Hotel Garni Dr. Köhle

Hotel Garni Dr. Köhle
9,5

• Ligging t.o.v. pistes8,6

6 reviews over Hotel Garni Dr. Köhle in het Nederlands

Tophotel en voor herhaling vatbaar

Rick en Aart
28-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

+ Mooie ruime (familie) kamer waar we uiteindelijk slechts met z'n 2-en in verbleven

+ Zeer uitgebreid ontbijt met goede verse spullen

+ Heel erg fijn en vriendelijk personeel

+ Tegenover halte U-bahn. Maar toch beter een locker huren en dan 10 minuutjes wandelen naar de lift.

+ Geen betaling noodzakelijk voor 1 vriend die op het laatste moment niet meeging

+ Natuurlijk: met uitzicht op de bergen :)

- Onze kamer was een 4-persoons familiekamer. Voor 3 volwassen mannen nog wel ok maar voor 4 te krap.

Keurig hotel, vriendelijke mensen

marbanin
25-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Bij aankomst werden wij zeer hartelijk ontvangen. Wij hadden een mini suite geboekt wat een zeer ruime kamer bleek met bed, 2 badkamers een tafel met stoelen en een bank. Alles keurig schoon en verzorgd. Ontbijt was uitgebreid en lekker. Wederom hartelijke mensen die op wens een ei bakt en/of een cappuccino maakt. Verwarmd skiruim was ook prima. Schuin voor de deur stopt de metro, die je binnen 5 minuten bij de liften brengt. Skigebied Serfaus, Fiss, Ladis is super! Moderne liften mooie pistes van blauw tot zwart!

Prima hotel!

SieMi
23-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer vriendelijke mensen, zeer prettige wellness (schoon!) en een uitgebreid ontbijt. Bij vooldoende sneeuw kun je tot aan het hotel terug skiën/boarden. En met de metro (schuin tegenover het hotel (!)) ben je binnen enkele minuten bij de liften.

We hebben een aantal aanbieders voor Garni Dr. Köhle voor je op een rij gezet:

Luxe appartementen met heerlijk ontbijt

Jos en manon van der Stap
12-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig mooie kamers en appartementen. Hadden zelf appartement 2, luxe met twee kamers en een tuinkamer, luxe badkamer en eenpersoonsapaartement 1. Dit is ook ruim luxe en erg licht. Elke ochtend heerlijk ontbijt met alles erop en eraan. Op verzoek worden nog eieren naar keuze bereid. Verder is er een heerlijke sauna op de bovenverdieping met prachtig uitzicht over de bergen. Het ligt midden in het dorp bi de kerk. Pistes zijn direct bereikbaar via de u-bahn aan de overkant, maar als je je ski's bewaard in het depot dan is een leuke kleine wandeling door het dorp ook best plezierig. Al met al een fijn verblijf bij Stepan Kohle.

zeer goed

Rianne Bunt
5-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeker aan te raden. Zeer ruime en schone kamers en iedere ochtend een uitgebreid ontbijtbuffet. Eigenaren zijn bijzonder gastvrij.

Hier komen we zeker terug!

2005

Prima hotel met alleen ontbijtmogelijkheden

Jeannette Veen
22-3-2005
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel met alleen ontbijtmogelijkheden. Kamers zeer ruim en netjes. Op de site zie je duidelijk de kamerindelingen, dus je kunt niet voor verrassingen komen te staan. Eigenaren zijn uitermate vriendelijk en servicegericht!

Aanrader, ook omdat er weinig Nederlanders zitten...

We hebben een aantal aanbieders voor Garni Dr. Köhle voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Dr. Köhle in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Dr. Köhle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.