Aparthotel VAYA Terrazena

Tonen op kaart

32 reviews over Aparthotel VAYA Terrazena

• 2018
    9Echtpaar13-07-2018

Prachtige ligging, schitterende locatie, zeer rustig maar alle mogelijkheden zeer dicht bij.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Koos Warmerhoven12-07-2018

Fantastisch!

Fantastisch appartement, prachtige ligging en uitzicht vanaf het balkon! De gastvrouw is eveneens fantastisch behulpzaam, aardig, correct en grappig!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2018

• 10saskia02-01-2018

Super leuk en sfeervol

Een gezellig pittoresc ingericht appartement. Wij verbleven in de top 12 een groot ruim aopartement met aparte wc en badkamer. grote ruime keuken, woongedeelte en aparte slaapkamer. voordelen: - rustig gelegen, geen overlast, lekker natuurlijk - mooi uitzicht - nette verzorgde leuk ingerichte kamers - netjes schoongek=maakt - goede service - aardige behulpzame hostess - parkeren in de garage mogelijk -balkon - tv met rtl4 etc. - broodjes service - fijne van een appartement vind ik juist dat ze niet tussendoor je kamer ingaan om schoon te maken.

nadelen: - met 3 kinderen waarvan eentje nog maar 6 is het best een eindje wandelen naar de skiliften en weer terug elke dag de berg op. Vooral de eerste keer wanneer je alle skimateriaal mee hebt. Wij huren vanaf nu de ski's dus niet meer in nederland en gooien ze daar meteen in zo'''n locker bij de liften.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

• 2017
    8Femke van Haren04-12-2017

Groot en gezellig skigebied en dorp

Geweldig verblijf in Serfaus. Mooie luxe appartementen. Ontbijt was ok, had iets uitgebreider gekund. Goede loopafstand van appartement naar lift en dorp via Zeno Brucke. Zorg wel dat je ski’s en schoenen in depot staan, anders net iets te ver lopen op je skischoenen en met ski’s in de hand. Heerlijk skigebied met voldoende pistes en restaurants.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 9Jacqueline30-08-2017

Mooi appartementen complex met prachtig uitzicht.

We hadden al iets gezien op internet ,maar dit ging alle verwachtingen te boven. Super ingericht appartement ,ruim en modern ingericht en met 3 Flatscreen tv's. Wij hadden een 6 persoons appartement welke 2 grote slaapkamers had en 2 badkamers 1 met douche en 1 met bad, van de bank kon je ook een bed maken. De keuken was zeer compleet. Alleen als je met 6 personen in dit appartement zit is het balkon erg aan de kleine kant, voor 2 pers was het goed, maar andere appartement hadden een groot terras. Het uitzicht is trouwens fantastische , je kijkt zo de bergen in geen beeld vervuiling. Er is een fijne sauna aanwezig in het appartementencomplex en iedere ochtend kun je gebruik maken van de broodjes service, deze staan dan in een mandje voor je deur s' morgens. Wij zijn 2 weken geweest begin juli en hebben genoten van de natuur en de wandel mogelijkheden . Bij ons zaten de liftpassen bij de prijs inbegrepen door touroperator. Wij komen hier zeker weer een keer terug.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Martens29-08-2017

Meest luxe appartement ooit

Heel mooi aparthotel. Gewerkt met luxe materialen en erg smaakvol ingericht. Genoten van de ligging van het hotel, de expertise van het personeel en de handige broodjesservice. Verder ook nog eens alles smetteloos schoon. Serfaus zelf is dan ook nog eens een ontzettend kindvriendelijk oord.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Karin S16-08-2017

Super

Wat een prachtig complex! Wij waren hier in de zomer en konden prima overal naar toe lopen, dus weet niet hoe complex in winter is tov skipiste. Appartement (top 12) was ruim, (wij waren met 5 personen) meer dan prima ingerichte keuken, mooie badkamer en super gezellig ingericht, niet veel zo mooi meegemaakt. Personeel was meer dan vriendelijk en behulpzaam, alles keurig onderhouden en superschoon. Sauna was kleinschalig, maar met het weer wat wij die week hadden, meer dan welkom. Wij waren met "famfun" grillavond vonden wij beetje tegenvallen, verder geen oordeel over het restaurant, bar aldaar was gezellig, paar keer biertje gedronken. Kortom, alle lof voor deze accommodatie, zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Mariëlle15-08-2017

Mooi appartement tegen een redelijke prijs

Wij verbleven met 3 personen in de kamer met meazine. Deze is erg sfeervol ingericht maar niet heel ruim. Het twee persoonsbed bevind zich op de verdieping waar je niet kan staan maar het bed slaapt heerlijk. De keuken is heel klein maar wel met een kleine vaatwasser. De kinderen (12 en 15) vonden het heerlijk om naar de sauna te gaan maar na het commentaar dat ze te luidruchtig zouden zijn, durften ze niet meer wat erg jammer was. Verder is het een prima locatie waar voor jong en oud voldoende te doen is.

• 9Petra11-08-2017

Super accomodatie

Erg mooie accomodatie, gunstig gelegen. Via loop brug zo naar centrum serfaus Serfaus zelf is erg gezellig, kleine winkelstraat. Leuke horeca. De zomerkaart voor de gondels en u bahn maken het kompleet. Zoveel te doen. En dan thuiskomen in een fijn appartement met broodjes service. Lekkere sauna. Alles keurig geregeld

• 9Arjen de Jong13-05-2017

Mooie en nette Appartementen fantastische omgeving

Winter en zomers te bezoeken. Mooie natuur en veel te beleven

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2016

1 tip over Aparthotel VAYA Terrazena

• Tim, 18-03-2012

Gebruik de loopbrug om in het centrum te komen, dit scheelt 5 minuten. Ga een dagje rodelen (in de winter). Een slee is te huur bij Patscheider voor € 5,50. Pak de Komperdelbaan tot het middenstation. Optie 1: De rodelbaan terug naar het dalstation. Optie 2: De langlauferoute langs de Rödelhutte, ook richting dalstation (of appartement). Deels lopen (vlak of omhoog), maar het merendeel rodelend omlaag (minder steil dan de rodelbaan).

3 vragen over Aparthotel VAYA Terrazena

• Hinka, 25-01-2018

Hoe boeken?

Ik heb contact opgenomen met Vaya Terrazena Serfaus en begrepen dat je (voor de winter) alleen via Sunweb kan boeken? Klopt dit? We willen in de schoolvakantie 2018/2019, dus we zijn niet de enige die op zoek zullen zijn naar een leuk en goed appartement.

• quincy_driel, 02-03-2016

Koffiezetapparaat

Kan iemand vertellen wat voor koffiezetapparaat in het appartement aanwezig is. In de beschrijving staat namelijk dat er een nespresso machine aanwezig is maar op de foto's zie ik een gewoon koffiezetapparaat.

• Mija, 01-12-2015

Auto

Ik hoop dat iemand ons kon helpen hoe zit het zomer met de auto kun je elke dag met de auto weg vanaf het appartement of moet je dan de auto buiten het centrum parkeren Alvast bedankt

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV