Appartement Bauernhaus Schöpf

Appartement Bauernhaus Schöpf

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Bauernhaus Schöpf voor je op een rij gezet:

Chalet.nl
Chalet.nl

1 review over Appartement Bauernhaus Schöpf in het Nederlands

Gezellig appartement bij boeren familie

Klaartje Vreeken
9-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuk appartement in Tiroolse stijl. Nette kamers met kleine douche bij elke kamer en gezellige woonkamer. De familie die eronder woont is erg vriendelijk en behulpzaam. Broodjes worden elke morgen gebracht. We mochten elke avond in de sauna, in het gebouw ernaast. Ook mochten we met de boer mee om de lammetjes melk te geven (leuk voor jonge kinderen!).

Enige minpuntjes: Er mag gerookt worden, wat je als niet-roker ondanks het doorluchten licht ruikt. Wifi deed het bij ons in woonkamer matig, beneden wel.

De accomodatie ligt rustig en hoog gelegen. De bereikbaarheid is prima, zowel met auto als bus (stopt voor de deur) en met genoeg sneeuw tot 300 meter lopend bereikbaar met de ski/snowboard. Wij waren met gevorderde snowboarders en beginnende skiers en voor allen was het gebied top! Brede pistes, lange routes, mooie off-piste mogelijkheden. Ook apres skieen is er leuk.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Mar 16 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bauernhaus Schöpf in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bauernhaus Schöpf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.