Hotel Löwe und Bär

• Sauna
Tonen op kaart

49 reviews over Hotel Löwe und Bär

• 10Van aerschot Iris 25-06-2013

Topper met jonge kinderen!

Wat een feest. Eten is van ontbijt tot avondeten super lekker. Avondeten is echt van sterrenniveau. Faciliteiten zijn top en echt aangepast aan de kinderen. Zeer zeer propere kamers. Dagelijkse poetsbeurt. Buiten en binnenzwembad zijn zeker in orde en aangepast aan de kinderen. Serfaus is prachtig gelegen en aangepaste wandelingen voor kinderen. Nieuwe buggy's staan vertrekkingsklaar en worden gratis aangeboden. Personeel is zeer vriendelijk. Wij gaan volgend jaar zeker terug!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 9Familie Boeijen14-08-2011

zomer vakantie is 'top' bij Bär!

We zijn 14 dgn naar Serfaus (Bär) geweest, met 3 kinderen (2,5 / 5 / 9). Wat een heerlijke vakantie in een fantastisch hotel, alles draait om service, voor jong en oud. Het personeel doet er alles aan om de prijs waar te maken:

+/+ - service/personeel - eten en drinken (wijnkaart is goed) - faciliteiten - omgeving in zomer (alles voor kinderen)

-/- - toch wel stevige prijs

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9mati05-08-2011

fantasich

wij zijn er naar toe geweest in 2008 het is daar heel leuk

ook de glijbaan met banden super leuk ski pitis super

een de kamers hebben een wc en een badkamer en een tweepersoonsbed en een stapelbed

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• 8ANN23-07-2011

Ferm

Vandaag in het hotel aangekomen. Bij aankomst zijn we geholpen met onze bagage. Dat vonden we al ferm.Eten super. Zwembad fantastisch. We logeren in Bar. Internet op de kamers. We hebben er wel 15uur op gereden. Van Belgie naar Serfaus. En dat zien we volgend jaar niet meer zitten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 10Heleen29-06-2011

Fantastisch familiehotel

Wij zaten in Hotel Löwe met een groep van 8 volwassenen en twee kinderen van 4 jaar en het was ronduit fantastisch. Hele fijne sfeer in het hotel, geweldige faciliteiten voor de kinderen (speelhal, bioscoop, zwemparadijs, kinderopvang), vriendelijke bediening, lekker eten, heerlijke kamers. We hadden een familiekamer, met daarin aparte slaapkamer voor onze dochter, met hotelbabyfoon. Dat werkte uitstekend, 's avonds tussen de gangen door brachten we de twee kinderen naar bed, waarna wij met de babyfoons in het restaurant verder konden eten en daarna met elkaar konden borrelen en spelletjes doen in de lobby. Werkte geweldig, waardoor ook de stellen zonder kinderen een superweek hadden. Omdat de kids het zo naar hun zin hadden, hadden wij het uiteraard ook naar onze zin. Enige minpunt is de ligging ten opzichte van de piste. Je bent zo 30 tot 45 minuten verder voordat je daadwerkelijk helemaal boven bent. Onze dochter was al moe voordat ze aan haar skiles begon!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 7Jan Jansen14-05-2011

Let op!

Het is nu de zoveelste keer dat bij voorreservering ze me een duurderde kamer proberen aan te smeren omdat zogenaamd het kamertype dat ik vroeg al volgeboekt zou zijn. Na lang gedoe kan het dan ineens wel. Vrienden van mij hebben het zelfde meegemaakt. Dit geeft toch een naar gevoel en niet echt vertrouwen.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 8kimm27-03-2011

Super concept, ideaal met kids.

