Hotel Garni Noldis

Heel goed hotel!

John van Rijn
6-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit is een fantastisch hotel met bijzonder vriendelijk personeel! De kamers zijn ruim, compleet en schoon! Verder beschikt dit hotel over een luxe wellness met div. sauna's (gratis gebruik). Het ontbijt is erg goed met meer dan voldoende keus. Ook het avondeten was erg lekker. Voor een week wintersport kan ik dit hotel van harte aanbevelen!

sfeervol hotel

Mariska Heemskerk
29-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

De kamers zijn keurig onderhouden, ontbijt is erg goed, het avondeten is afwisselend en voor iedereen is er wel iets. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader!

Noldis restaurant

Chris van Rijen
24-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes4

één van de betere, betaalbare restaurants in Serfaus. Gezellige kroeg er langs waar je dezelfde kaart kunt eten. Er wordt in Oostenrijk wel plakgas gerookt in de cafés dus ook hier. Eten doe je dus in Noldis restaurant. Lekker, niet te duur en vriendelijke bediening. Ook zonder reserveren kan je hier vaak terecht( met kleine groep).

mooi, gezellig,typisch oostenrijks hotel

Audrey
22-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Vooral prachtige ruime kamers. Eten is vers en lekker, zeker bij het avondeten is er ruimschoots keuze voor iedereen, alleen jammer dat klokslag 19.30u alles word afgeruimd. Uitgebreid ontbijt, overal in het hotel is het netjes verzorgd. Vast en zeker een aanrader, ook voor mensen met kinderen, of mensen die iets meer willen dan skien alleen! Er zit een hele goede welness bij.

We hebben een aantal aanbieders voor Garni Noldis voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Noldis in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Noldis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.