Appartement Haus Bergland

Appartement Haus Bergland

5.7Voldoende

Oostenrijk, Tirol, Serfaus

Op vakantie geweest naar Haus Bergland?

5.7Voldoende

6 reviews over Appartement Haus Bergland

• 2017
    9Yvonne14-07-2017

Prima!

Wij zijn in juli 2017 hier een weekje geweest. Werden ontvangen door een uiterst vriendelijke beheerder. Wij hadden een 4 persoonskamer voor ons tweetjes geboekt, maar kregen de 6 persoonskamer. Dat is toch ontzettend vriendelijk! Van de bar onder ons appartement hadden wij geen overlast. Deze was een aantal dagen gesloten. De keukenuitzet zou voor 6 personen niet aan de ruime kant zijn, maar voor ons was dit ruim voldoende. De kamers waren schoon, maar misschien zou er wat meer aandacht aan de hoekjes en onder de bedden besteed kunnen worden. Een prima locatie met de bakker en de supermarkt om de hoek en niet ver vanaf de skiliften waar je gratis gebruik van kan maken in de zomer. Kortom: ik zou het iedereen kunnen aanbevelen!!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2017

• 7Liane04-04-2017

Eenvoudige inrichting, centraal gelegen.

Eenvoudige accommodatie aan de hoofdstraat. Dichtbij de liften en kroegen. Inrichting simpel maar voldoende. Je moet er geen 3 gangen diner willen koken. Ik zou er ook niet met kinderen gaan zitten. Als je de hele dag aan het skien bent aan aanluitend apres skien dan is dit een goede accommodatie. Doordat de ligging centraal is hoor je met de ramen open wel geluid van mensen die over straat lopen. (niet specifiek van de onderliggende kroeg)

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2017

• Oude reviews

1Suzanne23-07-2016

We zijn bedreigd!!!!!

We kregen een kamer van 2x2 met ons gezin van 4 welke geen balkon had en er amper een raam open kon. Niet wat we geboekt hadden. Waar duidelijk balkon op vermeld stond. Eigenaar was werkelijk onbeschoft dat we het maar moesten accepteren en t anders met de reisorganisatie moesten regelen. Hij dreigde ons zelfs grote gespierde kerel. Met spullen en al op straat gezet. Met 2 kinderen waarvan 1 baby van 8 maanden. Werkelijk schoftelijk. T interieur was ook helemaal afgeleefd!!! Boek dit nooit!

• 1Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 7A14-06-2015

Redelijk appartement.

Appartement Bergland was niet echt schoon. Wij hadden een 4 persoons appartement maar daarvoor ontbrak nog wel het e.e.a. aan het servies. Aangezien wij met z'n tweeën waren hebben wij het niet gemist. Wifi verbinding matig tot slecht, valt vaak weg. Wij waren in een periode dat de bar onder het appartement gesloten was en kunnen daarover dus geen uitspraak doen aan de andere kant kunnen wij ons voorstellen dat overlast kan geven omdat het wel gehorig is in het appartement. Ligt wel mooi in het centrum van het dorp en is een goede uitvalbasis voor wandelingen door de bergen.

Gereisd met partner in juni 2015

• 3johan Dam08-01-2015

geen topper

App Bergland in Serfaus was niet schoon, het beloofde internet functioneerde zeer slecht, vaker geen verbinding dan wel. De Bar onder het appartement gaf veel geluidsoverlast ,vaak tot diep in de nacht(5 uur 's morgens). Wij gaan hier nooit meer naar toe.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2014

• 7familie bussum28-02-2014

fijn appartement midden in dorp

meerdere appartementen in een gebouw. geen lift aanwezig! parkeren ok. appartement is ruim en gezellig. 1 stapelbed in woonkamer. paar aandachtpuntjes. geen haakje voor de douchekop. geen mokken aanwezig. vlakbij u bahn (treintje) richting skilift. op steenworpafstand v winkels, supermarkt etc s nachts enkele keer last gehad v dronken apres skiganger maar relatief rustig appartement. leuk: eigenaar is zelfde als hotel st zeno. je mag gebruik maken van sauna en zwembad op 10 min. loopafstand.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014