Hotel Gabriela

• Ligging t.o.v. pistes9,8

22 reviews over Hotel Gabriela in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Zeker voor herhaling vatbaar, super hotel!

Joke van Druenen-Hofstra
27-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooie, ruime, kamers. Schoon en verzorgd. Het hotel ligt bijna naast de lift, de ski-berging is bij de sportshop tegenover het hotel. Apres-ski voor de deur. Het diner is elke avond weer een feestje! En niet te vergeten: het skigebied is natuurlijk fantastisch!

Ik kan geen minpunten bedenken!

Niet goed, niet slecht: zeventje

Gijs
30-12-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

13 in een dozijn hotel. Het heeft geen typisch Oostenrijkse sfeer. Het avondeten is niet slecht, maar op zijn minst a-typisch. De eigenaar hield met kerst een speech en bij het bedanken van zijn medewerkers kende hij er twee niet bij naam. Zijn vrouw stond er chagrijnig bij. Personeel heel prima, kamers schoon, ontbijt goed. Ligging tov pistes en après ski top. Dus wat vind jij belangrijk???

Fantastisch hotel

Martin Beumer
3-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

zeer goed hotel dichtbij de kabelbanen.

Kamers zeer goed; opm wijhadden slecht uitzicht op onze wat goedkopere kamers want de kamers met goed uitzicht waren reeds "verkocht" Dus op tijd reserveren.

Goede service door personeel en hoteleigenaar die de auto parkeert in de ondergrondse garage

Bij vertrek plaats hij de auto weer voor de ingang van het hotel; super!!!

Het hotel is een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Gabriela voor je op een rij gezet:

Zeer goed 4 sterren hotel!

oetintwente
    3-4-2013
    • Ligging t.o.v. pistes10

Dicht bij de piste en kabelbanen, ook dicht bij de ondergrondse indien je naar het centrum wilt;

Wellness;

Jause;

auto wordt persoonlijk door hoteleigenaar geparkeerd in ondergrondse garage en bij vertrek weer direkt voor het hotel gezet, Super!

Voor de skier en winterwandelaar is dit hotel fanrastisch!

Geen skihok maar superoplossing de ski's apart in skihok tegenover hotel in sportzaak super!

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam!

Prijs/kwaliteit is zeer goed.

Geweldig luxe 4 sterren hotel

Monique en Fred
    12-9-2012

Geweldig luxe hotel. We hadden een kamer met een ontzettend groot balkon (kamer 314). Kamer was erg ruim en een grote badkamer. Eten perfect zowel avond eten als ontbijt. Vriendelijke bediening. Hotel eigenaar attent evenals het overige personeel. Ligging t.o.v. de bergbaan perfect (even naar beneden en je bent er). De auto heb je niet nodig (wordt geparkeerd in garage hotel).

Zeer luxueus..

Sandra
    6-3-2012
    • Ligging t.o.v. pistes8

Wat een verrassing dit hotel! Ik ski nu 27 jaar en ben in heel veel hotels geweest,maar heb niet eerder in zo'n mooi hotel gezeten.

De bediening was heel erg goed, vriendelijk en correct. Het hotel is anderhalf jaar geleden helemaal verbouwd en een stuk aangebouwd,daar is de eigenaar super trots op (en terecht)..Het hotel ligt bovenaan een helling,alvorens je bij de skilift bent.

Beneden is een apres ski bar, welke rond 18uur dicht gaat,dus geen last van hebt.

Het hotel is zeer kindvriendelijk,alleen jammer dat er geen zwembad is.

Wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar,dus een echte aanrader!

Fijn hotel dicht bij de piste en liften

Peter E
    18-2-2012
    • Ligging t.o.v. pistes10

Wij komen hier al 15 jaar en na de grote verbouwing (uitbreiding)is het hotel alleen maar mooier en luxer geworden. Het eten is supergoed en vriendelijke bediening. De kamers zijn heel ruim en comfortabel. Luxe sauna. Prijzen liggen hoger dan gemiddeld. Ski-spullen kan je gratis aan de overkant in een locker opbergen. Kortom, dit hotel is een aanrader.
    • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Gabriela is een aanrader: niet goedkoop, maar ligt zeer dicht bij de liften, eten is goed, personeel vriendelijk, wellness is goed en hotel is modern ingericht.

Een perfecte locatie voor een heerlijke skivakantie!

Prima hotel. Lekker dichtbij de pistes.

ricardo
    18-3-2011
    • Ligging t.o.v. pistes10

Voor de tweede keer in Hotel Gabriela verbleven. Wederom: ruime schone kamers, lekker gegeten en lekker dichtbij de pistes. Een aanrader!

Geweldig!

Annemieke Urlus
    6-3-2011
    • Ligging t.o.v. pistes10

Een hele fijne vakantie gehad. Een heel mooi hotel, goede gastvrijheid en service. Volgend jaar komen we zeker weer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Gabriela voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gabriela in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gabriela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gabriela scoort een 8.59 uit 10 op basis van 25 reviews.