Super concept, ideaal met kids.

Hotel Löwe und Bär ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door kimm

Super concept, ideaal met kids.

kimm
27-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn hier met 2 koppels en 2 kids geweest. Kindjes zijn beide jonger dan 2 jaar. Wij hebben enorm genoten en de kids ook. Zeker een aanrader. Ligging tov lift is ook prima. Zeer veel faciliteiten. Enige minpunt is als je 's avonds voor 20.00 uur moet komen voor het eten. Ons 4-gangen diner werd binnen een uur geserveerd. Dat irriteerde ons. Kwaliteit eten is voor Oosterrijkse begrippen prima. Serfaus zelf is echt een aanrader. Een dorp is erg leuk voor volwassenen maar zeker ook voor kinderen. Serfaus is een vooruitstrevend dorp met prachtige pistes en goede/snelle liften. Ook leuk apres-ski!!! Wij komen volgend jaar terug.