Hotel Haus Claudia

Hotel Haus Claudia
8,7

• Ligging t.o.v. pistes9,1

8 reviews over Hotel Haus Claudia in het Nederlands

Basic en eenvoudig, maar top ligging en service!

Marcel & Nancy,
29-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Pluspunten:

De ligging (op 2 minuten lopen van de liften en supermarkt!) en de voorzieningen zijn prima.

Elke dag schone handdoeken (indien nodig) en WC papier werd ook aan de deur geleverd. Prima restaurant onder het appartement. WiFi is ook gratis.

Minpunten:

De inrichting is gedateerd, het plafond is redelijk laag en de zitkamer is aan de kleine kant.

perfecte locatie in Serfaus

Kirstivandervleuten
29-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi appartementencomplex aan het einde van het dorp, vlakbij de liften (200 meter). Beneden is een Konditorei met heerlijke taarten en 's avonds kun je terecht in het restaurant (met kleine kinderspeelhoek, 1-5 jr). Onze babyfoon werkte goed (zaten op 3e verdieping), we hadden beneden goed bereik. Appartement is goed ingericht met fijne dekbedden en als je wilt iedere dag nieuwe handdoeken. skies en schoenen kun je kwijt in een ruimte met schoenverwarmers waardoor je niet in klamme schoenen hoeft te stappen. Op zo'n honderd meter ligt een goed uitgeruste supermarkt en bakker, maar wij maakte gebruik van de broodjesdienst, waardoor om 7:30 's ochtends de broodjes voor de deur stonden. Wifi is alleen beschikbaar bij receptie maar paswoord wordt gratis verstrekt. In het complex is een lift aanwezig, ideaal voor de bagage en wandelwagen.

Prima complex dichtbij de piste

Leandra1975
30-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel heeft allereerst enkel appartementen, dus de benaming hotel klopt niet helemaal.

De ligging is goed op ca 300 m van de piste en tevens op ca 300 van de winkels. De woningen zijn netjes ingericht en van alles gemakken voorzien, enkel een oven ontbreekt (magnetron is wel aanwezig). Broodjesservice mogelijk `s ochtends. WiFi is nu alleen bij de receptie gratis beschikbaar, dit zou vanaf 2011/2012 in het hele complex gratis beschikbaar moeten zijn. Schone handddoeken worden op verzoek verstrekt.

Het complex heeft als voordeel dat er een prima restaurant/conditorei beneden gevestigd is. Dus iedere dag lekker huisgemaakte taart eten. Voor de kinderen is er in het restaurant een kleine speelhoek. Andere faciliteiten zoals bijvoorbeeld een sauna of zwembad zijn er dus niet! De prijs is ook wat lager dan vergelijkbare objecten. Voor ons was het gemis van een sauna overigens niet erg, wij hebben het in ieder geval niet gemist.

In één woord: GEWELDIG !

Emmely
14-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

- ontbijt is ruim voldoende

- diner is telkens een feest (keuze)

- voor kinderen een speelhoek tegenover het ontbijt/dinerruimte

- zeer schone appartementen met de service van een HP

- heerlijke huisgemaakte taarten

- dicht bij de liften

- in de zomer gratis gebruik maken van de liften

Hotel Claudia heeft prachtige appartementen met de service van HP. Het is er zeer gastvrij, heel kindvriendelijk, kamers zijn zeer schoon, ontbijt is ruim voldoende, het diner is elke avond een feest en de huisgemaakte taarten zijn heerlijk. Prijs - kwaliteit is prima. Tja, wat moet ik er nog aan toevoegen ?

Volgend jaar weer, maar dan minimaal 2 weken.

super echt super

Fam. Moller
28-7-2009

Haus Claudia is een geweldig hotel. Het eten is super en de kamers zijn super netjes en vooral heel erg schoon. De eigenaar bakt de heerlijkste taarten.

2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

ik ben nu 2 keer in haus claudia geweest en wij gaan er nooit meer weg.

helemaal TOP! vooral de taart die ze zelf maken... mmmmm

Het hotel ligt aan het einde van het dorp

Fam. Hoek
7-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het hotel ligt aan het einde van het dorp.

De bediening is heel vriendelijk en het eten is van goede kwaliteit.

Verder heeft het hotel een eigen kondorei.

In de zomer krijgt elke klant een wanderpass waarmee onbeperkt gebruik gemaakt kan worden van de kabelbanen van Serfaus/Fiss en Ladis.

Wij kunnen dit hotel aanbevelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Claudia in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Claudia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.