Zeer geslaagde vakantie - subliem

Review geschreven door verstraeten

Zeer geslaagde vakantie - subliem

verstraeten
19-9-2010

met jonge kinderen (4 en 7 jaar) was dit een heel prachtige vakantie. Zeer lekker eten (prachtige wijnkaart en gastronomisch). Er is heel veel aandacht voor de kinderen en toch is het hotel ook voor de ouders zeer geweldig. Prachtig wellness-centrum in Hotel Bär (enige minpunt : slechts open tot 19.00 uur). In de omgeving is heel veel te beleven en alles is zeer gemakkelijk te bereiken met de gratis pas voor metro in dorp en kabelbanen. We hebben zeer veel geluk gehad met het weer. We overwegen alleszins opnieuw richting serfaus te trekken. Onze auto is 10 dagen in de garage blijven staan gezien in Serfaus-Fiss-Ladis ongelooflijk veel te beleven valt voor groot en klein. Een zekere aanrader.