Weer vandaag9°-3°
9,5

• Ligging t.o.v. pistes8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Wellness-Residenz Schalber voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Wellness-Residenz Schalber in het Nederlands

Geweldige plek!

Laura Visser
1-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ik kom hier elke zomer 7 dagen en het is prachtig hier! Rond augustus zijn er ook wel wat nederlanders. Afgelopen jaar was Jan Smit er ook. Oftewel alles super!

Gereisd met partner in juli 2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

De tweede week van januari 2013 was een prachtige skiweek. Het dorp is echter totaal ingenomen door de Russen, zij hebben nog vakantie. Het is haast bijzonder dat je Nederlands bent. Er was geen skileraar te krijgen, allemaal 1 op 1 ingehuurd door de Russen. er is ook maar 1 skischool, er is geen concurrentie. We konden naar Fiss voor les, niet gedaan overigens. Ook in ons hotel waren we de enige NL, naast een paar Duitsers en veel Russen. Geen last van gehad, maar je krijgt er ook geen contact mee.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Uiterst vriendelijk met zeer goed eten

pieter2501
22-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor de 2e keer geweest in Hotel Chalber. Het personeel is zeer vriendelijk en staat altijd klaar. Bij aankomst wordt jouw auto geparkeerd en je bagage naar de kamer gebracht. En bij vertrek wordt jouw auto voorgereden en de bagage ingeladen. Het hotel is sfeervol, netjes en zeer schoon.

Er is een zeer uitgebreide welness, fitness, tennis, zwembaden, etc etc. Elke dag wordt er dan ook een divers programma gepresenteerd waaraan je kunt meedoen.

Het eten is zeer goed.

Een nadeel is dat het hotel ver van de piste ligt. Nu rijdt er een treintje ondergronds dus veel lopen is er niet bij maar toch. Een aanrader is om de ski's in bewaring te geven op het midden station Komperdell. Hoef je niet met je ski's en skischoenen te lopen. Wel zo makkelijk zeker met kleine kinderen erbij. De kinderwagen ging gewoon mee de skilift in.

Kortom wij hebben weer een mooie skivakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

te gek!!!

Fred
7-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

bij hotel schalber in serfaus is de kindvriendelijkheid echt super goed!!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2006

Geweldige service en eten!

Sjef
18-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Alles was top in dit hotel, het was alleen bizar warm. De kachel staat op 10 dus elk uur sta je buiten om even af te koelen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

Nicole
20-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vier dagen geweest. In één woord : formidabel. De service, de ontvangst, het eten, het welness gedeelte, alles : het geld meer dan waard.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Heerlijk hotel

J de Vries
19-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Geweldig hotel! Mooie ruime kamers voorzien van alles!

Ontbijt was geweldig, enorm buffet en er was van alles te krijgen. Van fruit, tot eieren en pannenkoeken, broodjes, beleg. Diner s'avonds was ook prima, lekkere wijnen. Vaak keuze uit menu, wat allemaal super smaakt, maar op verzoek kunnen ze ook wat anders klaar maken!

Enorm vriendelijk personeel, niets is te gek! Al met al top!

Ligt alleen aan het begin van het dorp, maar met de (ondergrondse) trein is het prima te doen. Super (apres)skigebied!!!!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

heerlijk verwen hotel

Bart Damen
11-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

voor de tweede keer in dit hotel geweest. En zeker niet de laatste keer. Eigenlijk alles voortreffelijk. Alleen ligt het hotel aan het begin van het dorp en de pistes aan de andere kant. Echter de dichtbijzijnde metro zorgt dat je binnen max. 10 minuten daar bent.

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

fantastisch!!!!

lois
7-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wat een heerlijk hotel! Luxe, maar zo gezellig. We waren er met kerst. Ik wilde nooit meer weg! Wat een spa, geweldig. Ook voor kinderen rond deze tijd is het hotel helemaal op ingespeeld. Super personeel. Ga er zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in december 2008
2008

Zeer goed hotel

arjan
1-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer goed hotel. Prima personeel dat alleen maar bezig en oplettend is om het gasten naar hun zin te maken. Eten en wijnkaart uitmuntend. Onze kinderen hebben genoten van het grote binnenzwembad. Sauna en spa zijn ook zeer goed. Je moet er wel stevig voor betalen, maar het is het waard.

Serfaus als skigebied is goed, maar voor de betere skier zijn er uitdagender gebieden.

Gereisd familie in maart 2008

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wellness-Residenz Schalber in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wellness-Residenz Schalber zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.