Hotel Castello Falkner

Bijna perfect

Marcel
5-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat hadden een tweeslaapkamer chalet (best price) geboekt maar kregen een upgrade naar een chalet van 150 euro per nacht duurder. Prachtig modern ingericht chalet (veel hout) met 2 badkamers, drie tv's, Bose geluidsysteem, Nespresso koffiemachine. Helaas geen combimagnetron. Lekkere bedden en douches. Iedere dag bed verschonen en nieuwe handdoeken. Parkeergarage onder het pand. Internet mag wat sneller, streamen werkte niet. TV met NPO1 en NPO3. Broodjeservice maar wel erg duur. Idem voor de Nespresso cups (90 cent per stuk). Verwarmd binnen- en buitenzwembad. Op 100 meter van de gondel. Gewoon een prima accomodatie! Wij hadden zonder ontbijt geboekt (is 15 euro pp).

Aanrader!

sylvie_verellen
15-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vriendelijk onthaal, auto parkeer je ondergronds aan hotel. Wij hadden familiekamer, zeer ruim, netjes. Hotel ligt vlakbij Gaislachkoglbahn. Of je lactose intolerant bent of glutenallergie hebt, ze passen hun 5-gangen menu zonder probleem naar jouw wensen aan. Voor kindjes was er elke avond een kindermenu (visstick, kippenuggets,...) Restaurant personeel waren alle heel vriendelijk en behulpzaam. Eten was voortreffelijk! Lekker en gevarieerd. Klein binnen zwembad dat in verbinding staat met het buitenzwembad. Heel gezellige welness ruimte, zalig massages! Hier zien ze ons terug!

Redelijk, maar niet nog eens

Jeroen en fam
3-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Leuk hotel, mooie ligging tegen over de pistes. Maar.... zeer matig eten, en het kaasbuffet heeft de hele week gelegen (zwetende kaas en korsten lagen dagelijks te wachten). De keuken heeft wel grappige dingen klaar kunnen maken, weet niet waar het aan ligt waarom het volpension niet helemaal aan de verwachtingen voldeed. De hoofd kelner (een arrogante heer) vond na een opmerking over het slechte kaas buffet het niet meer de moeite waard ons te bedienen. De Oostenrijkse keuken kan heel goed zijn, bewezen door Gampa Taya, een goed restaurant op de piste (met goede verse kaas) - was in schril contrast met de keuken van hotel. De mooie kamer was koud en bubbelbad had kuren. Klachten ingediend, maar werden eerst niet gehoord, pas na 3 dagen e.e.a. verholpen (pas toen we door een kundige gastvrouw werden geholpen). Kortom, leuke plek, fantastisch skien, maar dit hotel niet weer. Prijs/kwaliteit niet helemaal zeker van.

Droomverblijf

Caminoboy
9-11-2012

Fantastisch Hotel, dichtbij centrum en toch afgelegen.

Berglift rechtover het hotel. Mooi binnenplein, buitenzwembad, tuin,....

Eten wees zeer goed en de service fantastisch, vooral aangezien dit de eerste keer was dat wij met ons dochter van 10maand op reis waren.

Goed ontvangen, zowel wij als ons dochter.

Streeks is uitmuntend voor zowel de lichte wandelaar als de ervan personen.

Gewoon prachtig

Katrien
31-5-2011

Een upgrade van de kamer gekregen bij aankomst, deze kamer was zo groot! Heel lekker eten ook in de namiddag. Je kan ook aan heel wat activiteiten meedoen vanuit het hotel (ontbijtwandeling, hoogtewandeling, fietsen...). Je krijgt ook veel info over de omgeving en iedereen is altijd bereid je wat uitleg te geven. De kinderen hebben zich kostelijk geamuseerd bij de tractortocht, ponyrijden,... Niets is het hotel en het personeel teveel om je een topvakantie te bezorgen.

Perfect hotel

Koen
11-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel, super accomodatie met perfecte ondergrondse parking met rechtstreekse toegang tot de suites.

Heel lekker eten en zeer vriendelijke bediening.

Zeer aangename skidag samen met de hotelmanager.

Het eerste skihotel waarvan we zeggen dat we er nog eens zouden willen teruggaan.

2008

Schitterend hotel !!

annick
17-9-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn reeds 2 maal in dit hotel geweest tijdens de winterperiode (februari 2006 en 2007). Ondanks de inderdaad stevige prijzen is dit hotel absoluut zijn geld waard. Wij gaan ook tijdens het krokusverlof 2009 terug naar dit hotel (2 volwassenen en 1 tiener van 15). Het verwondert mij om te lezen dat er toch een enkeling het eten niet kon waarderen : dit is volgens onze Belgische normen, zeker dit jaar, uitstekend !! Het wellnessgedeelte is inderdaad prachtig maar kan tijdens de schoolvakantie na het skiën nogal eens "overbevolkt" raken (te weinig ligzetels). Verder niks dan lof : mooie ruime kamers, vriendelijke en goede service en fantastische ligging vlakbij een grote lift (ligt wel aan de rand van het dorp, maar is te voet gemakkelijk te doen). Wij kijken er zeker naar uit om ons voor de 3de keer in dit hotel te laten verwennen.

Super, luxe, kindvriendelijk

Karen
25-7-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij gaan reeds voor de 3de maal terug in de zomer. Erg ruime, comfortabele en mooie kamers. Prima ligging. Zeer kindvriendelijk, goed werkende kinderclub. Verzorgd wellnessgedeelte. Heerlijke keuken. Alles voor een zorgeloze vakantie met kinderen. In Sölden en omgeving is e altijd wat te beleven, ook in de zomer!
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben eind maart-begin april 2008 een super wintervakantie in Castello Falkner gehad. De kamers, het restaurant, het wellness gedeelte, de sfeer, ... alles was dit in orde, wij gaan zeker terug !!!

• Ligging t.o.v. pistes10

Castello Falkner in Solden is echt een top hotel! De service is super en het personeel is heel aardig. Bij aankomst heb je meteen het gevoel dat het goed zit. De kamers zijn helemaal prima en het eten is ook goed. De faciliteiten zoals zwembad, sauna etc. zijn ook prima en goed verzorgd. Alles wordt ook goed schoon gehouden. Echt genieten en tot rust komen bij Castello Falkner

We hebben een aantal aanbieders voor Castello Falkner voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castello Falkner in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castello Falkner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Castello Falkner scoort een 9.03 uit 10 op basis van 23 reviews.