Hotel Regina

Hotel Regina
8,8

• Ligging t.o.v. pistes8,4

7 reviews over Hotel Regina in het Nederlands

een hotel om volgend jaar weer te boeken

elza en theo stes
9-7-2012

hadden kamer met zuidbalkon op 3e verdieping -met voldoende kasten-dagelijks onderhoud van kamer en badkamer - rustig gelegen - (spijtig geen lift-dus trappen lopen) maar voor de rest prima -'s morgens uitgebreid ontbijtbuffet dat steeds werd aangevuld en 's avonds een supervriendelijke bediening met saladebuffet en een culinair hoogstaand diner -we hebben gedurende 14 dagen geen enkele maal hetzelfde gepresenteerd gekregen -de bordpresentatie was een foto waard

Zeker een bezoek waard

michelk
24-6-2012

afgelopen week een nacht in dit hotel doorgebracht, en dat is zeer goed bevallen.

De kamers zijn netjes en op orde. Het sanitair is zeer netjes! Het 3 gangen keuzemenu met uitgebreid saladebuffet is ook zeer goed. Ik was hier op doorreis met de motor, die netjes in de garage gestald kon worden.

De ligging t.o.v . de piste was voor mij niet van toepassing, maar vanuit het hotel was de piste te zien.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Lekker klein hotel

A. Oome
7-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuk klein hotel met 15 kamers. Het hotel ligt boven de drukke hoofdstraat, dus centraal en rustig.

• Ligging t.o.v. pistes8

In de 3e week van janari 2011 een week in dit hotel verbleven, we hadden een ruime kamer met balkon op de 3e verdieping (er is geen lift), badkamer was compact maar prima. Personeel zeer vriendelijk, sauna en Turks stoombad worden gedeeld met Haus Daheim, kan daardoor druk zijn, maar als er goed gerouleerd wordt met de ligbedjes door de gasten is dat geen probleem. Eten is zeer goed, wisselend (keuzemenu in voor en hoofdgerecht), 3 gangen en saladebuffet. Een prima hotel voor de wintersportgenieter die niet door het hotel vermaakt hoeft te worden.

Prima hotel met vriendelijk personeel

Frank en Jose
8-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hebben in hotel Regina een prettig verblijf gehad tijdens onze week wintersport. De lobby/bar en restaurant van het hotel zijn modern ingericht. Wij hadden een ruime kamer op de 2e verdieping en in tegenstelling tot de benedenverdieping is de kamer traditioneel (licht hout) ingericht. Badkamer is ruim, maar de douchekop hadden ze wel wat hoger mogen monteren. Mensen die langer zijn dan 1,70 m moeten behoorlijke capriolen uithalen om er onder te staan.

Ontbijtbuffet is erg uitgebreid en 's avonds had je keuze uit 2 menu's. Het eten was voortreffelijk en het personeel heel erg vriendelijk.

De Dorfsbahn ligt op ca. 3 minuten lopen (met ski-uitrusting).

2008

Al twee keer in dit leuke hotel verbleven

Peter en Maike
13-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Al twee keer in dit leuke hotel verbleven. Zeer vriendelijke mensen die er echt alles aan doen om het verblijf aangenaam te maken. Zowel het diner als ontbijt wordt met grote zorg bereid en door Peppi geserveerd. Prima sauna voorziening.

Vanaf het hotel is de Komperdel lift met de dorpbaan (soort metro) binnen 2 minuten te bereiken. Bij goede sneeuw ski je zo de achtertuin van het hotel in.

2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel om je wintersportvakantie door te brengen!Ligt centraal in het dorp,maar toch heerlijk rustig.Vlak bij de ingang van het treintje dat je naar de liften brengt.Prima ontbijt.Het diner is echt een feestje,er zijn maar weinig hotels op de wintersport waar zo culinair gekookt wordt!Perfekte bediening door Pepi en een prima gastvrouw en gastheer.

We hebben een aantal aanbieders voor Regina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Regina in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Regina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.