Hotel Silvretta

• Matig / voldoende: 5 - 7

Harjan
16-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

De mogelijkheid om mooie dagtochten te maken. Eenmaal in het gebied is het overal rustig. Met de u baan naar de gondels en terug. Verkeersarm in het dorp. Veel te beleven.

Weg heen een terug naar het dal kan zeer druk zijn.

• Ligging t.o.v. pistes8

Dit was het eerste hotel in Oostenrijk. Wat een netjes en verzorgd hotel. Personeel erg vriendelijk. In overleg van alles mogelijk. Kamer netjes, elke dag was het bed weer op een andere leuke manier opgemaakt. Badkamer was ook schoon en netjes.

Ontbijt en diner prima verzorgd. Diner wordt wat snel achter elkaar geserveerd, maar in overleg met de ober kan dit was minder snel.

Zeker een hotel om nog een keer naar toe te gaan!!

• Ligging t.o.v. pistes8

Net hotel, hadden mooie ruime kamer. Keurig onderhouden, ook tijdens ons verblijf.

Prima kok/keuken, mooie gerechten, en een prettige eetzaal met een leuke bediening.

tegenvaller

Bouwer
7-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes5

Na alle positieve reviews te hebben gelezen hier twee kamers geboekt voor twee gezinnen waarvan 1 met kind van 8. Er is weinig tot niets te doen voor kinderen, en de kamers zijn verouderd. De afzuiging in de douche is heel goed hoorbaar. Het ontbijt hebben we beter meegemaakt (wellicht verwend?) Ook de eetzaal is niet echt gezellig. Je zit met z'n allen aan lange tafels. De bediening in het restaurant was wel heel aardig. We zijn een dag eerder weg gemoeten door familie-omstandigheden. Er werd geen enkele compensatie aangeboden, ook niet toen we nadrukkelijk vertelde dat we 2 x een maaltijd en ontbijt niet zouden nuttigen. Jammer....De lokatie is voor de winter geweldig, maar in de zomer te weinig te doen in Serfaus. Alles is heel steil (niet handig voor rolstoelen) en ook is het er erg duur. Ook viel het ons op dat er veel ouderen komen, gemiddelde leeftijd lag op ongeveer 70 jaar. Al met al...jammer...maar weer een ervaring rijker.

Heel fijn hotel

Rockyfood
6-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prachtig hotel met ruime kamers. Prima service, ontbijt ruime keuze, avondeten erg goed.... kortom voor herhaling vatbaar!

Volgend jaar weer

J. de Wit
28-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Geweldig, dit jaar voor het eerst geweest maar wil zo nog een keer. Wij waren met 2 jongens van 16 en 19 die het prima naar hun zin gehad hebben. Eten was elke avond heel lekker, je luste het hoofdgerecht bijna altijd wel want er was bijna elke avond keuze uit twee gerechten. Het werd wel wat snel achter elkaar geserveerd maar dat was vaak niet erg. Als je niet genoeg vroeg je gewoonwat bij, dit hoefde bijna nooit want het 6-gangen menu was vaak meer dan genoeg bij elkaar. Hotel ligt niet midden in het drukke dorp maar is prima te bereiken met de U-bahn.

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding

GK, Nederland
6-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn een week geweest om te skien.Het hotel ligt ongeveer 100 mtr van de ondergrondse die je richting de skiliften brengt.De kamers zijn erg netjes en schoon. Beneden is er nog een sauna die er goed uitzag, maar we niet hebben gebruikt. Het avondeten bestond steevast elke avond uit 5 gangen! De laatste gang is een kaasplankje. Ook het ontbijt is erg uitgebreid met roereieren/spek, of gekookt ei, sapjes, vele broodjes etc. Ze hebben 2 eetzalen, waarvan de stube duidelijk het gezelligst is, daar zou je bij voorbaat om moeten vragen. wij wisten dit niet en zaten in de "gewone"eetzaal, die licht is, en waar de tafels nogal dicht bij elkaar staan.Aangezien er veel Nederlanders komen betekent dit fluisteren. Verder: lof voor dit hotel, je krijgt echt waar voor je geld!

Goede prijs/kwaliteit + vriendelijk personeel

Rob & Bianca
24-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

Een zeer net hotel met gratis parkeermogelijkheid voor of naast het hotel.

Het halfpension diner is zeer uitgebreid (6 gangen) en als je een extra portie wilde, kon je daar gewoon om vragen. Ligging ligt op 3 minuten lopen van de gratis metro (dorfsbahn) wat ideaal is voor vervoer van/naar de liften.

Nette schone kamer en erg vriendelijke en behulpzaam personeel. Al met al een relaxte sfeer en goede keuze geweest. Een aanrader dus !

Goed hotel

Ludie en Ine
6-10-2010

Prima hotel. Zeer (kind)vriendelijk personeel. Goede uitvalsbasis voor prachtige wandelingen. Keurig net en schoon hotel. Eten was ook goed, iedere dag keuze menu.

Om terug te gaan

B. Prevoo
15-8-2010

Goed hotel.

Wij zijn vegetarisch en hadden 1 week geboekt met onbijt en avondeten. De kok speelde goed in op het vaste menu wat iedereen kreeg om er een vegetarisch dinner van te maken.

Nette kamers, goed personeel. Gaan zeker nog eens terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Silvretta voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Silvretta in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Silvretta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Silvretta scoort een 8.38 uit 10 op basis van 23 reviews.