Aparthotel Garni Matschöl

Bogaert
24-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hadden appartement Bifang met een groot balkon, en het was zeer netjes ingericht

Het is een mooi appartement en het heeft een vriendelijke eigenaar.

Het is een fantastische omgeving waar erg veel te doen is, ook voor de kinderen.

De speciale bus naar Ladis en Fiss en terug met de kabelbanen heen en weer is geweldig.

Kleinschalig gemoedelijk pension

Sjon van Dam
12-10-2013

Zeer gastvriendelijk pension, met ruime, schone en goed onderhouden kamers. Kamer personeel was zeer snel met het in orde maken van de kamer, bij terugkomst na ontbijt was onze kamer alweer gereed. Gastheer en gastvrouw waren zeer vriendelijk en gastvrij. Klein minpuntje was het iets te krappe balkon maar met een prachtig uitzicht op de bergen en het dorp. Genoeg leuke restaurantjes in de omgeving, enige minpunt was dat de bediening hier zo snel was met serveren dat er weinig ruimte zat tussen de gangen door, wat een avondje uit eten snel ten einde maakte. Andere kant van het verhaal er was genoeg vermaak s'avonds in het dorp om van te genieten.

Oostenrijkse gemoedelijkheid!

Fam. Kwakkel-Scholten
1-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zijn van 21-28 febr. in dit appt verbleven (Bifang). Met 2 kinderen van 7 en 9 jaar. Erg ruim appt., je kunt er zeker met 6 pers. vertoeven.

Kinderen en wij hadden appart gedeelte met 2 badkamers en 2 toiletten. Erg aardige eigenaren. Sauna ook super. Ligt t.o. kerk (je hoort wel klokken luiden) en dicht bij de dorphbahn (ondergrondse metro).

De ski-verhuur en ski-depot was wel erg druk maar als je het qua tijdstip uitkient is het te doen. Serfaus is erg kindvriendelijk, veel ned. leraren. Weinig après ski. Veel leuke restaurantjes.

2008

Wij zijn dit jaar in februari naar Garni Matschol geweest

Patricia van der Geest
24-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn dit jaar in februari naar Garni Matschol geweest. Geweldig hier. Jammer genoeg hebben we voor volgend jaar niet kunnen boeken, omdat ze al vol zaten. We waren zeker terug gekomen. Zeer vriendelijk echtpaar. Zij willen het echt naar je zin maken.

• Ligging t.o.v. pistes9

Ben reeds 5 keer naar Serfaus geweest, (hotel Rex, Astoria, Silvrette) maar nog nooit zo mooi gezeten als hier bij garni Matscholl.

Prachtig gerenoveerde appartementen (Furglerr II) van alle gemakken voorzien, schoon, netjes, luxe en een prachtig uitzicht over Serfaus en de bergen, midden in het dorp, slecht 20 meter van de "dorfbahn" die je na de pistes brengt, en een heerlijk uitgebreid sauna,infrarood, stoomcabine ruimte, we gaan volgend jaar zeker weer!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Garni Matschöl in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Garni Matschöl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.