Wij zijn hier met 2 koppels en 2 kids geweest. Kindjes zijn beide jonger dan 2 jaar. Wij hebben enorm genoten en de kids ook. Zeker een aanrader. Ligging tov lift is ook prima. Zeer veel faciliteiten. Enige minpunt is als je 's avonds voor 20.00 uur moet komen voor het eten. Ons 4-gangen diner werd binnen een uur geserveerd. Dat irriteerde ons. Kwaliteit eten is voor Oosterrijkse begrippen prima. Serfaus zelf is echt een aanrader. Een dorp is erg leuk voor volwassenen maar zeker ook voor kinderen. Serfaus is een vooruitstrevend dorp met prachtige pistes en goede/snelle liften. Ook leuk apres-ski!!! Wij komen volgend jaar terug.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

• 9sandra3218-10-2010

kinderparadijs

voor de derde x in hotel lowe geweest wat een feest voor de kids en daardoor ook voor de ouders met 5 min lopen bij t treintje naar de piste dat direct bij t kinderweitje ligt hotel haalt kids op na de les dus konden wij eerst even blijven kijken en daarna heerlijk skieen best duur hotel maar tis het echt waard helaas moeten we dit jaar in de voorjaars vakantie en is het daardoor echt niet te betalen anders hadden we zeker terug gegaan

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

• 9verstraeten19-09-2010

Zeer geslaagde vakantie - subliem

met jonge kinderen (4 en 7 jaar) was dit een heel prachtige vakantie. Zeer lekker eten (prachtige wijnkaart en gastronomisch). Er is heel veel aandacht voor de kinderen en toch is het hotel ook voor de ouders zeer geweldig. Prachtig wellness-centrum in Hotel Bär (enige minpunt : slechts open tot 19.00 uur). In de omgeving is heel veel te beleven en alles is zeer gemakkelijk te bereiken met de gratis pas voor metro in dorp en kabelbanen. We hebben zeer veel geluk gehad met het weer. We overwegen alleszins opnieuw richting serfaus te trekken. Onze auto is 10 dagen in de garage blijven staan gezien in Serfaus-Fiss-Ladis ongelooflijk veel te beleven valt voor groot en klein. Een zekere aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9Patrick Ph.26-07-2010

Zééér ok voor kids !

We hebben er een weekje hotel Bär opzitten.Algemene conclusie is zeer tevreden.All-inn hotel eten van zeer hoge kwaliteit.Avondeten à la carte keuze uit een 5 tal gerechten.Voor de kinderen een apart buffetje.Enig minpunt van deze all-inn,geen warme dranken,Kinderen zullen zich hier niet vervelen,mooie zwembaden, lekker warm water,glijbanen,in hotel Löwe zelfs met banden.Je mag switchen tussen beide hotels voor alle activiteiten en faciliteiten. Enkel Ontbijt en avondeten moet in je eigen hotel. Serfaus hoort bij Fiss en Ladis.Boven op de bergen (Fiss en Serfaus) heb je leuke speeltuigen voor de kinderen , perfect voor kinderen tot 13 à 14 -jaar.Bovendien krijg je bij je all-inn een seilbahn pass voor je hele verblijf.Eindconclusie: Zeer goed voor kinderen-hotel en omgeving , Eten zeer hoge kwaliteit, enkel geen warme dranken bij de all-inn vinden wij een groot nadeel.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

0 tips over Hotel Löwe und Bär

2 vragen over Hotel Löwe und Bär

• DJF3, 13-02-2017

Sinds 2011 maar 1 review?

Hoe relevant zijn de bestaande reviews dan?

• Rita, 19-07-2011

informatie

Ook wij hebben geboekt en gaan voor het eerst naar dit hotel. Aangezien wij binnen een aantal dagen een vooruitbetaling moeten doen vraag ik mij af ( een beetje laat) of dit hotel is aangesloten bij een organisatie ingeval van faillissement?

Rita, 05-01-2012

Ik bedoel hotel Lowe und Bar

Christine, 05-12-2011

Weet niet welk hotel je bedoeld indeze.... (5 dec.2011)

Hotel Löwe und Bär info

• Aantal sterrensterstersterster
    • Eten en drinkenGastronomisch eten, Welkomstdrankje
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektDuits, Engels
    • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
    • WaterparkAanwezig
    • Aantal glijbanen1

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Nouvelle Cuisine, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
    • JacuzziAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Eucalyptus Sauna, Finse sauna, Hetelucht sauna, Infrarood sauna, Steen & edelsteen sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
    • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal