Hotel Am Hof

HotelWeer vandaag16°7°

• Ligging t.o.v. pistes6,0

We hebben een aantal aanbieders voor Am Hof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Am Hof in het Nederlands

• Goed: 7 - 8

• Ligging t.o.v. pistes6

Ik ben geweest tussen kerst en ouwjaar. Rustig gelegen hotel net buiten het centrum en op loopafstand van apres skigelegenheden en skiliften. Zeer vriendelijk personeel. En uitstekend eten voor relatief weinig geld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Hof in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Am Hof scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.