Hotel Löwe und Bär

Hotel Löwe und Bär
9,1

• Ligging t.o.v. pistes6,9

38 reviews over Hotel Löwe und Bär in het Nederlands

Topper met jonge kinderen!

Van aerschot Iris , 25-6-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een feest. Eten is van ontbijt tot avondeten super lekker. Avondeten is echt van sterrenniveau. Faciliteiten zijn top en echt aangepast aan de kinderen. Zeer zeer propere kamers. Dagelijkse poetsbeurt. Buiten en binnenzwembad zijn zeker in orde en aangepast aan de kinderen. Serfaus is prachtig gelegen en aangepaste wandelingen voor kinderen. Nieuwe buggy's staan vertrekkingsklaar en worden gratis aangeboden. Personeel is zeer vriendelijk. Wij gaan volgend jaar zeker terug!

zomer vakantie is 'top' bij Bär!

Familie Boeijen, 14-8-2011

We zijn 14 dgn naar Serfaus (Bär) geweest, met 3 kinderen (2,5 / 5 / 9). Wat een heerlijke vakantie in een fantastisch hotel, alles draait om service, voor jong en oud. Het personeel doet er alles aan om de prijs waar te maken:

+/+

- service/personeel

- eten en drinken (wijnkaart is goed)

- faciliteiten

- omgeving in zomer (alles voor kinderen)

-/-

- toch wel stevige prijs

fantasich

mati, 5-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

wij zijn er naar toe geweest in 2008 het is daar heel leuk

ook de glijbaan met banden super leuk ski pitis super

een de kamers hebben een wc en een badkamer en een tweepersoonsbed en een stapelbed

Ferm

ANN, 23-7-2011

Vandaag in het hotel aangekomen. Bij aankomst zijn we geholpen met onze bagage. Dat vonden we al ferm.Eten super. Zwembad fantastisch. We logeren in Bar. Internet op de kamers. We hebben er wel 15uur op gereden. Van Belgie naar Serfaus. En dat zien we volgend jaar niet meer zitten.

Fantastisch familiehotel

Heleen, 29-6-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij zaten in Hotel Löwe met een groep van 8 volwassenen en twee kinderen van 4 jaar en het was ronduit fantastisch. Hele fijne sfeer in het hotel, geweldige faciliteiten voor de kinderen (speelhal, bioscoop, zwemparadijs, kinderopvang), vriendelijke bediening, lekker eten, heerlijke kamers. We hadden een familiekamer, met daarin aparte slaapkamer voor onze dochter, met hotelbabyfoon. Dat werkte uitstekend, 's avonds tussen de gangen door brachten we de twee kinderen naar bed, waarna wij met de babyfoons in het restaurant verder konden eten en daarna met elkaar konden borrelen en spelletjes doen in de lobby. Werkte geweldig, waardoor ook de stellen zonder kinderen een superweek hadden. Omdat de kids het zo naar hun zin hadden, hadden wij het uiteraard ook naar onze zin. Enige minpunt is de ligging ten opzichte van de piste. Je bent zo 30 tot 45 minuten verder voordat je daadwerkelijk helemaal boven bent. Onze dochter was al moe voordat ze aan haar skiles begon!

Let op!

Jan Jansen, 14-5-2011
  • Ligging t.o.v. pistes4

Het is nu de zoveelste keer dat bij voorreservering ze me een duurderde kamer proberen aan te smeren omdat zogenaamd het kamertype dat ik vroeg al volgeboekt zou zijn. Na lang gedoe kan het dan ineens wel. Vrienden van mij hebben het zelfde meegemaakt. Dit geeft toch een naar gevoel en niet echt vertrouwen.

Super concept, ideaal met kids.

kimm, 27-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn hier met 2 koppels en 2 kids geweest. Kindjes zijn beide jonger dan 2 jaar. Wij hebben enorm genoten en de kids ook. Zeker een aanrader. Ligging tov lift is ook prima. Zeer veel faciliteiten. Enige minpunt is als je 's avonds voor 20.00 uur moet komen voor het eten. Ons 4-gangen diner werd binnen een uur geserveerd. Dat irriteerde ons. Kwaliteit eten is voor Oosterrijkse begrippen prima. Serfaus zelf is echt een aanrader. Een dorp is erg leuk voor volwassenen maar zeker ook voor kinderen. Serfaus is een vooruitstrevend dorp met prachtige pistes en goede/snelle liften. Ook leuk apres-ski!!! Wij komen volgend jaar terug.

kinderparadijs

sandra32, 18-10-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

voor de derde x in hotel lowe geweest

wat een feest voor de kids en daardoor ook voor de ouders

met 5 min lopen bij t treintje naar de piste dat direct bij t kinderweitje ligt

hotel haalt kids op na de les dus konden wij eerst even blijven kijken en daarna heerlijk skieen

best duur hotel maar tis het echt waard

helaas moeten we dit jaar in de voorjaars vakantie en is het daardoor echt niet te betalen anders hadden we zeker terug gegaan

Zeer geslaagde vakantie - subliem

verstraeten, 19-9-2010

met jonge kinderen (4 en 7 jaar) was dit een heel prachtige vakantie. Zeer lekker eten (prachtige wijnkaart en gastronomisch). Er is heel veel aandacht voor de kinderen en toch is het hotel ook voor de ouders zeer geweldig. Prachtig wellness-centrum in Hotel Bär (enige minpunt : slechts open tot 19.00 uur). In de omgeving is heel veel te beleven en alles is zeer gemakkelijk te bereiken met de gratis pas voor metro in dorp en kabelbanen. We hebben zeer veel geluk gehad met het weer. We overwegen alleszins opnieuw richting serfaus te trekken. Onze auto is 10 dagen in de garage blijven staan gezien in Serfaus-Fiss-Ladis ongelooflijk veel te beleven valt voor groot en klein. Een zekere aanrader.

Zééér ok voor kids !

Patrick Ph., 26-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben er een weekje hotel Bär opzitten.Algemene conclusie is zeer tevreden.All-inn hotel eten van zeer hoge kwaliteit.Avondeten à la carte keuze uit een 5 tal gerechten.Voor de kinderen een apart buffetje.Enig minpunt van deze all-inn,geen warme dranken,Kinderen zullen zich hier niet vervelen,mooie zwembaden, lekker warm water,glijbanen,in hotel Löwe zelfs met banden.Je mag switchen tussen beide hotels voor alle activiteiten en faciliteiten. Enkel Ontbijt en avondeten moet in je eigen hotel.

Serfaus hoort bij Fiss en Ladis.Boven op de bergen (Fiss en Serfaus) heb je leuke speeltuigen voor de kinderen , perfect voor kinderen tot 13 à 14 -jaar.Bovendien krijg je bij je all-inn een seilbahn pass voor je hele verblijf.Eindconclusie: Zeer goed voor kinderen-hotel en omgeving , Eten zeer hoge kwaliteit, enkel geen warme dranken bij de all-inn vinden wij een groot nadeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Löwe und Bär in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Löwe und Bär zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Löwe und Bär scoort een 9.11 uit 10 op basis van 48 reviews.