Appartement Belmonte

3 NL families,
1-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben met 3 gezinnen, 3 appartementen gehuurd. Voor 1 gezin was het de 3e keer. De ervaring met de verhuurder was zeer teleurstellend. De verhuurder lijkt continue op zoek naar geld. De 1e dagen kwam verhuurder dagelijks langs voor borg-/schoonmaak-/extra geld voor 5e persoon. Bij vertrek maakte de verhuurder het wel heel bont. We moesten ook geld betalen omdat: er kruimels in het stoffer en blik lagen (!), de vaatwasser (met 3 glazen) niet was aangezet en de wc niet naar chloor rook. De toon die verhuurder aansloeg was ronduit agressief. This is not hospitality but hostility. Geen aanrader. Al met al veel geld voor een gedateerd appartement dat niet goed is uitgerust (geen wijnglazen, nauwelijks pannen). De locatie tov de piste is ok en de broodjes waren heerlijk. Daar is dan ook alles mee gezegd.

Leuk appartement, gunstig tov de piste.

robinjonker
4-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben in appartement A gezeten. Deze bevond zich op de 4de etage. Traplopen vinden wij niet erg. Het appartement heeft 2 aparte slaapkamers met ruime badkamers voorzien van een douche en wc, een ruime gang, aparte wc en een woonkeuken. In de woonkeuken staat een hoekbank met tafel en een slaapbank. De oven kan niet worden gebruikt, maar aangezien de eigenaresse een broodjesservice heeft, is dit geen probleem. Het huis heeft betonnen vloeren en is goed geisoleerd, waardoor je weinig last hebt van de onderburen. De 4de etage is tevens het hoogst, dus geen last van bovenburen. Ook heeft het appartement een balkon waar je rond het middaguur lekker in de zon kan zitten. De matrassen zijn wat aan de harde kant, maar wij hebben dat niet als naar ervaren. De piste onder de Giggijoch lift bevind zich op 100 mtr. lopen, was erg fijn. Het dorp is inderdaad wat verder lopen en vond ik op de terugweg wel steil, maar niet vervelend. Je kon voor alles bij de eigenaresse terecht, gewoon vragen.

2005

Erg groot app

W. Hamers
28-12-2005
  • Ligging t.o.v. pistes9

Erg groot app. mooi uitzicht over dal.

Staat wel boven het dorp, lopen naar dorp ong. 10 min. terug langer (bergop)

Pistes kunnen loopt op 150 mtr langs.

Enige minpunt, bedden zijn wat aan de harde kant.

We hebben een aantal aanbieders voor Belmonte voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Belmonte in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Belmonte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.