Appartement

Super zomervakantie!

Harrold Greijmans
5-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

De drie dorpen Serfaus, Fiss en Ladis hebben er een waar familieparadijs van gemaakt. Diverse attracties voor alle leeftijden maken van van deze drie dorpen een waar vakantieparadijs. Het appartement was super met een balkon met de morgenzon en een balkon met de avondzon. Ook het wellness gedeelte zag er picobello uit. En de bakker aan de overkant van straat is natuurlijk ook handig. Verder waren de fietsen het zwembad(afst. 200m) ook gratis.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Toppertje!

Lisanne Thijssen
7-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Toplocatie, op 2 minuten lopen van de liften en de pistes. Ruime tuin waar kinderen lekker kunnen spelen. Supermarkt, restaurants en dorpscentrum makkelijk te bereiken. Aardige verhuurders en schone ruime appartementen.

Gereisd met partner in juni 2013

Voelt als thuiskomen

Arie den Heijer
21-6-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Inmiddels 3 maal naar Serfaus geweest, waar het heerlijk toeven is dankzij het treintje, de kabelbanen, de winkels, de mensen. Maar Alpina Serfaus maakt het helemaal als thuiskomen.

De schone en ruime appartementen met dubbele badkamers, de heerlijke balkons met geraniums, het fantastische uitzicht vanuit bed, de aardige eigenaars.

Dit jaar gaat het niet lukken, maar volgend jaar zeker wel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Zeer mooi

Martin K.
17-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Na 35 jaar weer eens in Fiss geweest.

Ook nu weer in Haus Alpina. Er is flink vernieuwd in de afgelopen jaren en dit is een top accomodatie

Gereisd met partner in juni 2012

uitstekende ligging

jos
8-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

De appartementen zijn uitstekend uitgerust en worden goed onderhouden. Alle 4 persoonsapp. zijn uitgerust met 2 douches en 2 w.c.

Vriendelijke en behulpzame eigenaren en wat zeer mooi is de gratis Sommer kaarten.

Dit gratis toegang hebben tot alle liften in de drie plaatsen is erg aantrekkelijk in dit mooie wandelgebied.

Wij hebben weer( voor de 2e maal) een uitstekende vankantie gehad en komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in juni 2012

Erg mooi appartementencomplex

Fam. De Vos
2-11-2009

Wij zijn in de zomer van 2009 1 week in Haus Alpina geweest. De ontvangst was zeer hartelijk; het appartement erg ruim (met 2 badkamers) en een heel groot balkon. De omgeving is prachtig en ook leuk voor kinderen.

In het appartementencomplex is ook gedacht aan kinderen (grote trampoline, tafeltennistafel en speelkamer).

Wij gaan volgend jaar zeker weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in november 2009

mooi huis

Trudy
31-7-2009

Wij zijn hier in de zomer van 2001 met een grote groep geweest en hebben 3 appartementen gehuurd. Dit was een groot succes. Zeer goed ingericht, hartelijke mensen, genoeg voor de jeugd te doen. Er was een tafeltennistafel, fietsen enz Enige klein minpuntje was eigenlijk de ligging (niet echt vrij/rustig). Maar dat is persoonlijk. Het was midden in het dorp wat ook wel weer z'n charmes had. Kortom voor een ieder wat wils.

Gereisd met vrienden in augustus 2005

het beste voor jong en oud

alex
17-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Appartement Alpina, is een geweldig Appartement gerund door de zeer gastvrije familie Purtscher. We komen er al 15 jaar elke keer opnieuw is het genieten

Gereisd met vrienden in augustus 2008
2008

Elk jaar weer een prachtige vakantie mede door de

E Hoekstein
1-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Elk jaar weer een prachtige vakantie mede door de gastvrouw Annelies.

Gereisd familie in juli 2006
2007

Een leuk gezellig en comfortabel appartement

ilona
9-9-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een leuk gezellig en comfortabel appartement. Gerunt door een gastvrije familie Purtscher.

Gereisd met partner in augustus 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Alpina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Alpina in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Alpina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.