Appartement Haus Central

Meer appartementinfo

30 reviews over Appartement Haus Central

• 10Danique Janssen29-01-2019

Voor herhaling vatbaar

Top appartement! Zeer ruim en centraal gelegen. Dicht bij de metro maar het is ook goed te lopen naar de gondel. Supermarkt recht tegenover. De hond mocht ook mee. Nederlandse televisiezenders zijn een leuke toevoeging.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

• 2018
    8Familie met 2 kindjes 2 en 4 jr13-08-2018

Fantastische vakantie in haus central Serfaus

Wij verblijven met onze 2 kindjes in app nr 10. van 77m2, aan de achterkant (tuinkant) v.h. complex. Grote ruime slaapkr met 2pers.bed een badkr met ligbad en wastafel. De andere slaapkr met een stapelbed en een 1pers.bed. Tegenover het keukentje, wat van alle gemakken is voorzien ( magnetron, vaatwasser, koelkast/vriesvak, eierkoker, broodrooster, etc)zitten 2 toiletten waarvan naast 1 ook nog weer een douche met een lekkere "volle straal". Eethoek met hoekbank/ stoelen en een zithoek met hoekbank. TV met infokanaal Serfaus-Fiss-Ladis , Oostenrijkse zenders en 3 Ned zenders (NPO 1&2 en BPN). Verder nog een balkon met tafel/stoelen. In de tuin staat een grote trampoline, speelhuisje met 2 schommels en een klein zandbakje eronder. en pingpongtafel. De tuin is te bereiken via voorkant vh complex. Wij vinden het een echte aanrader en komen zeker terug. Alles netjes en aardige eigenaar. Metrostation is vlakbij.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 2017
    10Katie157321-09-2017

Geweldig appartement

Wij zaten in kamer 12 ALLES was goed op 1 ding na maar dat is voor iedereen persoonlijk. Had graag een wijds-uitzicht gehad wij keken nu op de winkels.

• 10Ligging t.o.v. pistes

• Oude reviews

10Maaike20-11-2016

Mooi ruim appartement

Wij zijn met 2 volwassenen en 3 kinderen (4-6-8 jaar) en zaten in appartement 6, deze ligt aan de achterkant van het complex, direct aan de tuin. Het is een mooi en ruim appartement, 1 slaapkamer is erg groot, hier staat een extra bed in. Er zijn 2 badkamers aanwezig waarvan 1 met bad. Het appartement was voorzien van alles wat we nodig hadden. In de tuin hadden we een tafel met stoelen. Ook zijn er ligstoelen aanwezig. Onze kinderen vonden de tuin erg leuk, deze is voorzien van trampoline, glijbaan, speelhuisje met zandbak. De speelkamer is klein maar voor onze kinderen prima, hierin staat een tafeltennistafel en voetbaltafel. Haus Central ligt midden in het centrum, de supermarkt ligt er tegenover. Je bent overal dichtbij, 1 minuut lopen en je bent bij de metro. Erg aardige eigenaren! Het restaurant dat ernaast ligt is ook van hun, hier kun je erg lekker en goed eten. Kortom, Haus Central is een echte aanrader!

• 9S. Vranken14-09-2016

Ruim appartement in een gezellig stadje

Goed: - veel ruimte - midden in het dorp dus kortbij alle liften - gratis zomerpassen voor de liften - lekker eten beneden in het restaurant - heel netjes en schoon -veel opbergruimte -tuin met speeltoestellen

In Serfaus is ontzettend veel te doen voor de kinderen. Speelweides, rodelen, mountainbiken, funpark, wandelroutes voor kinderen, winkeltjes

• 9NW21-08-2016

Er onbreekt je aan niets

Haus Central is super! Ruim schoon appartement (nr5). Alles aanwezig, heerlijke bedden, 2 balkons, ruime hal, fijne douche en tv met Ned 1 en 2 :-) Ruime tuin met speeltoestel, tafeltennistafel en trampoline. Vanuit het appartement 30 seconden die je naar de metro brengt. Speelkamer stelt niet erg veel voor. Vriendelijke mensen die alles voor je willen doen. Serfaus is een erg leuk dorp, ook in de zomer . Je ontvangt een Summercard waarmee je gratis met de liften naar boven kan en gebruik mag maken van de wandelbus en kidsclub.

• 9Ronald Kuipers14-08-2016

Super!

Een week verbleven in Haus Central en zeer tevreden. Het appartement was superschoon, compleet, ruim en goed onderhouden. Zéker gezien de prijs. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. De ligging is perfect, Serfaus is fantastisch met en zonder kinderen erbij. Direct in het gezellige centrum zonder dat je last hebt van drukte. Alle kabelbanen zijn op loopafstand en daarvandaan is heel veel te doen. De auto is de gehele week één keer van de parkeerplaats geweest. Dikke aanrader!

• 7Bremer27-06-2016

Mooie plek in het dorp.

We willen iedereen waarschuwen. Houd je deur goed op slot van het appartement . Onze portemonnee is gestolen terwijl we bij de familie in het appartement ernaast zaten en onze dochter op bed lag! Weken later kregen we bericht dat de portemonnee( zonder geld) 10 km verder was gevonden. dochter vd eigenaar zeer onvriendelijk!

Met vrienden

• 9Paul en Helma20-07-2013

Geweldige accomodatie!!

Zelden zo'n groot en goed appartement gehad. Alles ruim ingericht voor een hele schappelijke prijs. Ontvangst van de familie Greiter was goed. Ze staan altijd voor je klaar. Niks is te veel om het verblijf naar je zin te maken. De hele omgeving (Serfaus-Fiss-Ladis) is perfect voor families, maar ook om in de zomertijd alleen of met zijn tweetjes te vertoeven. Na een paar jaar Zwitserland is Serfaus in Oostenrijk een genot. De Sommercard (o.a.gratis gebruik van de 7 kabelbanen!!) is heerlijk. Er is in de directe omgeving heel veel te doen. Dus de auto nemen om het dal in te gaan is eigenlijk niet nodig. Haus Central doet haar naam eer aan. Alles binnen bereik: te voet of met wanderbus of metro). Ga zeker weer een keer terug!!

• 8naam naam16-01-2012

zeer gastvrije eigenaar

prima in het centrum gelegen, ook midweek buiten het hoogseizoen te boeken

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

2 tips over Appartement Haus Central

• Paul en Helma, 20-07-2013

Mocht je de auto voor het Haus geparkeerd hebben en je wilt hem gebruiken, is het gemakkelijk om dat de dag vooraf door te geven. Kan zijn dat door de beperkte ruimte de auto klem gezet wordt. Ben je van plan de auto niet veel te gebruiken, kun je hem het beste de grote dorpsparkeerplaats parkeren. Met de metro terug. Stopt voor de deur.

• Maaike, 31-05-2018

Je mag gebruik maken van het natuurbad behorende bij hun andere hotel. Dit ligt dichtbij, even over de loopbrug en je bent er.

Het zwembad in Serfaus is ook erg leuk voor kinderen (met glijbaan), dit ligt aan de andere kant van het dorp, kun je zo naar toe met de U-bahn.

0 vragen over Appartement Haus Central

Appartement info