Hotel Rex

Hotel Rex
8,2

• Ligging t.o.v. pistes7,8

31 reviews over Hotel Rex in het Nederlands

wij hebben een fantastische vakantie gehad

a.kersten
11-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

het is een fantastisch hotel modern en netjes en schoon elke dag schone handdoeken en je kamer netjes schoongemaakt. het eten was ook heel goed in de 14 dagen dat wij er waren niet 1 keer het zelfde gehad bij het avond eten en het ontbijt was perfect stond van alles je kon net zoveel eten als je op kon .En de mensen die het hotel leiden waren vooral perfect van de schoonmaaksters tot aan de bediening een hele vette 10 gaan beslist nog terug

• Ligging t.o.v. pistes9

Het is een schoon hotel met een erg goede ligging t.o.v. het centrum en de ski pistes. De kamers zijn ruim en netjes. Het ontbijt is prima en er is veel keus, dit in tegenstelling tot het avondeten. Daar kun je uit twee menu’s kiezen en hoewel het niet slecht is is het ook niet heel bijzonder.

• Ligging t.o.v. pistes7

Het hotel heeft een zeer centraal ligging, het ligt echt midden in het centrum aan de hoofdstraat, en 2 min van het metro station.

Het ontbijt is prima maar het avondeten is gewoon ver onder de maat (het is een 3 sterren hotel). De kok in de keuken is behoorlijk inspiratieloos, het eten is veelal erg vet en voor een vegetariër is het helemaal waardeloos.

Kamers en bedden zijn prima, douche was wat klein.

skiberging heel goed, met erg goede en veel schoendrogers.

Wifi was waardeloos, maar daar wordt aan gewerkt.

Volgend jaar weer!

anjo
18-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Keurig hotel, strak gerund door een klein aantal personen. Ligt heel centraal. De skiliften zijn te lopen, zeker als je gebruik maakt van het depot aldaar, maar wij hebben de gratis metro genomen. Halte heel dicht bij het hotel. Kroegen, restaurants, supermarkt en winkels in de buurt (shoppen is niet goedkoop). Personeel is klantvriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was prima, het halfpension diner was vooral veel! 5 gangen waarvan we er standaard 1 schrapten, maar het was elke dag heerlijk! De kamer was prima, heel ruim en met veel kastruimte! En een kamermeisje die niet vroeg komt, zo irritant als ze al schoon willen maken terwijl je er nog bent. Was hier absoluut niet het geval.

• Ligging t.o.v. pistes9

We hebben een heerlijk verblijf gehad in Serfaus en in hotel Rex. Het hotel is schoon en het personeel vriendelijk en attent. We hadden een gezinskamer met groot balkon en uitzicht op de pistes (van veraf). 's Avonds zag je de lampen van pistebullies die de pistes prepareerden voor de volgende dag. Een mooi gezicht. Het eten was oke en het tempo van de bediening was goed. Je hoort af en toe de mensen op straat, maar dat is ook logisch want het hotel ligt in het centrum van Serfaus, en geeft juist een levendige sfeer. Erg kindvriendelijk. Zeker een aanrader.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Christel
17-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben dit hotel bezocht met een groep vrienden, en ons is het goed bevallen, goede prijs/kwaliteit verhouding. Vlakbij het treintje naar de pistes en aprés-ski bars.

Prima Hotel en zeker voor de prijs / kwaliteit

Henk van den Broek
11-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een uitstekend hotel met goed service en zeker gezien de prijs/kwaliteit. Eten en kamer niets op aan te merken. prima ligging in het centrum en vlak bij de banen (ca 10 min lopen) Mooi wandelgebied. Ik zou zeggen wie een ander commentaar heeft kijk nogmaals naar de prijs/ kwaliteit en dat is uitstekend.

Wintersport 2012

R Snijders
9-6-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Voor de 3e keer in Serfaus en ook het 3e hotel.

Het hotel en de kamers waren prima.

Het eten was niet al te best.

Verder veel geskied en veel uit geweest

Fijn hotel

Sandra
4-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeker geen slecht hotel. Strak georganiseerd met weinig mensen op zo'n manier een hotel runnen daar heb ik respect voor. Ontbijt prima, diner wisselend, niet hoogstaand maar best te doen. Service snel en goed. Kamers keurig schoon iedere dag. Eigenaresse lijkt wellicht stug maar is dit zeker niet, erg hard werkend. Naar de skiliften is het te lopen evt met metro. Depot bij skilift voor je spullen is ideaal. Af en toe een beetje overlast van kroeggangers bij kamer aan straatkant. Heerlijk balkon op zonkant. Serfaus is voor kinderen de ideale plek om te leren skiën, veel NL skileraren. Daardoor wel een hollands oord.

Mooie kamers (met een luchtje)

Jan en Ellen
9-7-2011

Zeer ruime kamer (op begane grond). Aparte ingang voor toilet en badkamer. Platte TV (met BVN en dus ook NL teletekst) klein terrasje met 2 stoelen. Auto parkeren bij hotel. In hoogseizoen is dat beperkt mogelijk. Harde bedden. Ruim voldoende kastruimte. Eten heel redelijk, zowel ontbijt als diner. In de periode dat wij er zaten waren de meeste hotels en restaurant (nog) gesloten. Dus halfpension is hier zo gek nog niet. Gratis kortingkaart. Wij troffen het helaas niet. Bij binnenkomst op de kamer kwam ons de rioollucht al tegemoet. Na wat doorvragen bleek de tank v/d vetafscheider net geleegd. Door een slordige aansluiting kan er dan rioollucht vrijkomen. De volgende morgen was er een monteur die dit probleem grotendeels heeft opgelost. Het rook alleen nog op het toilet en niet meer op de kamer. Mevr vond dan ook dat we wel een gratis kopje koffie verdiend hadden voor de overlast... Waar vind je dat nog? Onze vraag om een andere kamer hadden we liever gehonoreerd gezien.

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rex in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rex zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.