Aparthotel

dvd
7-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

In januari 2015 een week in Bellevue verbleven. Ontzettend vriendelijke en gastvrije eigenaren, niets was teveel om het ons naar de zin te maken. Prachtig uitzicht vanuit ons appartement en korte afstand (ongeveer 10 minuten lopen) naar de pistes. Verder een erg schoon appartement dat van alle gemakken was voorzien. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015
2007

Zeer gezellig aparthotel

sylkusmi
27-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Zeer gezellig aparthotel. 's Avonds gezellig na het diner nog even nagenieten onder het genot van een lekkere "Marillen". Ontbijt heerlijk met vers gekookt eitje. Herbert en Waltraud zorgen voor de perfecte verzorging !! Appartementen zijn erg proper.

Gereisd Anders in februari 2007

Aparthotel info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Haus Bellevue in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Haus Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.