Chalet Arnold (chatel)

Chalet
Kleine hotelsWeer vandaag22°10°
6,5

• Ligging t.o.v. pistes6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Arnold (chatel) voor je op een rij gezet:

Chalet.nl
Chalet.nl

2 reviews over Chalet Arnold (chatel) in het Nederlands

Verouderd en gedateerd.

Arjan
20-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Via website geboekt voor een vakantie naar Haus Arnold in Solden. De gastheer en vrouw ( Thomas en Berdien) waren geweldig en regelden alles dikke 10 voor deze twee. Echter de accomodatie liet echt te wensen over. Alles was oud en niet meer van deze tijd. Het was duidelijk dat er eenmalig iets was gebouwd met het idee nooit meer iets aan doen. Het ergste waren de bedden. Ik heb op een vakantie nog nooit zulke slechte bedden (mattrassen) gehad. echt schandalig. Wij waren niet de enige mensen die hadden geklaagd. Verder waren douchegordijnen en lampekappen etc.. ook echt verschrikkelijk oud. Deze werden tijdens ons verblijf dan ook vervangen. Verder vonden wij het extra betalen voor sauna 6 euro opstartkosten en 2 euro pp per keer schandalig als je via een formule boekt.

Mochten de bedden vernieuwd worden dan is dit huis best een aanradar.

Plus: Redelijk gunstige ligging Prima gastheer en gastvrouw

Min: Slechte bedden Verouderde kamers Extra kosten sauna

Gereisd Met vrienden in maart 2013

Gezellig huiselijk en ideaal gelegen.

M. Meijer
9-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Inmiddels zijn wij twee jaar naar Sölden geweest in Haus Arnold. Er is vanaf deze winter een lift pal naast het huis die je 24-uur per dag rechtstreeks naar de piste brengt waar ook de après ski zich bevindt. In één woord geweldig. De gastvrouw en gastheer waren ook toppers. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd Met vrienden in maart 2010

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Arnold (chatel) in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Arnold (chatel) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.