Hotel Rexstersterster

Tonen op kaart

34 reviews over Hotel Rex

• 2018
    9a.kersten11-08-2018

wij hebben een fantastische vakantie gehad

het is een fantastisch hotel modern en netjes en schoon elke dag schone handdoeken en je kamer netjes schoongemaakt. het eten was ook heel goed in de 14 dagen dat wij er waren niet 1 keer het zelfde gehad bij het avond eten en het ontbijt was perfect stond van alles je kon net zoveel eten als je op kon .En de mensen die het hotel leiden waren vooral perfect van de schoonmaaksters tot aan de bediening een hele vette 10 gaan beslist nog terug

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Willem19-02-2018

Prima hotel op een mooie plek en goed ontbijt en m

Het is een schoon hotel met een erg goede ligging t.o.v. het centrum en de ski pistes. De kamers zijn ruim en netjes. Het ontbijt is prima en er is veel keus, dit in tegenstelling tot het avondeten. Daar kun je uit twee menu’s kiezen en hoewel het niet slecht is is het ook niet heel bijzonder.

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

7Mark08-04-2016

Erg goede ligging, maar slecht avond eten

Het hotel heeft een zeer centraal ligging, het ligt echt midden in het centrum aan de hoofdstraat, en 2 min van het metro station. Het ontbijt is prima maar het avondeten is gewoon ver onder de maat (het is een 3 sterren hotel). De kok in de keuken is behoorlijk inspiratieloos, het eten is veelal erg vet en voor een vegetariër is het helemaal waardeloos. Kamers en bedden zijn prima, douche was wat klein. skiberging heel goed, met erg goede en veel schoendrogers. Wifi was waardeloos, maar daar wordt aan gewerkt.

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 9anjo18-03-2015

Volgend jaar weer!

Keurig hotel, strak gerund door een klein aantal personen. Ligt heel centraal. De skiliften zijn te lopen, zeker als je gebruik maakt van het depot aldaar, maar wij hebben de gratis metro genomen. Halte heel dicht bij het hotel. Kroegen, restaurants, supermarkt en winkels in de buurt (shoppen is niet goedkoop). Personeel is klantvriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was prima, het halfpension diner was vooral veel! 5 gangen waarvan we er standaard 1 schrapten, maar het was elke dag heerlijk! De kamer was prima, heel ruim en met veel kastruimte! En een kamermeisje die niet vroeg komt, zo irritant als ze al schoon willen maken terwijl je er nog bent. Was hier absoluut niet het geval.

Gereisd met partner in maart 2015

• 8Carly01-03-2013

Goed en schoon hotel met perfecte ligging

We hebben een heerlijk verblijf gehad in Serfaus en in hotel Rex. Het hotel is schoon en het personeel vriendelijk en attent. We hadden een gezinskamer met groot balkon en uitzicht op de pistes (van veraf). 's Avonds zag je de lampen van pistebullies die de pistes prepareerden voor de volgende dag. Een mooi gezicht. Het eten was oke en het tempo van de bediening was goed. Je hoort af en toe de mensen op straat, maar dat is ook logisch want het hotel ligt in het centrum van Serfaus, en geeft juist een levendige sfeer. Erg kindvriendelijk. Zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 9Christel17-09-2012

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Wij hebben dit hotel bezocht met een groep vrienden, en ons is het goed bevallen, goede prijs/kwaliteit verhouding. Vlakbij het treintje naar de pistes en aprés-ski bars.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 8Henk van den Broek11-07-2012

Prima Hotel en zeker voor de prijs / kwaliteit

Een uitstekend hotel met goed service en zeker gezien de prijs/kwaliteit. Eten en kamer niets op aan te merken. prima ligging in het centrum en vlak bij de banen (ca 10 min lopen) Mooi wandelgebied. Ik zou zeggen wie een ander commentaar heeft kijk nogmaals naar de prijs/ kwaliteit en dat is uitstekend.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2012

• 6R Snijders09-06-2012

Wintersport 2012

Voor de 3e keer in Serfaus en ook het 3e hotel. Het hotel en de kamers waren prima. Het eten was niet al te best. Verder veel geskied en veel uit geweest

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 7Sandra04-03-2012

Fijn hotel

Zeker geen slecht hotel. Strak georganiseerd met weinig mensen op zo'n manier een hotel runnen daar heb ik respect voor. Ontbijt prima, diner wisselend, niet hoogstaand maar best te doen. Service snel en goed. Kamers keurig schoon iedere dag. Eigenaresse lijkt wellicht stug maar is dit zeker niet, erg hard werkend. Naar de skiliften is het te lopen evt met metro. Depot bij skilift voor je spullen is ideaal. Af en toe een beetje overlast van kroeggangers bij kamer aan straatkant. Heerlijk balkon op zonkant. Serfaus is voor kinderen de ideale plek om te leren skiën, veel NL skileraren. Daardoor wel een hollands oord.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 7Jan en Ellen09-07-2011

Mooie kamers (met een luchtje)

Zeer ruime kamer (op begane grond). Aparte ingang voor toilet en badkamer. Platte TV (met BVN en dus ook NL teletekst) klein terrasje met 2 stoelen. Auto parkeren bij hotel. In hoogseizoen is dat beperkt mogelijk. Harde bedden. Ruim voldoende kastruimte. Eten heel redelijk, zowel ontbijt als diner. In de periode dat wij er zaten waren de meeste hotels en restaurant (nog) gesloten. Dus halfpension is hier zo gek nog niet. Gratis kortingkaart. Wij troffen het helaas niet. Bij binnenkomst op de kamer kwam ons de rioollucht al tegemoet. Na wat doorvragen bleek de tank v/d vetafscheider net geleegd. Door een slordige aansluiting kan er dan rioollucht vrijkomen. De volgende morgen was er een monteur die dit probleem grotendeels heeft opgelost. Het rook alleen nog op het toilet en niet meer op de kamer. Mevr vond dan ook dat we wel een gratis kopje koffie verdiend hadden voor de overlast... Waar vind je dat nog? Onze vraag om een andere kamer hadden we liever gehonoreerd gezien.

Gereisd met partner in juni 2011

1 tip over Hotel Rex

• anjo, 18-03-2015

Het skigebied!!! Mooi ruim, alles sluit mooi op elkaar aan, en vele extraatjes zoals zweven aan een kabel.

0 vragen over Hotel Rex

Hotel Rex info