Wellness hotel, Kinderhotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotel

11 reviews over Hotel Jenny's Schlössl in het Nederlands

Helmus Roost,
3-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Pure luxe en gastvrijheid met elke avond een culinair hoogstandje.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

leuk hotel in prachtig skigebied

mieke,
11-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit hotel dat van buiten niet echt aantrekkelijk oogt is heel recent volledig vernieuwd. De spa en welness zijn fenomenaal! Hij is echt zo groot dat je soms gewoon de weg kwijt bent. Jenny en het personeel zijn heel vriendelijk. Het eten is er heel lekker en afwisselend. Soms buffet soms keuzemenu aan tafel. De skiliften liggen vlakbij maar de korte klim is wel niet te onderschatten na een lange dag op de latten. Het enige minpuntje dat wij konden bedenken is de bar die echt niet gezellig is en waar we bijgevolg nooit lang vertoefd hebben.

Wij hebben genoten van ons verblijf bij Jenny. Niet goedkoop maar zeker de moeite waard.

Gereisd met partner in januari 2017

Mooie plek!

Ilse van de Kerkhof
7-11-2013

Mooi groot hotel van buiten geen Oostenrijkse stijl. Het hotel ligt dicht bij de kabelbaan. Het uitzicht vanuit het terras van het hotel is erg mooi je kijkt zo over de bergen uit. Nette ruime kamers gedeeltelijk kamers in moderne stijl en gedeeltelijk kamers in Oostenrijkse stijl. De kamers worden iedere dag helemaal schoongemaakt en worden netjes nieuwe handdoeken klaargelegd en vuile handdoeken meegenomen voor de was.

Gereisd anders in augustus 2013

D-reizen

Super hotel met een top keuken!

yvonneforster
14-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit was onze vijfde vakantie in Serfaus. Eerste keer in Jenny's Schlössl. Wij komen iedere keer weer terug in Serfaus omdat het alles te bieden heeft voor een geslaagde skivakantie. Dit jaar was echter exceptioneel vanwege ons verblijf in Jenny's Schlössl. Een super vriendelijke hotel met een zeer warme en gezellige sfeer. Kamers zijn zeer schoon, ruim en iedere dag was een verrassing om te zien hoe creatief de bedden opgemaakt waren door het huishoudelijke personeel. De service is professioneel en erg vriendelijk. Het zwembad op het dak en wellness is super. En als laatste de keuken, wij zeggen altijd "je hoeft niet naar Oostenrijk voor de lekkere keuken", dit gaat niet op voor het eten in Jenny's, het was werkelijk iedere avond een culinaire hoogtepunt, de kwaliteit, creativiteit en smaak van iedere maaltijd was voortreffelijk. Vijf sterre waard! Wij komen zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

Prima hotel met prima eten

Alexander
4-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

De nieuwe luxe doppelzimme van Jenny's Schlossl zijn zeer mooi en luxe afgewerkt. Het panoramazwembad is heerlijk na het skiën. Het eten is prima en in ieder geval beter dan in enig Oostenrijks hotel. De service van de medewerkers was uiterst goed. Men was zeer vriendelijk en men probeerde het de gasten naar de zin te maken. Dit was overigens kenmerkend voor Serfaus in zijn algemeen. Een aanrader voor iemand met een niet al te kleine beurs.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

Geweldig

Kaasschaven
23-11-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn met 5 vrienden in januari wezen skien. Hadden de ruime 4 pers kamer waar een bed werd bij gezet. Eigenaresse en der vader waren erg gezellig, maar de serveerster maakte het helemaal af. Zeer klant vriendelijke en altijd een praatje.

Na het skien even lekker wat eten en drinken in de bar en daarna lekker naar de sauna, wetende dat er een heel lux 4 gangendiner zou volgen.

Wij komen zeker een keer terug.

Gereisd met vrienden in januari 2012

super gaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffffffff

leny
16-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

wij hebben er met 2 gezinnen een gezellige boel van gemaakt. wij zaten in de dependance, balkon in de zon, wat wil je nog meer. bedden goed en een bakkie in het hotel was ook geen probleem! geen gezeur jongens! dit was een wereldstek! kwaliteit van een kasteel voor een relatief lage prijs. en dan moet ik natuurlijk ook een minpuntje melden; de oostenrijkste gewoonte van een "woonkeuken" is niet al te comfortabel te noemen, maar met mooi weer, zit je toch op het zonnige balkon en niet in de keuken/kamer. Kortom: super gaaaaaaaaaaaaafffffffffffffffff moet je doen!

Gereisd met vrienden in maart 2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Jenny's Schlossl is een bijzonder fijn familiehotel waar kwaliteit en service hoog in het vaandel staan.

Het eten is echt fantastisch. Sinds het winterseizoen 2009 heeft het hotel een gezellige bar waar vanaf 15.00 uur een dagelijks wisselend nachmittagsbuffet beschikbaar is en waar gezellig wat gedronken kan worden. Ook op het nieuwe buitenterras wat gesitueerd is aan de zonzijde is heerlijk toeven tot een uurtje of 16.30 uur.

Jenny, Peter en Willy zijn bijzonder vriendelijk voor alle gasten zeker ook voor kinderen.

Kortom een bijzonder goed en fijn hotel waar je een heerlijke vakantie hebt.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn al meerdere jaren fervente Serfaus-gangers, dit was echter de eerste keer in Jenny's Schlössl.

Het hotel zelf is prima. De Turmsuite is ruim van opzet met 2 slaapkamers en 2 badkamers waarvan 1 met jacuzzi. Tevens is er een zithoek met schitterend uitzicht over Serfaus.

Er is een grote wellnessruimte waar je (tegen betaling) een heerlijke massage kan krijgen.

De kwaliteit van het eten is uitstekend en voldoet zeker aan 4-ster maatstaven.

Er zijn 2 minpunten: kinderen krijgen hun eten pas bij de hoofdmaaltijd van de volwassenen. Op verzoek werd het eten voor de kinderen eerder gebracht maar dit ging duidelijk niet van harte. Tweede minpunt was het gala-diner. We moesten om half zeven aanwezig zijn maar pas na 2,5 uur kregen we eindelijk onze hoofdmaaltijd, de kinderen zaten ondertussen bijna te slapen in hun stoel.

Al met al kan ik dit hotel zeker aanbevelen. De prijs/kwaliteit-verhouding is prima, zeker vergeleken met ons vorige hotel (Astoria).

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009
2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben in januari 2008 een week geboekt in dit hotel, en we gaan volgend jaar weer. Deze familie heeft hun zaakjes perfect op orde en de kamers (de kamermeisjes maken elke dag weer iets leuks van het beddegoed) en het eten zijn iedere dag weer leuk en verrassend. Daarbij is het hotel óók nog geweldig gelegen t.o.v. de liften dus wat wil je nog meer? Enige nadeel is dat er geen knusse bar is waar je kunt hangen, maar als je dat zoekt ben je in no-time bij een bar in het dorp.

Gereisd familie in januari 2008

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jenny's Schlössl in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jenny's Schlössl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.