Hotel Alphof

Hotel Alphof
8,6

• Ligging t.o.v. pistes7,9

30 reviews over Hotel Alphof in het Nederlands

Prijskwaliteit top maar mist finesse

Jeroen De Munter
22-7-2017

Wie een betaalbare vakantie zoekt in het Oetzdal is hier aan het goede adres. Vriendelijke mensen, gratis Otz premium kaart maar wie houdt van wat extra beleving zoekt beter een ander hotel. Zo was haast elk glas en karaf stuk en hadden de borden hun beste tijd gehad. Een maître d'hôtel of sommelier heeft ons die week niet aangesproken. De kamers waren wat verouderd (maar schoon!). De sauna was uitgebreid, verzorgd en hygiënisch. Het zwembad is er klein en koud. Het zwembad van Sölden zelf is daarentegen ideaal om met kinderen te bezoeken: lekker warm en heel wat te beleven.

Fantastisch hotel, echt een aanrader

M
13-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooie grote kamers, schoon en verzorgd. Heerlijk eten. De welness mogelijkheden waren super na een dagje skieen. Gratis skibus voor de deur van het hotel, elke 10 min. Personeel erg vriendelijk. Excellente service, Top vakantie in top hotel!

ongelooflijk goed

marnef sonja
7-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

heel goed ,lekker eten,goede welness,en de premiumkaart inbegrepen was een topper .alle bergliften,gletserbanen,bus en ......allemaal gratis.Het personeel heel vriendelijk,echt een topper

Top Hotel

Harry
2-9-2015

Hotel met zeer vriendelijk personeel en eigenaar. Schone ruime kamer, eten is van grote klasse en voor ieder wat wils. Ligt aan uiterste rand van dorp. Gratis premium kaart voor gratis bus en kabelbaan. Evt wandellen met eigen wandel gids, Bus voor 3 richtingen stopt voor de deur.

Zwembad, welness. Aanrader voor een week veel wandel plezier in een mooie omgeving.

Super verblijf

Annik
22-8-2015

We komen al 8 jaar naar Oostenrijk op vakantie. Dit verblijf was voor ons het beste wat we al gehad hebben. De kamers waren verzorgt en elke dag netjes opgeruimd. Gratis degelijke wifi op de kamer. Mijn kinderen voelden zich rijk omdat ze een keycard hadden ipv een gewone sleutel. Service aan tafel was zeer aangenaam. Er was een uitgebreide menukaart met drie verschillende hoofdgerechten waaronder 1 vegetarische keuze. Het ontbijtbuffet was zeer rijkelijk. Personeel was behulpzaam en vriendelijk. Ikzelf liep tijdelijk met krukken hierdoor kregen we een tafel die dichter bij het buffet was. Er zijn twee liften aanwezig. Jammer dat je een hele weg moet afleggen naar het te kleine zwembad. Wat zeer handig was is dat er op100 meter van het hotel zich een supermarkt bevindt. We kregen een kaart om in de omgeving gebruik te maken van verschillende activiteiten, waaronder gratis gebruik van de liften.

Zeer goed hotel

Janssens
29-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer goed hotel met een goede ligging. Net buiten het centrum van Sölden (wel op wandelafstand), vlakbij 3 bushaltes (oa naar de Gletschers).

Nette en ruime kamer.

Zeer vriendelijke bediening, lekker eten.

Absoluut pluspunt is dat de Otztal Premium Card inbegrepen is.

Prima zomer-wandelvakantie achter de rug. Ondanks het mindere weer ((amper 15gr en regenachtig)vele activiteiten kunnen doen dankzij de all-in pass. Zeer propere ruime kamers. Uitgebreid gevarieerd eten. Prima welness-gedeelte.Voor 2de keer geweest. Professionele erg vriendelijke houding van de meeste personeelsleden.Openbare ruimte is beperkt/geen last van gezien vele buitenactiviteiten (wandelen/liften/mountainbiken/area 47 /openbaar zwembad : al-inn mits pas)Liggin net buiten centrum (500m) maar met bushalte voor de deur! Nabij klim richting gletchers. Solden lijkt ons een eerste plaats winterbestemming maar in zomer ook prima mits je van wandelen/ fietsen houdt. Vele liften in nabijheid

Een aanrader

Bennt bens
20-7-2014

Mooie grote propere kamers. Vernieuwde badkamer. Supervriendelijk pesoneel, lekkere keuken. Voldoende parking. Zomervakantie doorgebracht, halfpension. Winkel op 150 m. Bushalte voor hotel. Prachtige wandelingen in de buurt. We zijn al een tiental jaren in Oostenrijk op vakantie geweest, steeds in een ander hotel, dit is een topper!

Super goed hotel!

Familie Br
      13-4-2014
      • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel is top!

We hebben een leuke skivakantie gehad.

Heel lekker en verzorgde bordjes,het is menu keuze.

Kamers tip top in orde,grote badkamer en leuk bad.

Mooi groot zwembad met voldoende ligstoelen.

Skipistes zijn super lekker breed ,en een beginner voelt er zich als een visje in het water.Het dorpje is ook leuk met veel winkeltjes.

Een aanrader

Danny Tollenaere
      5-9-2013

We hebben een prachtige vakantie gehad in dit mooie hotel. Het eten in het gezellig restaurant was zeer lekker en uitgebreid, de bediening was super vriendelijk. De suite was ruim, mooi en werd dagelijks schoongemaakt. Van op het balkon hadden we een uitzicht op de bergen. Het relax- en sauna gedeelte is heel luxueus ingericht . Het hotel biedt eveneens een interessant wandelprogramma aan. Dankzij de Otztalercard kun je het openbaar vervoer en alle kabelbanen gratis gebruiken. Op die manier spaar je heel wat geld uit.

Enige minpunt in dit hotel zijn de ietwat harde matrassen maar na één nacht wen je daar aan. Kortom een echte aanrader voor iedereen die van de bergen houdt.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alphof in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alphof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.