Hotel Feriengut Darrehof

Geweldig appartement in hartje Serfaus

Sabina
26-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hadden een heerlijk een appartement met fijne bedden. De badkamer is klein, maar heeft een hele fijne douche dus alles wat je nodig hebt. Het complex ligt midden in het centrum tegenover het post hotel met een leuke après-ski bar. De metrohalte is vlakbij en brengt je in 5 min tot onderaan de lift, maar ook lopend is het prima te doen (10min).

Het zwembad en de sauna maken het verblijf compleet en zijn luxe uitgerust. De ondergrondse parkeergarage voorkomt dat je aan het eind van de week je auto moet uitgraven :). Al met al een plek waar we graag nog een keer terugkomen.

Super!

Patricia
5-9-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

In 2007 voor het laatst geweest (helaas). We zaten in appartement "Salbei" met 6 personen. Op de site wordt het aangegeven als "natuur-appartement". Drie slaapkamers, 2 badkamers (een met bad, een met douche). Apart toilet. Mooie woonkamer en keuken. Familie Greiter is altijd gastvriendelijk. Lekker zwembad en sauna in het complex. Supermarkt(je) onder het complex. Midden in het centrum van Serfaus! Dicht bij de "ondergrondse" die naar de piste gaat. Super accomodatie, zou niet anders meer willen!

Fantastisch nette accomodatie.

WP
13-6-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer, zeer vriendelijk personeel. Suppermarkt onder het complex. Een echte aanrader.

In Darrehof echt een "Wohlfühlatmosphäre"!

fam. Van Slooten
13-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer fijn adres. Wij zijn er meerdere malen geweest, in verschillende "Naturwohnungen" (appartement). Met veel zorg en aandacht ingericht waardoor je je welkom en snel thuis voelt. Mooie centrale ligging in het dorp; tevens bij een halte van de dorpsmetro maar zeker ook nog op loopafstand van de liften naar het skigebied. Voor de kinderen biedt Darrehof veel extra's: de ruime speelkamer met o.a. grote bouwblokken en het compacte binnenzwembad. En voor de liefhebbers is er een luxe sauna/infrarood/stoombad relaxruimte aanwezig.

Voor herhaling vatbaar

K.C.
22-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Nette accommodatie. Alles is aanwezig in het appartement. Ruime appartementen. De speelkamer is heel uitgebreid en schoon. Zwembad klein, maar prima voor wintersport. Perfecte ligging t.o.v. metro naar piste. Ook ideaal is de supermarkt onder het hotel. De keuken is klein, maar is zeer uitgebreid zelfs een vaatwasser!

Mooi hotel met goede ligging in het centrum

Leandra1975
29-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima verblijf gehad afgelopen week. Ligging is perfect midden in het centrum, tegenover de halte voor de dorpsmetro. Een supermarkt is onder het hotel gevestigd. Appartement was voorzien van alles wat noodzakelijk is om een onbezorgde vakantie te hebben (gelukkig ook een stofzuiger, handig met kleine kinderen...).

Prima zwembad en een lekkere sauna.

Een verlijf in Darrehof is niet goedkoop, maar je krijgt hier wel waar voor je geld.

Heel fijn hotel, kinderen mee

c miedema
8-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Niet het goedkoopste adres in niet de goedkoopste plaats. Wel: heel fijn hotel met heerlijk zwembadje en fijne speelkamer voor de kids. Kamers met meerdere slaapkamers met elk eigen badkamer. Fijne ligging (tegenover de metro naar de piste maar ook loopafstand van de piste). Keukens van de appartement in het oudere gedeelte niet ruim maar wel voldoende. Het hotel heeft geen restaurant (wel ontbijt)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Feriengut Darrehof in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Feriengut Darrehof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.