Appartement Alois Arnold

Appartement Alois Arnold

6.2Voldoende

Oostenrijk, Tirol, Sölden

Op vakantie geweest naar Alois Arnold?

6.2Voldoende

• 6.6Ligging t.o.v. pistes
  • 5.6Inrichting
  • 5.6Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

9 reviews over Appartement Alois Arnold

• 3Mariska15-07-2016

Buiten het centrum en oud

Ik vond het een prima plek om aan te rijden met de auto. Parkeren kan er prima. Het appartement zelf is oud, niet sfeervol en niet binnen Solden, wat wel op de site staat. Het is te lopen zonder skies, met is het te ver, dus terug van apres ski met de materialen mee is niet fijn. Je moet dan een taxi nemen. Wifi werkt slecht. meerdere malen met eigenaar gesproken die zei dat het morgen werkt. Je moet steeds opnieuw inloggen.

• 2Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 8Edwin 22-01-2015

Eenvoudig maar goed

Wij waren hier met 4 vrienden. We hadden 2 slaapkamers waarvan 1 met douche en nog een aparte badkamer met daarin een douche. Inrichting is zoals gebruikelijk: lekker verouderd maar degelijk en schoon. Badkamer was wel nieuw. Keuken gewoon compleet: Elektrisch fornuis, koelkast, vaatwasser, koffiezetapparaat en TV. De eigenaar was bijzonder aardig en zorgde dagelijks voor verse broodjes. De afstand tot de piste is te lopen met gewone schoenen (max 1 KM) maar wanneer je met skischoenen loopt kun je beter de skibus pakken die elke paar minuten langskomt, halte op ca 100 meter vanaf het appartement. Ik zou hier zo weer heen gaan!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 8Niels16-11-2010

Grandiose week

We waren hier met een groep vrienden en hadden de gehele boven verdieping tot onze beschikking.

het ontvangst ('s ochtends om 8.00 uur stonden we er..) was uitermate vriendelijk. De appartementen waren nog neit schoon, maar het was geen enkel probleem om de spullen vast in het appartement te zetten en even een beetje op te frissen: We konden dus gelijk door naar de pistes!

Gedurende de week elke dag heerlijke verse broodjes 's ochtends aan de deur en onze gastheer had altijd tijd voor een praatje over het weer of waar we echt een keer heen zouden moeten (ski show b.v.).

De bergruimte voor skis en materiaal was uitstekend verzorgd; De schoenen konden mooi drogen en luchten.

Het appartement is wel verouderd kwa inrichting, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. De badkamer is daarentegen wel nieuw en goed verzorgd.

Al met al een grandiose week heir gehad en komen er graag terug!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 6Marja Spaans19-05-2008

We hadden een appartement voor 8 personen waar we met 2 gezinnen in zaten. Het appartment was mooi en ruim genoeg. De gastvrouw was zeer onvriendelijk, deed heel lelijk tegen onze kinderen. Ze mochten niet met sneeuwballen naar elkaar gooien !! Ze beschuldigden ons onterecht van het beschadigen van een bakplaat. We wilden bijna eerder vertrekken, toen bond de gastvrouw toch wat in.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in mei 2008

• 7Karin04-04-2008

Wij verbleven in een tweekamerappartement welke schoon en verzorgd was. De woonkeuken is zeer klein maar wat je nodig hebt is aanwezig. De slaapkamer en badkamer zijn van 'normale' afmeting. De ontvangst en service hebben wij als zeer vriendelijk ervaren. Er ging een lampje kapot in de woonkeuken en we kregen direct een nieuwe mee. De ligging is rustig iets buiten het centrum op ca. 800 meter de van Gigijoch skilift. De skibus stopt op ca. 150m. Een prima accommodatie voor reizigers die niet met eenvoud tevreden zijn.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in april 2008