adressen welke beter zijn voor het zelfde of minder geld.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2009

1 tip over Bed and Breakfast Corona

• albert Vermunt, 07-09-2014 Rapporteren

Ideaal voor doorreis naar Italië. je rijd dan via een hele mooie route door de bergen i.p.v. de Brenner pass

0 vragen over Bed and Breakfast Corona

Bed and Breakfast Corona info